Går det att köra på bakhjulet med era hojjar?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Itacha75 skrev:
Ellerhur! Hur får man annars körkort? :7peta

BTW, fick 51p på uppskrivningen idag, får fullt på körksolan... tror ni jag är sur? :D



OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! du måste ju fan plugga så du kan ta ditt körkort så jag kan köra ifrån dig och din DT50 MX snart.. :gnissla :tungan
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
spectre skrev:
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! du måste ju fan plugga så du kan ta ditt körkort så jag kan köra ifrån dig och din DT50 MX snart.. :gnissla :tungan

Jag kan hacka, kan du motstå mina attacker? :D
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
spectre skrev:
sjävlklart inte.. du e så soet :)


fan sitt och plugga pojk du måste fan klara kortet snart.. jag har INGEN att köra med.. fixa skiten snart sthlm e inte så långt bort

:pussa

Ska.. ska.. morsan drar väll förhoppningsvis till landet snart (igen) när det är bra väder, då kan vi åka lite. :tummenupp
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
nomolas skrev:
grrrrrrrr :mad:

de har ju inte jag :(

varför itne msn???


vet, det va därför ja sa det.. :D

men ja har iof ingen hoj än, men men... det kommer..

jag va på jobbet... inte msn där...
 

Klamster

Bra eller Anus?
Gick med
19 May 2004
Ort
Sthlm, Tullinge
Hoj
Cbr 954
marcus_136 skrev:
Ap ap ap ! 125a nuva ? :fatta! :7peta


Jag har väl kört ca 50 meter eller nått som längst med 125an , med moppen klarade jag 1km, får väl dra ut o träna mera någon dag :).

Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
Fluxir skrev:
ja tror du fuskar med kopplingen... ja plockar upp min på ettan med koppling, sen åker man väl kanske 30m eller nåt, sen behöver det växlas... å eftersom man e lite feg så vågar ja inte försöka... men lite går.. :D

Har du testat "gungtekniken"?
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen :)
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
PollySmurf skrev:
Har du testat "gungtekniken"?
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen :)

Och du, opium, varför måste du dra alla över en kam, tycker inte det är så mycket mognare än att vara moppefucko.

Argh, quota sig själv :kocko
 

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
utbytt mot en Caterham
PollySmurf skrev:
Har du testat "gungtekniken"?
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen :)

Helt klart bästa sättet, men jag bromsar rätt hårt med frambromsen, och när gaffeln fjädrar tillbaka är det bara att gasa och rycka :yoparty
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
opium skrev:
Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!

hahahahAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :lol :lol
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
opium skrev:
Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!

Med en scooter har du bakbromsen på vänster sida av styret , något lättare då?
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
darth_igel skrev:
Helt klart bästa sättet, men jag bromsar rätt hårt med frambromsen, och när gaffeln fjädrar tillbaka är det bara att gasa och rycka :yoparty

Jag går bara upp till 6000 varv på 2:an sen rycker jag ;)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top