tycon1
nkka
Nikel skrev:4.7kw haha.. vad e de 6,3hk..
riktig skogsräcer
Nikel skrev:4.7kw haha.. vad e de 6,3hk..
riktig skogsräcer
Gregor skrev:Min ktm är lätt mc reggad, går som stekt smör, och gör ca 120, dock beter sig min inte så bra på asfalt, den studsar redan i ganska låga hastigheter, det är ju en skogshoj egentligen, men fan vilket drag =)
framåt skrev:okey men hade du strypkittet i när du reggade den eller?
går din som en vanlig 125a cross typ?
gasreser den sig
/emil
framåt skrev:okey men hade du strypkittet i när du reggade den eller?
går din som en vanlig 125a cross typ?
gasreser den sig
/emil
nej då bara undraGregor skrev:Jag besiktigade den inte som lätt mc, det gjorde förra ägaren. Han hade inget strypkit, så jag antar att han bytte kröken till en "mindre" eller liknande. Det står 7 Kw i reg-beviset och topphastighet 70, men det stämmer inte på långa vägar.okey tack för svaret
Den gasreser, ja. Är det som allting handlar om?
Solid snake skrev:Typ ja, moppefuckos blir impade om det gasreser.
Det är väl inget märkvärdigt med det.
Jag var ju ute med radical riders igår o körde, deras hojar gasreste.
Fan va kul det var o köra med dom.
Riktiga svängelisvängvägar ju!
Gregor skrev:ok, radicak riders, Är jag blåst om jag aldrig hört talas om dom? hehe ja, man kan ju anta att han är ett moppefucko, Han har ju tjatat om gas resningar genom hela denna tråd :kocko
Solid snake skrev:Nae, inte helt blåst.
Men vafan, ska han ha en hoj som gasreser så ska han inte ha en cross, dom reser sig så inihelvetesnabbt.
framåt skrev:nej då bara undra
nu har jag fått svar på det jag behöver veta tavk för alla svar det blir en ktm exc 125 och då slänger jag upp bilder på lite stunts och på hojen
tråden kan låsas om så vill.
/emil
Gregor skrev:Helt och hållet sant, Sk han bara en att wheela med så ska han ju skaffa en road racing 125:a eller liknande. Tar nog ett bra tag innan man blir riktigt grym på att wheela med cross/enduro
Btw, Behöver man ha tuta på uppkörningen?
Conrad skrev:Jaaa! Klart du måste ha tuta!
Fast en roadracing 125:a är nog inte det lättaste heller. Den "gasreser" junte! :kocko
Jag tror att en kawwa kdx eller en yamaha dtr är det lättaste att uiiilaa med.
Ska du köra upp snart?
Gregor skrev:Juste, Roadrace 125orna gör ju inte =) men om man verkligen vill wheels så kanske man kan använda koppling? =)
en kdx eller dtr kanske är lättast, jag har ingen som helst aning.
Jupp har uppkörning den 5:e =)
Dizzy skrev:ktm`en har väll ingen tuta orginal va? köp en vanlig tuta ( http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=17967 )och släng på en av/på knapp liknande denna http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=17993 och sen koppla ihop
Gregor skrev:Nopp ingen tuta orginal på den ktm'en jag har, tror inte att det är tuta orginal på nån ktm enduro.
Tusen tack för länkarna =)
Conrad skrev:Jag har en tuta. Den följer ju med i "landsvägskitet".
dom ville inte ha nå reggpapper när jag körde upp iallfall, bara kk...Gregor skrev:åfan. Då verkar det som att allt inte gled med när jag köpte den =*(
undrar om det är ok för uppkörningsmannen att jag kör den helt orginal och inte stryp. hmm, han ser nog hellre att den gör över 90 knyck så man kan göra det där bromsprovet, än att den gör 70 och man inte kan uppfylla kraven
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |