Götatunneln på riktigt!

Ska vi leka?


  • Antal röstningar
    0

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Muggen skrev:
2350358 Säg en mer passande tid istället :)
Om du inte kan.. kan vi få låna kameran din? :yoparty

Jag har i skrivande stund svårt att veta vilken tid det andra inträffar. Har en del att stå i gällande EM och Kalaset, men jag vet säkert i kväll hoppas jag. Kameran kan vi säkert lösa på något sätt om jag inte kommer. Men jag vill inte missa detta så jag prioriterar så bra det går.
Om jag fattat rätt så skall det köras vid 15:00 eller var det bara träff då? Eller skall det köras på natten?
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Thunder skrev:
2350547 Jag har i skrivande stund svårt att veta vilken tid det andra inträffar. Har en del att stå i gällande EM och Kalaset, men jag vet säkert i kväll hoppas jag. Kameran kan vi säkert lösa på något sätt om jag inte kommer. Men jag vill inte missa detta så jag prioriterar så bra det går.
Om jag fattat rätt så skall det köras vid 15:00 eller var det bara träff då? Eller skall det köras på natten?

Vi träffas vid 15.. väntar in alla... snackar ihop oss så alla vetv ad som gäller och så.. Sen vet jag väl inte exakt om vi kör burnen i tunneln då jag föredrar natten till det...
Men det är mkt annat vi filmar ärn bara detta. Får se va alla tycker och tänker på plats helt enkelt..
 

Glooie

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R1200 GS -08
En liten tanke bara, det finns ingen risk att lagens långa arm läser denna tråden och hårdbevakar tunneln med tanke på vad som diskuteras? Och då tänker jag inte på karavanen, utan när det gäller rökridån. Fabror blå brukar ju inte bli direkt glada när man försöker göra nåt sånt...
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Glooie skrev:
2350631 En liten tanke bara, det finns ingen risk att lagens långa arm läser denna tråden och hårdbevakar tunneln med tanke på vad som diskuteras? Och då tänker jag inte på karavanen, utan när det gäller rökridån. Fabror blå brukar ju inte bli direkt glada när man försöker göra nåt sånt...

De har annat å tänka på!! EM!!!:D
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Är det masthuggstorget kl 15 på söndag som gäller nu eller???

Så länge det inte är blött kommer jag...har nada bakdäck kvar och hinner inte byta tills på söndag :gnissla
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Tittade precis på smhi.se, ser ut att bli kanon väder på söndag!

Är det spikat nu?
Söndag 15:00 Masthuggstorget?

Måste ha koll på detta då jag inte kommer ha tillgång till nätet under helgen...

peteR1000 skrev:
2350657
har nada bakdäck kvar och hinner inte byta tills på söndag :gnissla
Lider av samma problem... :gnissla
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Muggen skrev:
2350587 Vi träffas vid 15.. väntar in alla... snackar ihop oss så alla vetv ad som gäller och så.. Sen vet jag väl inte exakt om vi kör burnen i tunneln då jag föredrar natten till det...
Men det är mkt annat vi filmar ärn bara detta. Får se va alla tycker och tänker på plats helt enkelt..

Masthuggstorget?! Är det det som ligger vid Fastbike eller?:va
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Glooie skrev:
2350631 En liten tanke bara, det finns ingen risk att lagens långa arm läser denna tråden och hårdbevakar tunneln med tanke på vad som diskuteras? Och då tänker jag inte på karavanen, utan när det gäller rökridån. Fabror blå brukar ju inte bli direkt glada när man försöker göra nåt sånt...

Sålänge dem inte tjuvlyssnar på vad vi är samlade INNAN kommit ut på vägarna så är det ingen som helst risk då ingenting är sagt om tidpunkt.

Vi bestämmer datum på plats helt enkelt.

Sen kan vi se det såhär, jag tänker inte genomföra våra planer utan att varenda kotte vet EXAKT var han/hon skall befinna sig och vilken uppgift denne har.

Får jag allt som jag vill, tar det inte mer än 4 minuter innan vi är påväg ut ur tunneln igen.

Sen kan ja säga att jag inte ansvarar för någonting, utan alla gör detta på eget behåg.

Rasorblade skrev:
2350676 Masthuggstorget?! Är det det som ligger vid Fastbike eller?:va

Japp, karta finns i första inlägget :tummenupp

Paser skrev:
2350661Är det spikat nu?
Söndag 15:00 Masthuggstorget?

Japp, spikat.

peteR1000 skrev:
2350657 Är det masthuggstorget kl 15 på söndag som gäller nu eller???

Yes yes :)
 
Last edited:

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Hähä, verkar bra det här. Ska jag försöka mig på att göra ett fäste åt hjälmkameran bakpå min hoj och filma alltihop framifrån? Eller ha den på helmuten och filma inifrån karavanen?

edit: Hur ska trafiken stoppas upp, förresten? Kul att stå där och få en massa arga bilister över sig. :confused:
 
Last edited:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Tjet skrev:
2351104 Hähä, verkar bra det här. Ska jag försöka mig på att göra ett fäste åt hjälmkameran bakpå min hoj och filma alltihop framifrån? Eller ha den på helmuten och filma inifrån karavanen?

edit: Hur ska trafiken stoppas upp, förresten? Kul att stå där och få en massa arga bilister över sig. :confused:

Vi tar allt sånt imorrn.
Kameran.. låt mig tänka lite.. åkterkommer :tuttar
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Rasorblade skrev:
2351244 Söndag kl. 15 inget annat:tummenupp

Okaj, då tar man med sig sin professionella och toppmoderna filmkreatörsutrustning så blir det filmning på söndag eftermiddag/kväll? Right?
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Tjet skrev:
2351249 Okaj, då tar man med sig sin professionella och toppmoderna filmkreatörsutrustning så blir det filmning på söndag eftermiddag/kväll? Right?

Sätt den på hjälmen!!

Ska se om plåtslagarn kan slå till lite grejer då jag har klockrena fästen att bygga ett fäste till en kamera riktad bakåt på min !
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
hållundan skrev:
2351562 Vet inte om jag har tid då. Eller om jag har lust.

Men, vem vet. Kanske dyker upp som gubbet i ladan.

Klart du ska komma det blir säkert skit kul. :yoparty Du får göra dig tid. :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top