Göra egen shot med godis?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
:va Du vet att alkoholen försvinner när den hettas upp va :va (alltså..mer än vad den gör i en diskmaskin med slutet lock på flaskan..för det är en helt annan sak).

Jag vet men jag hoppas på att jag inte hettade upp det för mycket. I en diskmaskin är det väl typ 60 grader varmt? Då skållar man sig ju typ, jag kunde utan problem ha fingrarna i vattnet även om de blev väldigt röda...

Skeebum, kom över imorrn för då tänkte vi ha fest. Dessvärre är det dåligt med den övriga spriten men shots finns det gott om :D Och redbull och "vodka"....

Mrs. Laphroaig

Guest
Vilken smak ska man ha?

Jag körde pepparn i mixern tills det blev finmalt pulver och sedan ner i pavan som fick stå i varmt vatten, det löser sig hyffsat. Tror nog att jag ställer in alla pavorna i diskmaskinen dock så det går lite fortare.

Går det att köpa blå fisk fortfarande? Har inte sett det på länge...

Godisaffären jag brukar handla på i Linköping (4 mil härifrån) brukar ha blå fisk. Säg till om du inte får tag på det så kan jag köpa åt dig nästa gång jag är i Linköping och skicka till dig.
(ska in till Linköping 27/8 vad jag vet än så länge och troligen nån gång innan under v 34 också)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin