Götatunneln på riktigt!

Ska vi leka?


  • Antal röstningar
    0

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Thunder skrev:
2347056 Om vi vart riktigt listiga så hade vi föreslagit detta som invigningsidé. Sicket muller kronsessan och co hade fått emot sig från tunneln!!!:tummenupp

Skall vi inviga EM med en kryssning genom stan & framförallt få det officiellt måste det bli snabba ryck.
Jag ringer gärna och kollar upp om det går att få det officiellt över huvud taget, men då borde vi väl ha lite mer kött på benen om hur & när vi skall göra det?
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Muggen skrev:
2347102 Skall vi inviga EM med en kryssning genom stan & framförallt få det officiellt måste det bli snabba ryck.
Jag ringer gärna och kollar upp om det går att få det officiellt över huvud taget, men då borde vi väl ha lite mer kött på benen om hur & när vi skall göra det?

Han menade nog som invigning för tunneln som väl var för någon månad sen. :)
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Tjet skrev:
2347107 Han menade nog som invigning för tunneln som väl var för någon månad sen. :)

Aha, jo.. skit i det. Den som inte siktar på himlen siktar inte högt nog :D
Nä men blir vi tillräckligt många tror jag inte det skulle vara några problem att få kontakt med media iaf..

Ska vi säkra tunneln och stanna o burna en 30st samtidigt i mitten av tunneln i det där blåa ljuset? Vad händer då tro? :tuttar
 
Last edited:

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Muggen skrev:
2346724 Ok, efter allt tjat blir jag fan sugen på att ha det på filmen jag skall klippa ihop sen!

Tänk er se hela gänget åkandes på bredden i flera led genom tunneln, och en hoj med kamera riktat bakåt filmar allt.. Sen står någon och filmar avfarten & påfarterna när alla 30+ kommer... Så mäktigt.

Bara en vision ja vill förverkliga :yoparty


Edit, har pm'at firefly att fixa så vi kan rösta på flera saker.. Blir tokigt när folk enbart röstar för nano.. då vet vi inte hur många vi blir.
hahahahahah den va bra du!!!! får lära mig hålla hojen på bakhj:yoparty ulet först!!!!!!!
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Muggen skrev:
2347119 Aha, jo.. skit i det. Den som inte siktar på himlen siktar inte högt nog :D
Nä men blir vi tillräckligt många tror jag inte det skulle vara några problem att få kontakt med media iaf..

Ska vi säkra tunneln och stanna o burna en 30st samtidigt i mitten av tunneln i det där blåa ljuset? Vad händer då tro? :tuttar


hehe!! JAG VILL BURNA I TUNNELN!! fan vilken grym ide fabbe!!! varför har du inte berättat om den??:confused:

Vi måste ju se till att bli över 30 motarder!!! :yoparty
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Jag är jättepå!
Skulle varit kul med motardtävling runt Gbg-centrum
(från nordstan-korsvägen-sahlgrenska-majorna-GÖTATUNNELN- med målgång nordstan). Kolla om det kan bli officiellt Muggen...:D

Ps: nyss hemkommen från Nivå :brynad
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Küngen skrev:
2347316 Jag är jättepå!
Skulle varit kul med motardtävling runt Gbg-centrum
(från nordstan-korsvägen-sahlgrenska-majorna-GÖTATUNNELN- med målgång nordstan). Kolla om det kan bli officiellt Muggen...:D

Ps: nyss hemkommen från Nivå :brynad


Det lät As bra!!! TÄvla i Centrum NÄÄÄSTAAA:yoparty
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Vädret är inte så bra denna veckan så ja tycker vi skiter i denna o tar det nästa torsdag eller lördag eftermiddag/kväll då det är mkt cheyer på stan! :tuttar

10/8 ?
12/8 ?

Küngen skrev:
2347316 Jag är jättepå!
Skulle varit kul med motardtävling runt Gbg-centrum
(från nordstan-korsvägen-sahlgrenska-majorna-GÖTATUNNELN- med målgång nordstan). Kolla om det kan bli officiellt Muggen...:D

Haha, cool! Vilka vågar? :D

Att göra:
  • Cruisa på bredd genom tunneln, så många som möjligt
  • Burna i bredd, säkra tunneln. Tidpunkt?
  • Tävling, Nordstan-korsvägen-sahlgrenska-majorna-götatunneln-nordstan. Nano bjuder på tårta.
  • Cruisa, brunnsparken-gp o spana på :tuttar
  • Bestämma datum

Vi är 19st nu.. Vart är alla sporthojar!?
 
Last edited:

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Muggen skrev:
2347357 Vädret är inte så bra denna veckan så ja tycker vi skiter i denna o tar det nästa torsdag eller lördag eftermiddag/kväll då det är mkt cheyer på stan! :tuttar

10/8 ?
12/8 ?



Haha, cool! Vilka vågar? :D

Att göra:
  • Cruisa på bredd genom tunneln, så många som möjligt
  • Burna i bredd, säkra tunneln. Tidpunkt?
  • Tävling, Nordstan-korsvägen-sahlgrenska-majorna-götatunneln-nordstan. Nano bjuder på tårta.
  • Cruisa, brunnsparken-gp o spana på :tuttar
  • Bestämma datum

Vi är 19st nu.. Vart är alla sporthojar!?
eftersom detta låter som en idiotkul idé vill man ju vara på...men kommer inte burna sönder min nya baktoffla i tunneln....men om ni vill säkra tunneln så gör detta nattetid...jävligt mkt flöde på dagen o kvällen...relativt lugnt runt 4 tiden....på natten...
bestäm bra datum bara så e jag på....med SPORTHOJ...
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
JonaZ skrev:
2347404 eftersom detta låter som en idiotkul idé vill man ju vara på...men kommer inte burna sönder min nya baktoffla i tunneln....men om ni vill säkra tunneln så gör detta nattetid...jävligt mkt flöde på dagen o kvällen...relativt lugnt runt 4 tiden....på natten...
bestäm bra datum bara så e jag på....med SPORTHOJ...

Vi kan göra så att vi burnar nattetid, och filmar när vi åker ut/in/genom tunneln i dagsljus.. Det syns ju inte om det är natt eller dag i tunneln :cdevil
 

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Då får jag väl lära mig köra vfr på bakslangen då...
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
UTAN ATT TVEKA PÅ!!!! var länge sedan man var ute och körde emd maffian!(jävla bakdäck)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Alvarligt Grabbar Stryk det där med tävling iaf...håll er på banan för det..lite kasst med Avåknings zoner och lite väl mycket annan trafik va..men annars är resten av ídérna coola kanske dyker upp med Hyndan how knows :D
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
jag vil inte burna sönder mitt bakdäck.
jag kan inte hjula.
men bara tiden passar kan jag vara med som ett komiskt inslag, alternativ glida runt och vara jävligt snygg... :):brynad
 
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Husa
johnny bravo, hjälmkamera (bara ja är hemma när de bär av)

med lite tur me kanske hunnit köpa min 525a ja skall ha :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top