Barett
Aldrig nöjd
I`ll be there
Många som kommer...???
PS. Kl. 00.30 imorn lördag? ds.
Många som kommer...???
PS. Kl. 00.30 imorn lördag? ds.
Fabbe skrev:2427661Väderprognoserna är inget att lita på, kolla istället radarbilderna!(givetvis samma dag som du ska åka på) Dem säger betydligt mer om hur regnet rör sig.
Skall man nu gå efter väderprognosen i dagsläget så är det regnfritt på söndag natt, dvs då vi ska åka.
Rasorblade skrev:2427674ska försöka fixa kamera!
Fabbe skrev:2427678Gött! Jag får låna johnny_bravo's hjälmkamera Thx!
Alla hojar är välkomna!Kimmerien skrev:2428145Får man vara med och titta på även om man bara har en sådanhär? (Jag vill ju inte skämma ut någon)
Rasorblade skrev:2428325Alla hojar är välkomna!
Kimmerien skrev:2428360Aah, då kommer jag om jag hittar dit...
Crotchrocket skrev:2427618Missade förra gången, så jag får väl passa på att dyka upp nu istället. Om det inte regnar alltför mkt så drar jag med hjälmkamera och digitalkamera, mkt regn = endast digitalkamera, men det lär ju bli snygga bilder med massa rök, blått ljus och alla arga bilisters strålkastare bakifrån i röken
Barett skrev:2428762OPS... Paja frambromsen!!!
Nån som kan meka!?
Hade uppskatat lite råd just nu...
"Skulle börja rulla, självklar med frambroms låset på självklart!!!! "
Alming skrev:2428772ska du montera bort skivan eller?
Jag har verktyg, i viss mån.
Barett skrev:2428784Vet ej vad jag ska göra....? skivorna är hela o fina det är det bara att jag tappar allt över 20km/h ....?
Vott 2 do?
Barett skrev:2428784Vet ej vad jag ska göra....? skivorna är hela o fina det är det bara att jag tappar allt över 20km/h ....?
Vott 2 do?
Alming skrev:2428807Du kan alltså inte köra fortare än 20km/h?
Prova att plocka ner bromsoken, se så inte någon kolv har hängt sig.
Oken kan ju tagit skada? Slog låset i oket?
Barett skrev:2428825Japp, Oket tog smällen o skivan e mycket lite vinglig/skev. Men vad jag ser förövrigt så verkar den hel o fin den oxå...
Vet du om det har med det att göra...? för det läcker ingen olja eller...
När jag körde under 20km/h o pumpade frambromsen ett par gånger så komm o tog den igen men inte över 20km/h... vad tror du det kan vara på tok?
ps. vet du nått bra ställe som man kan ta den till så här dax? ds.
Alming skrev:2428834Mao har du dålig bromsverkan över 20km/h?
prova att lufta om bromsen. Kör till Tuve, så kan vi ta en titt... om du e snäll...
Är skivan skev, så kan det ju orsaka att du får dålig bromsverkan, men du borde ju ändå ha bromsen kvar på andra sidan, för jag antar att du har dubbla ok?
grejen är den att jag hade förbrott. Jag skulle precis rulla när jag hörde att fråmskivo låste var kvar !!!wheelie82 skrev:2428824Tappar vad då?? Eee nu är jag inte med, repetera!
Alming skrev:2428834Mao har du dålig bromsverkan över 20km/h?
prova att lufta om bromsen. Kör till Tuve, så kan vi ta en titt... om du e snäll...
Är skivan skev, så kan det ju orsaka att du får dålig bromsverkan, men du borde ju ändå ha bromsen kvar på andra sidan, för jag antar att du har dubbla ok?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|