Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Tjaa, nya krukan ska ju köras in så varför inte? Vi ses om det är väder.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
back in black skrev:
Har du fått ordning på knarren nu!!!
Kul. :banana

Vänster blinkare fram är inte funktionell för tillfället men annars så lirar det.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Jag kanske också skulle pallra mig bort till Gp till tolv. Var ju längesedan man körde med :) Skall bara kolla om utrustningen har torkat sedan i Onsdags :rolleyes:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Händelserik dag idag.

Först så körde Back in black stopp (Punka) och när jag och Bebbe stack iväg för att leta efter en rep. sats så lade mitt tändningslås in avskedsansökan och gick ut genom dörren. Hojen slutade tända mitt i rondellen uppe på Grimboåsen och bakhjulet låste sig. :gnissla
Jag höll mig i alla fall på hjulen, det hade inte varit kul att klota igen. :död

Hoppas att dom som fortfarande är ute och kör har en bra dag utan incidenter.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Mookie skrev:
Händelserik dag idag.

Först så körde Back in black stopp (Punka) och när jag och Bebbe stack iväg för att leta efter en rep. sats så lade mitt tändningslås in avskedsansökan och gick ut genom dörren. Hojen slutade tända mitt i rondellen uppe på Grimboåsen och bakhjulet låste sig. :gnissla
Jag höll mig i alla fall på hjulen, det hade inte varit kul att klota igen. :död

Hur kom ni hem då?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Mark skrev:
Hur kom ni hem då?
Back in black har nog du större koll på hur det gick för men jag kom hem för egen maskin, om jag ryckte lite i kabelhärvan så fick den kontakt och det gick att linka hem.
Nu har jag lött om härvan med en ny kabel så nu funkar det igen. :yoparty

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
Mookie skrev:
Händelserik dag idag.

Jodå, jag, DaneTL1000R och en till hade en riktigt bra dag. Det blev väl 30-35mil. Vi var något trötta när kom fram till Gbg. Vi åkte från Thn över Alingsås till Hindås för att därefter fortsätta mot Skene. Sen svängde vi in på den superba vägen mot Kungsbacka. Den var så rolig att vi vände och körde den åt andra hållet oxå. Slutligen tog vi oss hemåt över Härskogen och Angered. Pust!

Hade en incident på vägen. Jag bromsade på mig och körde i diket :skrämd ...MEN väl i diket stod jag fortfarande upp. :Bugar Både jag och hojen HELT oskadda, sånär som på en tillfällig noja för kurv-ingångar. :tummenupp Hann tänka en del på vägen ner i diket... Hoppas nu vädret blir bra imorgon oxå. Då blir det mer åka av.
Vi ses kanske imorrn.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...