Fluxir skrev:hade 56 när ja skrev för MC för två år sen...
Jag hade 57
Fluxir skrev:hade 56 när ja skrev för MC för två år sen...
Fluxir skrev:aja, ja har iaf mellan kort nu så...
Itacha75 skrev:Ellerhur! Hur får man annars körkort?
BTW, fick 51p på uppskrivningen idag, får fullt på körksolan... tror ni jag är sur?
spectre skrev:OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! du måste ju fan plugga så du kan ta ditt körkort så jag kan köra ifrån dig och din DT50 MX snart..
Itacha75 skrev:Jag kan hacka, kan du motstå mina attacker?
spectre skrev:sjävlklart inte.. du e så soet
fan sitt och plugga pojk du måste fan klara kortet snart.. jag har INGEN att köra med.. fixa skiten snart sthlm e inte så långt bort
nomolas skrev:grrrrrrrr
de har ju inte jag
varför itne msn???
marcus_136 skrev:Ap ap ap ! 125a nuva ?
Jag har väl kört ca 50 meter eller nått som längst med 125an , med moppen klarade jag 1km, får väl dra ut o träna mera någon dag .
Fluxir skrev:ja tror du fuskar med kopplingen... ja plockar upp min på ettan med koppling, sen åker man väl kanske 30m eller nåt, sen behöver det växlas... å eftersom man e lite feg så vågar ja inte försöka... men lite går..
PollySmurf skrev:Har du testat "gungtekniken"?
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen
PollySmurf skrev:Har du testat "gungtekniken"?
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen
opium skrev:Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!
opium skrev:Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!
darth_igel skrev:Helt klart bästa sättet, men jag bromsar rätt hårt med frambromsen, och när gaffeln fjädrar tillbaka är det bara att gasa och rycka
nomolas skrev:Jag går bara upp till 6000 varv på 2:an sen rycker jag
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |