Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
back in black skrev:
Miss_Orchidee skrev:
Men knäpucken fick jag skrapat lite iallafall...... :rofl

Då var ju det avklarat iaf!!!
Tur att både du och moppen klarade er bra.
Det är bara upp på hästen igen!!!

japp japp.... jag ska! men armen måste bli bra igen! det gör grymme ont, och den e inte ens bruten.... :mad:
pratade precis med försäkringsbolaget om en ny hjälm... vet ni vad självrisken på min försäkring är?? :rolleyes: iof säkert billig om man jämför med andras men vafan 6000 :- för att få ut en jävla hjälm som kostar ca 2500:- DET ÄR FÖRIHELVETTE HELT JÄVLA SJUKT! dom jävlarna vill att jag ska köra med en trasig hjälm helt enkelt, jag blir så jävla förbannad! :4skrika :4skrika

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
IRON MAN skrev:
Testa med att ta ut den på hemförsäkringen om du har en drulleförsäkring.

Jag ska testa detta, det låter som en bra ide! om inte självrisken där är 4000 hehe..farsan sa att den kanske var det, då skiter det sig i vilket fall...
nästa gång ja försäkrar min hoj ska ja bara ha traffik om ja köper en sån gammal, det är ju inte värt det annars ändå ju.... det är bara om oturen skulle vara ricktigt framme,får väll hoppas att den inte är det i så fall

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Du ska inte klaga, ja får punga ut med 16k i självrisk oavsett vad ja gör med hojen. :kocko

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Muggen skrev:
Du ska inte klaga, ja får punga ut med 16k i självrisk oavsett vad ja gör med hojen. :kocko

du det är verkligen inte mitt fel.... och vad jag vet så betalar du betydligt mer än så om du krachar..... och ingenting i självrisk.. :tungan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jävla gnäll på er ;)

@Miss, sorry att jag inte mailat tillbaka... Jävligt bissy... Det kommer en kille imorrn å kollar på min hoj... Köper han den, så säljer jag givetvis. Gör han inte det finns den självklart till beskådning nästa gång jag är i götet...

Krya på dig!

/henke

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Muggen skrev:
Ja men du vet ingenting, you know what I mean. :gnissla

nejdå! jag vet inget, jag är ju blond.... då vet man inget.... :hihi

@ Hållundan: kul att nån tittar på hojen, har själv börjat letra krachat förfullt nu, så vi ska se vad som blir av det. men hör av dig om du har hojen kvar efter imorgon!

Coola Ola

Guest
Nån som vet var i gbg man kan köra minimoto? Dvs med egen hoj då... *host* gruppköp *host* :rolleyes:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:
Nån som vet var i gbg man kan köra minimoto? Dvs med egen hoj då... *host* gruppköp *host* :rolleyes:

Vet inte om det blev slut med körningarna här i vagnhallen/Majorna. Hade ju varit bra till vintern annars iom att det är innomhus :)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
bebbe skrev:
Vet inte om det blev slut med körningarna här i vagnhallen/Majorna. Hade ju varit bra till vintern annars iom att det är innomhus :)

Ingen minimotokörning där, tvåtaktarna är alldeles för orena tydligen, ventilationen klarar inte av det :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...