Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Coola Ola skrev:Jorå, kommer i veckan förmodligen. Då ska jag visa hur man verkligen använder 600cc...
var glad att du bara väntar på en fälg.... ja vänar på en hel hoj innan jag kan visa....
Coola Ola skrev:Jorå, kommer i veckan förmodligen. Då ska jag visa hur man verkligen använder 600cc...
Alltid sugen på att rulla lite. 1800 gp?Miss_Orchidee skrev:Ingen som vill köra en sväng idag föressten??
back in black skrev:Alltid sugen på att rulla lite. 1800 gp?
Ska vi träffas kl 1800 Yamahacenter istället då?Miss_Orchidee skrev:men ska vi köra en sväng vid 18:30 istället så hinner Nr:46 med också??
back in black skrev:Ska vi träffas kl 1800 Yamahacenter istället då?
Miss_Orchidee skrev:ne ja tycker 18:30 är en bra tid vid Gp då kanske fler hittar dit efter hjobbet, och dessutom ska det tydligen vara någon cool rymdbil på Gp idag...och den kanske man vill se
back in black skrev:Tänkte bara på att vissa hade svårt att hitta i stan ibland
Andra tycker kanske det e trist att rulla mellan rödljusen.
back in black skrev:Tänkte bara på att vissa hade svårt att hitta i stan ibland
Andra tycker kanske det e trist att rulla mellan rödljusen.
Miss_Orchidee skrev:Jag hittar minsan inne istan.... och vissa kör ju inte som blådårar mott rött ljus när det kan komma språrvagnar och grejer....
Miss_Orchidee skrev:ingen mer som ska med ut ikväll då??
18:30 på Götaplatsen!!
Miss_Orchidee skrev:nu är det inte ens någon som svarar........ känns nästan som att sitta och prata med sig själv, fast tråkigare..........kanske ska gå ut och samspråka lite med hojen....
Samuel skrev:utan bara ut och glida lite.
Samuel skrev:Med en 125:a. Upp till bevis på GP kl 18.30 då
smajlet skrev:Var det någon som hörde den enorma smällen för en stund sen som skakade om hella hyreshuset??? tjändes som en rejäl en med tryckvåg
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |