Götatunneln på riktigt!

Ska vi leka?


  • Antal röstningar
    0

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Muggen skrev:
2354806Tack för en trevlig kväll alla.. Nu skall jag jaga reda på alla band så ja kan klippa ihop allt :yoparty

Nå, är filmen klar snart? Har ju gått minst 10 minuter! :tummenupp
Tack för idag alla, sketaskoj! Även om man inte var den vassaste rejsputten precis. :)

Jag var handäringa med vit xr600 som gick runt och glodde på alla (med hjälmkameran på huvudet)...
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
ja mögel du är inte ensam :( Gör ett snabbklipp bara runt 1 minut å visa lite skojj saker innan du släpper full-version PLEAZEEEEEEEEEEEEEEEE!
 

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Jag ber om ursäkt :( för att jag uteblev med min kamera och nya fina fäste. Men mötet som jag var på drog ut på tiden så förbannat :mad: . Verkar som man missade en himla massa skoj :gråta . Jag hade kamera och allt med mig i ryggan och befann mig bara några km från tunneln hela tiden:pangihuve . Var ju mer koncentrerad på att komma från mötet än själva mötets innehåll:jisses .
 

Lemmel

Den reser sig när jag gasar!
Gick med
17 Nov 2005
Ort
Kungälv
Hoj
KTM RC8R -11, Suzuki GR650 -83
Tack för idag :tummenupp
Va riktigt mäktigt o dundra genom tunneln,, vill se filmen nuuuu :yoparty
 

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yaaama Retta
som vanligt så sket dig sig i sista sekunden....men...

jag såg när ni kom ner på E20!! jag stod vid rödljuset strax efter tingstadstunnel..Såg grymt ut!!!:yoparty :tummenupp

måste hitta på nått liknande med ÄNNU fler hojar, eller vad säger ni..

coolt o se er!!!

förresten vem var det som ouilade ut på E20 du låg sist i gänget!!??
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
FAN att man inte var i gbg idag, hade lätt hängt på!

Hänger på nästa gång det blir nått skoj!
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Mögel skrev:
2354852 Tack för en rolig dag.. :yoparty Och nu vill jag se filmen.. :4skrika :tungan

Haha, jag skall göra en teaser så fort jag fått alla band!!

Rasorblade skrev:
2354986 vem ska redigera?! Har lite material oxå!!:va

Jag redigerar! :D
har redan 2st band.. från tjet

ALLA MED KAMERABAND GE DEM TILL MIG SNARAST!!!

Thunder skrev:
2354931 Jag ber om ursäkt :( för att jag uteblev med min kamera och nya fina fäste. Men mötet som jag var på drog ut på tiden så förbannat :mad: . Verkar som man missade en himla massa skoj :gråta . Jag hade kamera och allt med mig i ryggan och befann mig bara några km från tunneln hela tiden:pangihuve . Var ju mer koncentrerad på att komma från mötet än själva mötets innehåll:jisses .
Fan, du skulle ringt någon av oss! vi var i stan ett tag.. sen hade du kunant haka efter oss bara!
 
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag hade velat komma men jag somna ehhe ..
i solen nu vill jag se filmen komigen
och hur i helvete kunde du tappa bort din backspegel:va
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
zajtar skrev:
2355091och hur i helvete kunde du tappa bort din backspegel:va

Jag "tappa" den inte.. jag blev påkörd! Jag låg först.. sakta in.. blinka.. svängde vänster.. sen kom en motard på vänster sida precis när jag börjat svänga liiiiiite så han fick spegeln i magen o tog den med sig :rolleyes:
 

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Ort
Väröbacka
Hoj
No hoj just nu...
Muggen skrev:
2355109 Jag "tappa" den inte.. jag blev påkörd! Jag låg först.. sakta in.. blinka.. svängde vänster.. sen kom en motard på vänster sida precis när jag börjat svänga liiiiiite så han fick spegeln i magen o tog den med sig :rolleyes:

Jag tycker att allt gick förhållandevis bra efter omständigheterna!!!!:yoparty
Alla överlevde ju.... (tror jag?)
Jävligt maffigt ljud andra ggn vi körde!:D

Grymt kul idé du fixade ihop!!:tummenupp

Väntar med spänning på filmen!
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Plåtslagarn skrev:
2355129 Jag tycker att allt gick förhållandevis bra efter omständigheterna!!!!:yoparty
Alla överlevde ju.... (tror jag?)
Jävligt maffigt ljud andra ggn vi körde!:D

Grymt kul idé du fixade ihop!!:tummenupp

Väntar med spänning på filmen!

Ja absolut! Kunde gått så jääävla illa om jag svängt hunnit svänga lite mer.. då hade dagen varit slut för min del.. :näsblod

Nästa gång skall jag orginsera det såå mkt bättre.. Fanns mkt att hämta från den administrativa sidan.. Men iom att planen vi hade inte gick att genomföra så blev det som det blev..
Framförallt kslal jag läsa upp tråden om hur man kör i grupp för alla.. dem som kan får helt enkelt vänta tills alla vet. Allas säkerhet är inget att skoja om.

Sen skall jag peta på dem som inte gör som vi sagt när dem nyligen stått och nickat att dem förstår vad som sagt.. Det blev ingen vidare körning på bredden genom tunneln. Några stolpskott drog iväg och körde solo o då blir jag sne.. bla bla.. ni förstår väl poängen.

Sen får jag gnälla på mig själv för att jag inte sade något i stil med "Ni som inte kan vägarna, lägg er bakom oss som kan och kör därefter.." hade tagit bort en del irritation i ledet :tungan

Men fan va gött det var o köra lygnern när man kunde dra på med sporthojarna!!
 
Last edited:

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Muggen skrev:
2355161 Ja absolut! Kunde gått så jääävla illa om jag svängt hunnit svänga lite mer.. då hade dagen varit slut för min del.. :näsblod

Nästa gång skall jag orginsera det såå mkt bättre.. Fanns mkt att hämta från den administrativa sidan.. Men iom att planen vi hade inte gick att genomföra så blev det som det blev..
Framförallt kslal jag läsa upp tråden om hur man kör i grupp för alla.. dem som kan får helt enkelt vänta tills alla vet. Allas säkerhet är inget att skoja om.

Sen skall jag peta på dem som inte gör som vi sagt när dem nyligen stått och nickat att dem förstår vad som sagt.. Det blev ingen vidare körning på bredden genom tunneln. Några stolpskott drog iväg och körde solo o då blir jag sne.. bla bla.. ni förstår väl poängen.

Tyckte du skötte det här med talan och taktpinnen gallant! :tummenupp
Bra att nån tar tag i det så det inte, ptja, rinner ut i sanden och alla kör kors och tvärs.
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Kul som faen var det även fast det var lite kaotiskt ibland, det blir ju tyvärr inte så lätt att hålla ihop hela gruppen när det är en del trafik och rödljus lite varstans. Tyckte ändå andra repan genom tunneln gick helt ok även om "första raden" som skulle wheela inte funkade helt bra.

Det kommer fler tillfällen till en fulländad repa genom tunneln :tummenupp

Skulle vi köra natten som det pratades om eller???
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
peteR1000 skrev:
2355229 Kul som faen var det även fast det var lite kaotiskt ibland, det blir ju tyvärr inte så lätt att hålla ihop hela gruppen när det är en del trafik och rödljus lite varstans. Tyckte ändå andra repan genom tunneln gick helt ok även om "första raden" som skulle wheela inte funkade helt bra.

Det kommer fler tillfällen till en fulländad repa genom tunneln :tummenupp

Skulle vi köra natten som det pratades om eller???

Jo det är sant, vi lär oss allihop av sånt är så i slutändan är det bara positivt alltihop!

Tveklöst att vi ska köra natten, frågan är bara när?
 

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke R -08
Muggen skrev:
2355161

Sen skall jag peta på dem som inte gör som vi sagt när dem nyligen stått och nickat att dem förstår vad som sagt.. Det blev ingen vidare körning på bredden genom tunneln. Några stolpskott drog iväg och körde solo o då blir jag sne.. bla bla.. ni förstår väl poängen.

Om vi skall köra i bredd nästa gång så skulle jag önska att vi låg i mer än 30km/h. Det gick för sakta o flera blev frustrerade. Tunneln filmas från vägverket. Ligger vi för sakta o gör köer kommer snuten direkt. Nästa gång kan alla få ett nummer som på gympan. 1,2.3 = rad 1 rad 2 o rad 3. Då vet alla var dom skall vara. Vi får lära oss av våra misstag så blir det kanon tillslut. Blir säkert mer än 1 film, eller? tack för en bra dag Muggen. Tyckte du höll lådan fin fint. Det skall du ha tack för. Vi synes snart igen. Mvh Daniel.:tummenupp
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Muggen skrev:
2355242 Jo det är sant, vi lär oss allihop av sånt är så i slutändan är det bara positivt alltihop!

Tveklöst att vi ska köra natten, frågan är bara när?

Mig spelar det ingen direkt roll, frugan är bortrest så då får man leka när man vill :D

Spidermoto skrev:
2355262 Om vi skall köra i bredd nästa gång så skulle jag önska att vi låg i mer än 30km/h. Det gick för sakta o flera blev frustrerade. Tunneln filmas från vägverket. Ligger vi för sakta o gör köer kommer snuten direkt. Nästa gång kan alla få ett nummer som på gympan. 1,2.3 = rad 1 rad 2 o rad 3. Då vet alla var dom skall vara. Vi får lära oss av våra misstag så blir det kanon tillslut. Blir säkert mer än 1 film, eller? tack för en bra dag Muggen. Tyckte du höll lådan fin fint. Det skall du ha tack för. Vi synes snart igen. Mvh Daniel.:tummenupp

Håller med att det gick lite väl långsamt, det med nummer är smart :tummenupp blir lätt att veta vart man ska vara dessutom ser det nog betydligt snyggare ut. Sen kan man ju alltid pröva lite mer avancerade grejer som att åka i V-formation :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top