Ja, han är ju både kunnig, trevlig och har en vettig prisbildandersbrink skrev:2314090Niklas på Däckverkstaden vid Samuelssons/Volvo. Hälsa.
Ja, han är ju både kunnig, trevlig och har en vettig prisbildandersbrink skrev:2314090Niklas på Däckverkstaden vid Samuelssons/Volvo. Hälsa.
Drakkvinnan skrev:2324727Glöm nu inte bort att titta in i Hamrångefjärden om ni har vägarna förbi den 29 juli. Läs mer på Bike.se/forum/träffar.
MrRoadSnail skrev:2324946Neej, jag är ju på åsen då.
Ni kan inte förlägga festen till campingstugorna där? Det är ju inte så långt till Karlskoga ..
Swedecat skrev:2343383Ställer om min fråga en gång till men med en annan formulering:
Finns det någon däckverkstad i gävletrakten där man kan åka in med hela motorcykeln + nytt däck och sedan åka hem med ny sula på motorcykeln?
Dvs. utan att behöva kladda ner sig själv under arbetet med att lossa och montera hjulet igen.
Grabbarna på samuelssons ville gärna ordna det men var tydligen förbjudna att montera av och på hjul från motorcyklar.
Eller är det bara att bita i det sura äpplet och börja meka?
Disasterpiece skrev:2343388Så jobbigt kan det inte vara?
Men i vilket fall som helst så lär väl motorcenter eller lingvalls kunna ordna det åt dig? Men det kostar nog. Motorcenter skulle ha 400kr för att lägga om ett däck åt mig, jävla tomtar!
Disasterpiece skrev:2343388Så jobbigt kan det inte vara?
Men i vilket fall som helst så lär väl motorcenter eller lingvalls kunna ordna det åt dig? Men det kostar nog. Motorcenter skulle ha 400kr för att lägga om ett däck åt mig, jävla tomtar!
Forsberg skrev:2345374jag hoppas att det inte var för lös fälg?!
Swedecat skrev:2346240Gjorde arbetet idag. Att få loss hjulet var inte så svårt men det var väldigt arbetsamt att få tillbaka det. Depåstöd står helt klart på saker som ska inhandlas när ekonomin tillåter.
400Kr låter mycket. Däckverkstan på Samuelssons gjorde det för 150kr.
Drakkvinnan skrev:2344543Har man inga gruppkörningar häruppe i norr? som de har därnere i Stockholm varje onsdag. (börjar sakna Stockholm jättemycket pga detta ) Har ju sett massor av bågar men inga grupper som kör tillsammans. Skulle vara kul att få lite folk att åka med och få tips om bra vägar. (eller är ni rädda för äldre mc-åkare häruppe )
Swedecat skrev:2343383Ställer om min fråga en gång till men med en annan formulering:
Finns det någon däckverkstad i gävletrakten där man kan åka in med hela motorcykeln + nytt däck och sedan åka hem med ny sula på motorcykeln?
Dvs. utan att behöva kladda ner sig själv under arbetet med att lossa och montera hjulet igen.
Grabbarna på samuelssons ville gärna ordna det men var tydligen förbjudna att montera av och på hjul från motorcyklar.
Eller är det bara att bita i det sura äpplet och börja meka?
Drakkvinnan skrev:2344543Har man inga gruppkörningar häruppe i norr? som de har därnere i Stockholm varje onsdag. (börjar sakna Stockholm jättemycket pga detta ) Har ju sett massor av bågar men inga grupper som kör tillsammans. Skulle vara kul att få lite folk att åka med och få tips om bra vägar. (eller är ni rädda för äldre mc-åkare häruppe )
yzf1000 skrev:2523279
Har inte vart så aktiv själv sista tiden....så jag vet inte om det vart nån körning nyligen
Swedecat skrev:2523318Samåkningarna har väl kanske gått över till att bli måndags bankörningar på Rörberg?
Annars verkar det ju samlas en del hojåkare på GP-slingan titt som tätt. Ibland är det uppemot fem, sex hojar som brukar susa runt där samtidigt.
Själv ska jag avbryta hojens vintervila på lördag, så om någon är sugen på en sväng så är det bara att höra av sig. Vädret ser ju ut att bli helt okej.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|