Alming
-----------------------
Kvist skrev:2404146Kanske är med på ett hörne som utfyllnad och kanske något dåligt slangnings försök
Har minsann sett att du kan slanga...
Kvist skrev:2404146Kanske är med på ett hörne som utfyllnad och kanske något dåligt slangnings försök
Långt ifrån samma klass som de stora gubbarna likt küngen eller bauen för att ta 2 exempel.Alming skrev:2411391Har minsann sett att du kan slanga...
Fabbe skrev:2411123Vad säger ni om lördagsnatten 01-03? Jag spikar den nu, iallafall den helgen. Flest röster.
Vad är det på gång?? Verkar ballt.. kanske tar ut hojjen och svänger förbi.sirSmokealot skrev:2411880Fett med gött!!! Jag är på!
gismo skrev:2404125mina wilies är bara 4meter o lifsfarliga stoppis kan jag inte men burna upp bak däck är min favorit.vill oxså va med.om inte .kan jag va kamra hojj.
Paser skrev:2418569Since light travels faster than sound,
People appear bright utill you hear them speak.
gismo skrev:2418318det ser ut att komma regn .då stängs strippen. o tälltmöte kan jag klara mej utan.min kamera klarade inte av att ligga i verktygs lådan. så jag får köpa en ny.men ett bakdäck kan jag burna upp. jag tar med bencin till fireburns om någon tar med en brandsläckare.(laddnings regulatorn tål inte ellden kass plasering)silver teijp är bra kamera fäste.
E de nerlagt nu- smögen/campa/festa prylen eller?Fabbe skrev:2411123Vad säger ni om lördagsnatten 01-03? Jag spikar den nu, iallafall den helgen. Flest röster.
trickyrick skrev:2419473E de nerlagt nu- smögen/campa/festa prylen eller?
Fabbe skrev:2419528Japp, får ta de en annan helg istället. Taskigt med intresse till det.. troligen för att det är så långt till smögen.. Lokal fest hos kosz istället
sirSmokealot skrev:2420285hur många kommer vi att bli tror ni???
Vi kommer ju väcka HELA stan ju
Fabbe skrev:2420409Ja jo.. tänk vi var 45 pers nu på lördag istället för senast
Fabbe skrev:2420409Ja jo.. tänk vi var 45 pers nu på lördag istället för senast
Robertzon skrev:2420462jag e så sugen!
frågan e bara om jag vågar vänta en vecka till med försäkrings skiten
Fabbe skrev:2421014Gör en anmälan nu, sen behöve rdu inte lämna in cykel och så direkt. Du har väl inte tid till det?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|