hållundan
Emozione!
Baggis har fattat skitet.bagerah skrev:...kan jag vara med som ett komiskt inslag, alternativ glida runt och vara jävligt snygg...![]()
Baggis har fattat skitet.bagerah skrev:...kan jag vara med som ett komiskt inslag, alternativ glida runt och vara jävligt snygg...![]()
Man gör det man är bäst på!hållundan skrev:2347879Baggis har fattat skitet.
Muggen skrev:2347040Är vi tillräckligt många kanske media blir intresserade? Radio City är en baggis..
Om vi blev närmare 30 motard i stan, vad kan vi då bli med många fler sporthojar?
Om vi skall göra det omgående får vi planera lite inför EM också, lär krylla av snutar överallt.. Givetvis vore det grymt o cruisa från tunneln -> brunnsparken via lilal bommen -> kungspsportsplatsen -> avenyn -> gp..
Hade varit skoj med kompisar som kunde filma när vi gör entré lite varstans!
Vi kan väl skissa på lite ideer vi kan göra.. Men först och främst få till det riktigt snyggt i götatunneln.
Jag är frivillig redigerare, men skriver gärna manus ihop med någon och kollar lite schyssta vinklar vi kan placera kameror på... på plats i förväg..
doro skrev:2347991har inte du en filmsnutt från götatunneln? tror allt jag var där och körde![]()
på filmen du fick från raserblade
Muggen skrev:2348020Jo det kanske det var, kommer inte ihåg.. rasor har grejerna igen.. i brist på kabel hann jag inte lägga in dem.. men jag tittade på materialet vi hade DÅ, och det var bara wheelies o wheelies o wheelies.. lite segt![]()
Nu när vi blir så många så måste vi snacka igenom hur vi ska göra detta på ett säkert sätt, tänker då främst på burnen i göta tunneln..
Vilka som kan, hur vi skall placera oss.. få alla o veta vad & var i gänget man skall vara när vi burnar..
..hur vi "säkrar" tunneln från bilister/lastbilar som vill göra en Strikenär våra vänner är i tunneln..
Helt enkelt snacka säkerhet..för våran egen skull.
Sen måste vi fanemig bestämma vilken dag vi ska göra allting på, skall vi burna sent på kvällen/natten o köra på dagen? Dunno..
Jag drar till GP vid 18 idag o skummar gärna igenom lite ideér o så.
Idag skall vi komma framm till en ialla fall preleminär dag att utföra våra bus på. Sen får vi ändra vid behov självklart. Jag måste ju bara göra det under Kalaset..
doro skrev:2348071ja, under kalaset måste det bli... måste filma allmänt under kalaset, fattar du hur sjukt mycket folk det kommer vara ute ( dock väldigt mycket poliser med) ses senare
Muggen skrev:2348074Ja, att filma rent "allmänt" när vi åker gör mycket för stämningen i rullarna!
General E skrev:2349054
Skippar dock hjulande och burnande pga okunskap och nytt bakdäck.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |