Götatunneln på riktigt!

Ska vi leka?


  • Antal röstningar
    0

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Robertzon skrev:
2355785 om du bara ska skriva jösses kan du lika gärna skippa det det ger inget åt diskussionen endå,
dina senaste inlägg jag läst har ju inte varit särskilt possitiva, klagar och har dig varför ens skriva?:va mycket aggressioner?? problem hemma??
Vad jag gör hemma har väl dock inget med bus i Götatunneln att göra? Eller?

Äh, jag är bara bitter över att jobba natt. Hela grejen med Götatunneln idag var rätt ball, hade gärna lattjat med, inget snack om saken. Tråkigt dock att det ändå händer incidenter som hade kunnat undvikas. Men, som sagt, jag har ingen aning om händelseförloppet och borde inte alls lägga mig i det. Får väl ändock (negativ igen) säga att jag är inte förvånad. Iallafall inte när man tänker på hur folk (ja, även jag själv) kör.

Okej, no more agg. Kyss mig.
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
hållundan skrev:
2355806 Vad jag gör hemma har väl dock inget med bus i Götatunneln att göra? Eller?

Äh, jag är bara bitter över att jobba natt. Hela grejen med Götatunneln idag var rätt ball, hade gärna lattjat med, inget snack om saken. Tråkigt dock att det ändå händer incidenter som hade kunnat undvikas. Men, som sagt, jag har ingen aning om händelseförloppet och borde inte alls lägga mig i det. Får väl ändock (negativ igen) säga att jag är inte förvånad. Iallafall inte när man tänker på hur folk (ja, även jag själv) kör.

Okej, no more agg. Kyss mig.


Fint Svar! :pannkyss
hade gärna haft med dig idag

jobbar också natt, trivs bra som fan!
 

graphite ghoast

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yaaama Retta
Robertzon skrev:
2355390 vad var det för hoj?? motard / sporthoj? jag la en liten ouiiilee en bit :rolleyes: kommer inte ihåg ifall jag låg sist eller vart jag låg.... annars var dagen mkt bra! ballt i tunneln när det blev lite kö bakom:yoparty

måste lära mig klättra lite mer på hojjen så jag kan ta hela tunneln på bakan!


det var en "retard" hoj :D det var två st längst bak precis under viadukten vid olskroken.

Hela ekipaget såg riktigt sweeet ut!!!
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Måste det bli så himla seriöst?:rolleyes: själva grunden i varför vi kör är ju att vi skall ha skoj och att vi "äskar" att köra hoj.:tummenupp i alla fall när motardgänget är ute och kör så gör vi ju de som faller oss in för stunden, blir alltid mycket roligare än att man skall hålla på att planera och skriva manus mm:tummenner . grundkonceptet med filmen var väll att visa andra hur kul det är att köra hoj(motard) i götborg?:yoparty :va eller?
 

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Short Valley
Hoj
KTM
doro skrev:
2356314 Måste det bli så himla seriöst?:rolleyes: själva grunden i varför vi kör är ju att vi skall ha skoj och att vi "äskar" att köra hoj.:tummenupp i alla fall när motardgänget är ute och kör så gör vi ju de som faller oss in för stunden, blir alltid mycket roligare än att man skall hålla på att planera och skriva manus mm:tummenner . grundkonceptet med filmen var väll att visa andra hur kul det är att köra hoj(motard) i götborg?:yoparty :va eller?


:tummenupp
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
doro skrev:
2356314 Måste det bli så himla seriöst?:rolleyes: själva grunden i varför vi kör är ju att vi skall ha skoj och att vi "äskar" att köra hoj.:tummenupp i alla fall när motardgänget är ute och kör så gör vi ju de som faller oss in för stunden, blir alltid mycket roligare än att man skall hålla på att planera och skriva manus mm:tummenner . grundkonceptet med filmen var väll att visa andra hur kul det är att köra hoj(motard) i götborg?:yoparty :va eller?

Håller med!
Mycket av det roliga kan försvinna om allt ska vara så planerat...

Själv tyckte jag att det var lite kaotiskt i början men senare lirade allt fint.
 

lori

too fast for you all boyzzzzzzz
Gick med
7 Sep 2005
Ort
göteborg
Hoj
r6-SÅLD
Hängde med för första gången med gänget igår.

SKITROLIGT!!!

Hade tyvärr inga badbyxor och var tvungen att sticka, men det blir säkert flera tillfällen.
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
doro skrev:
2356314 Måste det bli så himla seriöst?:rolleyes: själva grunden i varför vi kör är ju att vi skall ha skoj och att vi "äskar" att köra hoj.:tummenupp i alla fall när motardgänget är ute och kör så gör vi ju de som faller oss in för stunden, blir alltid mycket roligare än att man skall hålla på att planera och skriva manus mm:tummenner . grundkonceptet med filmen var väll att visa andra hur kul det är att köra hoj(motard) i götborg?:yoparty :va eller?

Word :tummenupp

Dock får jag säga att jag tycker det är kul att göra en "riktig" film också. Då behövs det snackas manus, vinklar o grejer. Fan ja har ju inte gått media för intet. :tungan

okok.. jag är delad. jag vill göra en "seriös" film & jag vill leka..
 
Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Muggen skrev:
2356702 Word :tummenupp

Dock får jag säga att jag tycker det är kul att göra en "riktig" film också. Då behövs det snackas manus, vinklar o grejer. Fan ja har ju inte gått media för intet. :tungan

Exakt, du får knåpa ihop ett riktigt manus! Hade varit jävligt ball om det gick att genomföra hyfsat ordentligt. Lekfilmer har man ju sett lite väl ofta och brukar se likadana ut för det mesta d.v.s fram och tillbaka på en raka på slangen och någon stoppie här och var i några olika vinklar.
Tyvärr är jag helkass på att komma på nåt bra själv :(
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
peteR1000 skrev:
2356966 Exakt, du får knåpa ihop ett riktigt manus! Hade varit jävligt ball om det gick att genomföra hyfsat ordentligt. Lekfilmer har man ju sett lite väl ofta och brukar se likadana ut för det mesta d.v.s fram och tillbaka på en raka på slangen och någon stoppie här och var i några olika vinklar.
Tyvärr är jag helkass på att komma på nåt bra själv :(

Kan väl snackas ihop oss med U-valla gänget:va
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Det gick ju rätt sakta genom tunneln jha, tror jag va nere på 25km/h när vi körde tillbaka efter andra gången.en bil som nästan prejade mig för vi körde för sakta. blev trött och la mig långt fram i ledet för att undvika detta också ;).

Va någon som bröt sig loss å började wheela, va riktigt skönt att dra på wheelie ~hundra meter innan tunnelslutet å komma ut ur tunneln på bakhjulet. Skön känsla ;)

men NU BLIR DET VÄL FILM ELLER`!?!?! =)
 

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
En bit utanför stan.
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Det var kul i går när vi var så många ,rätt maxatt när vi åkte i Götatunneln på brädd ca:40st i 20-30km/t det blev rätt lång kö efter med bilar.Hoppas det blir bra med filmningen,det måste se fräckt ut när 7-8 kommer på bakjulet och resten efter.
Det var rätt kul när vi invaderade badstranden vi var rätt många.Det var gått och kyla av sig lite.
Det blev lite fel där i Fjärås när vi skulle tanka på Shell,jag fick den uppfatningen att alla viste var det var när vi stod där och pratade.Det var därför jag drog på och inte inväntade resten så Bauen och någon till höll på att komma bort.Jag får be om ursäkt igen.Annars brukar jag alltid invänta nästa åkare som är bakom eller ta det lite lugnare om man är först.
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
doro skrev:
2357423 VI VÄNTAR!!!

Hemskt ledsen gubbar!! Jag fick en spik i bakdäcket idag :näsblod så jag måste åka kommunalt till kungälv, grön express suger btw, så jag hinner inte :(

Imorrn! Hoppas ni har överseende med detta.. om inte :FU
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top