Gävle

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Taco skrev:
2238035 Är nog i Halmstad den veckan, annars hade ja haka på direkt ! Tips: Tina snackade om att ett gäng från smtt (S-hamn) ska till montza nån av dagarna den veckan, kanske t.o.m var den 9:e ? kolla me henne ! Va jag förstår så är det allmänhetens åkning på Montza varje mån 10-17 (300 pix) Vi kanske kunde dra dit en spontanåkning nån måndag ? Har Btw bokat Åsen nu 7+8/8 :)

Jag ska göra det. :)

Suzuki GSXR

Ny medlem
Gick med
5 May 2005
Hoj
GSXR 1000, Baotian 50
Taco skrev:
2238035 Är nog i Halmstad den veckan, annars hade ja haka på direkt ! Tips: Tina snackade om att ett gäng från smtt (S-hamn) ska till montza nån av dagarna den veckan, kanske t.o.m var den 9:e ? kolla me henne ! Va jag förstår så är det allmänhetens åkning på Montza varje mån 10-17 (300 pix) Vi kanske kunde dra dit en spontanåkning nån måndag ? Har Btw bokat Åsen nu 7+8/8 :)

Jag tänkte åka till Montza måndagen den 3 juli.
Häng gärna med då. :banana
/Marcus

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Tjenna Marcus ! Jag har planerat årets semester dåligt :( Precis denna vecka är jag med familjen på resa. Oklart ännu iofs om jag åker bort i början eller i mitten på veckan, om jag får en lucka där på Måndan så hänger jag med !!
Suzuki GSXR skrev:
2243423 Jag tänkte åka till Montza måndagen den 3 juli.
/Marcus

lembit_pet

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
Thunderace
Fan, jag kom inte loss från jobbet i måndags :(
lpdata: var och vilken tid brukar ni träffas på tisdagar? Är ni många? Vart åker ni? Kör ni vrålsnabbt?
I morgon blir väl inget antar jag, alla ska väl kolla fotboll (även jag såklart :)

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
lembit_pet skrev:
2247949 Fan, jag kom inte loss från jobbet i måndags :(

...
Kör ni vrålsnabbt?

Du får en ny chans den 26/6. :tummenupp

Och nej, de kör inte vrålsnabbt. Eller jo, kanske rakt fram då. :arsele :tungan

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
lembit_pet skrev:
2247949 Fan, jag kom inte loss från jobbet i måndags :(
lpdata: var och vilken tid brukar ni träffas på tisdagar? Är ni många? Vart åker ni? Kör ni vrålsnabbt?
I morgon blir väl inget antar jag, alla ska väl kolla fotboll (även jag såklart :)

Som du misstänker så blir det inte nån sväng idag tisdag pga av fotboll mm mm.
Annars är det kl 18.00 vid Statoil Gävlevägen i Sandviken som gäller.
Vi brukar vara mellan 5-15st ,många arbetar skift i gruvan så det skiftar från gång till gång.
Vi åker i lungt tempo då det är en blandning av hojjar och förare.
Och det går extra lungt nu sedan Mr Road Snail bytt bort sin ubersnabba BMW mot en mopedliknande sak :lol

Så det är bara att titta förbi och åka en tur med oss,, jag har en silverfärgad Hayabusa så du vet vem du skall prata med

//Lasse

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
lpdata skrev:
2248411
Och det går extra lungt nu sedan Mr Road Snail bytt bort sin ubersnabba BMW mot en mopedliknande sak :lol

11000rpm på sexan för normalt motorvägstempo. Stressmoppar rules! :yoparty

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Onsdagsbus ..

Mötte två hojar i synkad uiilie på rakan förbi gamla kyrkogården innan sjukhuset idag vid lunchtid. Lite sol gör nog att de flesta blir som ystra kalvar på grönbete. :tummenupp

Såg ut att vara en motard och en polka r1/r6. Nån som känner igen sig? :)

CrIlLLe

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2003
Hoj
honda 954, fym 125 å skojter
MrRoadSnail skrev:
2251795 Mötte två hojar i synkad uiilie på rakan förbi gamla kyrkogården innan sjukhuset idag vid lunchtid. Lite sol gör nog att de flesta blir som ystra kalvar på grönbete. :tummenupp

Såg ut att vara en motard och en polka r1/r6. Nån som känner igen sig? :)

det var nog jonny och peter som var ute och lekte.. de e jag 99% säker på en röd svart r1:a och en gul husa 650? isf var det dom

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
CrIlLLe skrev:
2253231 det var nog jonny och peter som var ute och lekte.. de e jag 99% säker på en röd svart r1:a och en gul husa 650? isf var det dom

Det var det säkert. Såg mest framdäck och magkåpa. :hihi

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
B & K Rörberg

Då äre dax för lite kurvgnuggning igen då ! :) Välkommen till Gävle motorstadium i kväll - inskrivning från 17.00 (först till kvarn)

(För mer info - se signaturen nedan)

Ny info om fortsatta körningar resten av säsongen kommer att läggas upp på SMC Gävleborgshemsida i morron. Vi tjuvstartar dock me en ny rutin redan i kväll : Ingen direktinskrivning i Grön grupp om man deltar på kursen för första gången. Dock inga problem om man vill flytta till Grön efter första körpasset i samråd med "sina" instruktörer.

KOM - ÅK HOJ - HA KUL !!

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Montza

Suzuki GSXR skrev:
2243423 Jag tänkte åka till Montza måndagen den 3 juli.
/Marcus
Jag tänkte försöka komma iväg till Montza 17/7, verkar stämma med övriga livet då, för en gångs skull - har för mej du sa nåt om det datumet ? funderade du på att åka dit då oxå ? Samla ihop ett gäng å dra dit 17/7 ?

Nån som är intresserad av att haka på en sväng till Montza 17/7 ?

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Taco skrev:
2267553 Jag tänkte försöka komma iväg till Montza 17/7, verkar stämma med övriga livet då, för en gångs skull - har för mej du sa nåt om det datumet ? funderade du på att åka dit då oxå ? Samla ihop ett gäng å dra dit 17/7 ?

Nån som är intresserad av att haka på en sväng till Montza 17/7 ?

Kan ju passa, vad kostar det, och är det bara dom som åker som Rossi där eller kan en gubbe på en buse vara med och leka :va

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
300 spänn - tid 10 - 17. Olika gruppindelningar Långsam - Medel - Snabb.. läre ju bli långsamma för min del, iaf till en början ! Klart vi ska prova !!

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
lpdata skrev:
2267563 Kan ju passa, vad kostar det, och är det bara dom som åker som Rossi där eller kan en gubbe på en buse vara med och leka :va

Du måste köra rossi-replika. :7peta

Hägglund

Varför bromsa om man kan gasa?
Gick med
6 Feb 2004
Hoj
Ducati Hypermotard
Taco skrev:
2267600 300 spänn - tid 10 - 17. Olika gruppindelningar Långsam - Medel - Snabb.. läre ju bli långsamma för min del, iaf till en början ! Klart vi ska prova !!

Låter helt klart som en kul grej, men hur ser planeringen ut?
Åker du/ni upp dan före och sover där, eller blir det resa upp på morgonen och hem på kvällen?
Finns det platser kvar?
Hur fungerar det med en "segdugerendastförtillochfrånjobbetåka-motard" på den banan? Eller blir den för stor för motard?
vilka är arrangörer?

Många frågor.. :tomten

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Blir dit och hem samma dag.. Är ingen förbokning, så man läre nog vara där i tid. Marcus och Magnus drar dit nu på mån så vi får nog rapport sedan om hur det funkade me tider, platstillgång osv.. Klart du ska med ! Borde ju helt klart funka me motardhoj där.. Kolla :
http://www.r2d2.se/monzta/index.php (Dom som varit dit beskriver den som en "stor gokartbana" typ..)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning