brännupp
snabbe-mange
20 år sen o minns det än haha
Skulle bjuda på en burnout när jag satt fast i bilkön under Sthlm Cruise... tro fan att jag tappade hojen xD
ahhh... var det du det
Fastnade med pungen i blixtlåset inne på skithuset på Bromma flygplats en morgon kl 0730. Man var ju inte direkt ensam där kan jag ju säga och även om jag var gudarna tacksam att jag närmast snuddade bollarna så vrålade jag som en gris i Scan-fabriken.
Hade en smula besvär att ta mig genom säkerhetskontrollen senare, var ju fullt med brudar där....
Jag får väl iofs dra en egen pinsam historia.
Jag och kompisen drog ut en kväll efter skolan och skulle fiska vid något lite avlägset ställe. Solen har börjat gå ner. Vi är där till runt 21.30 och ska röra oss hem. Vi har precis snackat och skojat lite om hur våra japanska hojar inte är gjorda för nordiskt klimat. Jag sätter mig på hojen, vrider nyckeln och trycker på start och startmotorn bara går utan att få igång motorn och jag vara tänker vafan! Jag testar i ett par minuter och vi börjar prata om att springa igång den. Rullar från parkeringen till den sluttande vägen och går igenom proceduren. "Har du dödarknappen på RUN också?". *klick* Testar starta och motorn går igång direkt.
Efter det kände man sig ju lite skamsen. Men jag får skylla på att det var bäcksvart och jag brukar alltid trycka tillbaka brytaren om jag stoppar hojen med dödarknappen.
Inte bra att bryta tändningen med dödaren har jag hört. Körläraren som påstod det.
Inte bra att bryta tändningen med dödaren har jag hört. Körläraren som påstod det.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari