Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

ostebo

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Kawasaki Zx9r streetfighter
NU har man varit ute idag!!! Det kom inte många till GP kl.12 men kul blev det! Bara tråkigt när folk försvinner hem så tidigt men mycket kul att ni kom. Nu har jag varit med två lördagar i rad när det har varit mycket bra väder, å så få hojar :confused:

Ni é la inte ute på fjortisKalaset :fyllisar !?!? Själv får man jobba extra mycket bara för små barn ska ut å roa sig. Så nu é det snart dags att börja jobba!

Hoppas ni ska ut nåt i veckan. Jag jobbar kväll på mån ons å torsdag. Å sen helgen som vanligt......

Vi Hörs!!

Coola Ola

Guest
Hehehe, snart får ni passa er på vägarna igen. Har lyckats införskaffa ett framhjul till moppen från England för lite drygt 2000 pengar. Jag antar att jag kommer få det lagom tills det fina vädret är över, haha.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:
Hehehe, snart får ni passa er på vägarna igen. Har lyckats införskaffa ett framhjul till moppen från England för lite drygt 2000 pengar. Jag antar att jag kommer få det lagom tills det fina vädret är över, haha.

2000 låter ju jäkligt bra :tummenupp

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
ostebo skrev:
Det kom inte många till GP kl.12 men kul blev det! Bara tråkigt när folk försvinner hem så tidigt men mycket kul att ni kom. Nu har jag varit med två lördagar i rad när det har varit mycket bra väder, å så få hojar :confused:
Vi var ute på en annan tur...
E de någon som e sugen på en tur imorgon 15/8?
Gp kl 1200?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coola Ola skrev:

Kul killen! Det där låter helt perfekt! Säg bara till så får vi köra.

bullitt

fritidslös
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Ninja-Nia NittioNio
Är det måhända någon mer än jag som missat 12-träffen :trött :3freak och känner för en sväng om en timma eller så? :)

bullitt

fritidslös
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Ninja-Nia NittioNio
Jag svänger förbi GP kl 1400 ifall någon har lust att hänga på! Vi är troligtvis 2 st hittills...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Angel955i skrev:
Nån som är sugen på en tur ikväll? GP vid 18 eller 19 kanske?

En lite kortare tur vore trevligt, om du nu orkar köra i mitt tempo. Klotade ju för ett tag sedan och huvvet är fullt i nojor. Jag ska köra en maskin tvätt 18:00 och kan vara nere på GP vid 19:00 eller någon minut därefter.

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
Mookie skrev:
En lite kortare tur vore trevligt, om du nu orkar köra i mitt tempo. Klotade ju för ett tag sedan och huvvet är fullt i nojor. Jag ska köra en maskin tvätt 18:00 och kan vara nere på GP vid 19:00 eller någon minut därefter.

Jag är inte forumets snabbaste förare precis, men de brukar inte behöva vänta såå länge. Jag är där till 19. Har vi tur hänger väl nån mer med.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Angel955i skrev:
Jag är inte forumets snabbaste förare precis, men de brukar inte behöva vänta såå länge. Jag är där till 19. Har vi tur hänger väl nån mer med.

Jag skulle gärna hängt med men kom precis hem. Tror inte det är så poppis om jag sticker iväg igen men jag skall försöka :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Angel955i skrev:

Vart tog du vägen?
Det sista jag såg av ditt bakljus var när du körde om mig och eldade fullt förbi avtagsvägen som går tillbaka till Göteborg.

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
Mookie skrev:
Vart tog du vägen?
Det sista jag såg av ditt bakljus var när du körde om mig och eldade fullt förbi avtagsvägen som går tillbaka till Göteborg.

Ledsen att jag åkte ifrån dig. Jag var bara trött och drog på lite i tron att jag skulle komma hem fortare, men så blev det ju inte, eftersom jag missade avfarten. :kocko Fick lite kurvig väg till och en bit på 40:an innan jag nådde Gbg. Så det kan gå...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Angel955i skrev:
Fick lite kurvig väg till och en bit på 40:an innan jag nådde Gbg. Så det kan gå...

:) Mmm men kurvig väg är aldrig fel! Synd att landvetter-Inseros är i så dåligt skick bara. Vi körde den när fulbeläggningen var helt nylagd och då var den helt ok men nu.............rena rama puckopisten.

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
Mookie skrev:
:) Mmm men kurvig väg är aldrig fel! Synd att landvetter-Inseros är i så dåligt skick bara. Vi körde den när fulbeläggningen var helt nylagd och då var den helt ok men nu.............rena rama puckopisten.

Ja, min uppfattning är också att vägen bara för en vecka sedan var bättre, om än inte helt bra. Iofs hade jag fjädringen felinställd, så det bidrog väl till studsandet. Klistergrus :dummer borde förbjudas!

Jag bör vara piggare till helgen. Hoppas vädret blir bra då.

Ha det!

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
Mookie skrev:

Körde ni den vägen efter ni mötte oss på hojarna vi komm från det hållet ni åkte och det var inte kul puckelpist nästan :3freak

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mookie skrev:
Jag är från Landvetter :rock :yoparty

Hmmm, ingen som är sugen på en FZR ällä?! Jag ska ju fan tjöpa ZX7r....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
bebbe skrev:
:D Har du inte lyckats kränga den ännu :confused:
:(

Inte nån som köper hojar nu verkar det som... Jag hade ju gjort det, såfort jag sålt...

AJA, skit samma, jag tjöpte den ju en gång, så nån vill väl kanske ha den...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM