Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
hållundan skrev:
:(

Inte nån som köper hojar nu verkar det som... Jag hade ju gjort det, såfort jag sålt...

AJA, skit samma, jag tjöpte den ju en gång, så nån vill väl kanske ha den...

Vad ska du har för den då?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
bebbe skrev:
Vad ska du har för den då?
Går ner till 25K nu, lägre går jag fasen inte...

Det är fan BILLIGT för en potent sporthoj som har asbillig försäkring...

Som sagt, den är rolig som fan när det svänger, skrapar fotpinnar å annat nu, men jag känner att jag är redo för något större...

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
hållundan skrev:
Går ner till 25K nu, lägre går jag fasen inte...

Det är fan BILLIGT för en potent sporthoj som har asbillig försäkring...

Som sagt, den är rolig som fan när det svänger, skrapar fotpinnar å annat nu, men jag känner att jag är redo för något större...

Kolla med "lill tösen" här på forumet. Hon skall ju köra tung hoj till nästa år. Och det går väll att göra om den till mellan klassare?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bebbe skrev:
Kolla med "lill tösen" här på forumet. Hon skall ju köra tung hoj till nästa år. Och det går väll att göra om den till mellan klassare?
Den har redan strypsats å hela kittet... Bara att reggga om för ca 600 spänn...

:tummenupp

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
hållundan skrev:
Den har redan strypsats å hela kittet... Bara att reggga om för ca 600 spänn...

:tummenupp

Då så. Släng iväg ett pm till henne och se. Hon vill väl visserligen ha en R6:a men FZR är väll inte fel det heller. (Kanske bättre ibörjan)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
bebbe skrev:
Då så. Släng iväg ett pm till henne och se. Hon vill väl visserligen ha en R6:a men FZR är väll inte fel det heller. (Kanske bättre ibörjan)
Vem är "lill tösen" då?

Om det är hon den däringa "orchidee" eller va hon heter har jag redan nämnt liten grann ang. min hoj, men nej nej, det var bara R6 där, rätt av... :)

Lycka till säger jag bara :hihi :tummenupp

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
hållundan skrev:
Vem är "lill tösen" då?

Om det är hon den däringa "orchidee" eller va hon heter har jag redan nämnt liten grann ang. min hoj, men nej nej, det var bara R6 där, rätt av... :)

Japp, precis hon :D

Coola Ola

Guest
hållundan skrev:
Vem är "lill tösen" då?

Hon har hängt för mycket med Ravetrancer och fått massa Yamma Rx-är-bäst-influenser tror jag :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Japp, precis hon :D

oj oj oj.... här tar man en paus på 2 dar ocr redan saknar ni mig..... :hihi
Som sagt det är en R6 som gäller om inte mister hållundan kan sänka sig till 20k för då slår ja till... :rofl
nej men vadå?? jag har ju sagt redan från början att jag vill ha en R6 och Ravetrancer har inget med det att göra. Ville ha en R6 lååångt innan jag träffade på honom!

kanske kan modda till hållundans hoj...å fixa på R6 kåpor kanske?? :7peta vad gör man inte för utseendets skull.... :brinnerup

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ingen som vill köra en sväng idag föressten?? är ledig hela veckan så säg bara till!! fast inte onsdag kväll och inte till helgen! till helgen åker vi till danmark å solar och på onsdag ska ja skrapa knä i falkenberg tillsammans med pojkvännen! eller skrapa knät ska ja ju inte gör med honom, men med min hoj..... :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Miss_Orchidee skrev:
Som sagt det är en R6 som gäller om inte mister hållundan kan sänka sig till 20k för då slår ja till... :rofl
nej men vadå?? jag har ju sagt redan från början att jag vill ha en R6 och Ravetrancer har inget med det att göra. Ville ha en R6 lååångt innan jag träffade på honom!

kanske kan modda till hållundans hoj...å fixa på R6 kåpor kanske?? :7peta vad gör man inte för utseendets skull.... :brinnerup
Den går allt att göra iordning om man så vill... Hurvida den ser ut som en R6 är väl upp till betraktaren :)

Polaren hade oxå en FZR 600 (som han fick sålt häromdagen :mad: ) smo var lackad subarublå med guldfärgade fälgar, svinigt snygg...

Men som sagt, denna är bra mycket billigare i alla kostnader gentemot en R6, sen hur din personliga ekonomi ställer sig till en FZR kontra en R6 har ju jag egentligen ingen aning om men men. Det är en ruskigt bra instegshoj som är rolig som fan att köra och hänger som sagt med många hojar när det svänger, och direkt ful är den inte heller...

Fast några 20K sänker jag troligen inte till. Kanske något går att göra med priset som det är nu, men det framgår tydligt och rättvist vid ett eventuellt köp.

Förresten är faktiskt FZR föregångaren till R6 :7peta Finns en kille i GBG (minns inte vad han heter på forumet) som har satt på en R6-bak på sin FZR, det ser helt ogay ut, förutom tanken som blir lite kajkad eftersom sadeln går så högt upp i originalutförande... Nåväl, vill du provköra så säg bara till...

:hej

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:

Klart du ska köpa hållundans hoj, om inte annat för att slippa hans säljspam överallt på forumet :mad:
Nu vet jag inte hur din privatekonomi ser ut men jag hade då inte haft råd att äga en r6 när jag var 17 bast. 20k får du nog inte mer än en halv r6a för dessutom :tungan Fast mamma o pappa kanske är med o sponsrar? ;)

-edit- Hållundan, nu när jag varit bussig och pimpat din hoj så får du ta o skriva upp dig på listan för Mike the bikes fest oxå!

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Klart du ska köpa hållundans hoj, om inte annat för att slippa hans säljspam överallt på forumet :mad:
Nu vet jag inte hur din privatekonomi ser ut men jag hade då inte haft råd att äga en r6 när jag var 17 bast. 20k får du nog inte mer än en halv r6a för dessutom :tungan Fast mamma o pappa kanske är med o sponsrar? ;)

Min personliga ekonomi känner inte ens jag till ju... :va kanske beror på att den är ganska lite.... dom där himlans oljeshakearna tar alla mina pengar..... :näsblod
Nej men det jag menade är väll att jag inte heller har pengar till en R6 så på stående fot och mina föräldrar kommer inte sponsra mig till en "dödsmaskin"... så jag får allt jobba och slita för bröfödan

nej men serriöst talat... ( :hihi ) om jag hittar en billig nästan likvärdig hoj så kan priset faktiskt få väga upp... modda lite kan jag ju alltid göra hemma..... och 20 pap ska ja nog kunna fixa ihop på nån månad.... :brinnerup på tal om modda lite, undra hur det går med min bakdel till TZR en?? :va

men iallfall, är det ingen som vill köra idag??

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Coola Ola skrev:

-edit- Hållundan, nu när jag varit bussig och pimpat din hoj så får du ta o skriva upp dig på listan för Mike the bikes fest oxå!
Hahahah, vaddå säljspam :rolleyes:

:Bugar för pimpningen...

Jag är RIKTIGT sugen på Mike's fest, men det går verkligen inte... Har fullt upp med nollningen här på skolan och festdagen är sista dagen på nollningen... Ska toasta en sittning för 700 pers... SUCK....

Annars är jag på! hur går det med fälgen?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Miss_Orchidee skrev:
Min personliga ekonomi känner inte ens jag till ju... :va kanske beror på att den är ganska lite.... dom där himlans oljeshakearna tar alla mina pengar..... :näsblod
Nej men det jag menade är väll att jag inte heller har pengar till en R6 så på stående fot och mina föräldrar kommer inte sponsra mig till en "dödsmaskin"... så jag får allt jobba och slita för bröfödan

nej men serriöst talat... ( :hihi ) om jag hittar en billig nästan likvärdig hoj så kan priset faktiskt få väga upp... modda lite kan jag ju alltid göra hemma..... och 20 pap ska ja nog kunna fixa ihop på nån månad.... :brinnerup på tal om modda lite, undra hur det går med min bakdel till TZR en?? :va

men iallfall, är det ingen som vill köra idag??
Bara börja spara nu då!!! Imorrn kan min pärla vara såld (hoppas)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Miss_Orchidee skrev:
du skulle önska va.... :hihi
Nja, ingen skulle bli lyckligare än jag då jag ska byta upp mig till en ZX7R...

Fast å andra sidan har jag ju en potent hoj att åka på nu, så det gör ju inget...

Men jag VILL så gärna byta upp mig...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...