Spidermoto skrev:2355262Om vi skall köra i bredd nästa gång så skulle jag önska att vi låg i mer än 30km/h. Det gick för sakta o flera blev frustrerade. Tunneln filmas från vägverket. Ligger vi för sakta o gör köer kommer snuten direkt. Nästa gång kan alla få ett nummer som på gympan. 1,2.3 = rad 1 rad 2 o rad 3. Då vet alla var dom skall vara. Vi får lära oss av våra misstag så blir det kanon tillslut. Blir säkert mer än 1 film, eller? tack för en bra dag Muggen. Tyckte du höll lådan fin fint. Det skall du ha tack för. Vi synes snart igen. Mvh Daniel.
Självklart blir det mer än 1 film sålänge folk filmar, så länge redigerar jag Under omständigheterna är jag nöjd med allting, tack. Jag har lärt mig mkt, hoppas ni andra gjort det också!
Vi har fortfarande inte kört GENOM stan.. det skall vi göra i jacka & jeans så vi inte blir så förbannat ivriga pga värmen..
Köra fortare.. Sure, men då får folk säga sådant så gör vi det
Nästa föreställning jag "arrangerar" tänker jag inte göra som idag att vi träffas alla och tar det som det kommer. Utan då kommer jag kräva av er att vi träffas så många som möjligt, som jag sa tidigare i denna tråd, och gör en planering om hur vi skall göra så att allting klaffar utan problem! Diskutera kamera vinklar och om vi skall ha någon som filmar bakåt o sånt..
Bara så allting verkligen är genomtänkt ordentligt.
Last edited: