ridingdragon
Love the Track Days
Man kanske skulle svarat i denna tråden istället för Hantering av hoj tråden.
Nåväl, ser ut som du fått många bra tips, så lycka till i fortsättningen!!
MVH
e
Copy-Paste från din Hantering av Hoj tråd:
Jo, visst e de o hänga av mer o kolla fjädring som redan nämnts....
men va försiktig att inte skrapa allt på mcn!!! Du kan lätt krascha o de gör ont! (ja, mitt avgasrör tog tag o ja LowSided.. aj, men jag hade en CBRf4 som var sänkt en aning... inte bra. de e notoriska för att dra kåpor m.m utan att ens va sänkta, man man lär sig snabbt från sina misstag).
Be nån att ta foton... kan hända tror du att du hänger av mcn mer än du gör. Det känns ju gärna som om man e helt av fast man knappt rört gumpen från sätet.... och inte förrän man ser foton inser man hur mycket mer man kan krypa av....
ju längre ner du kryper, desto mer upprätt e din mc =BRA! Drar du då fortfarande i fotpinnarna så kanske du vill skaffa nytt Rearset... hmm svenska... fotpinnar som sitter högre upp.
Ha det gott o RIDE ON!!!!!
fin link inlagd som visade det med lutning av mc och kroppsvikt m.m!!
Nåväl, ser ut som du fått många bra tips, så lycka till i fortsättningen!!
MVH
e
Copy-Paste från din Hantering av Hoj tråd:
Jo, visst e de o hänga av mer o kolla fjädring som redan nämnts....
men va försiktig att inte skrapa allt på mcn!!! Du kan lätt krascha o de gör ont! (ja, mitt avgasrör tog tag o ja LowSided.. aj, men jag hade en CBRf4 som var sänkt en aning... inte bra. de e notoriska för att dra kåpor m.m utan att ens va sänkta, man man lär sig snabbt från sina misstag).
Be nån att ta foton... kan hända tror du att du hänger av mcn mer än du gör. Det känns ju gärna som om man e helt av fast man knappt rört gumpen från sätet.... och inte förrän man ser foton inser man hur mycket mer man kan krypa av....
ju längre ner du kryper, desto mer upprätt e din mc =BRA! Drar du då fortfarande i fotpinnarna så kanske du vill skaffa nytt Rearset... hmm svenska... fotpinnar som sitter högre upp.
Ha det gott o RIDE ON!!!!!
fin link inlagd som visade det med lutning av mc och kroppsvikt m.m!!
Last edited: