essey skrev:Vi var ute i Torslanda på den vanliga platsen.. Lite väl kort tycker jag..
Får hitta något annat till nästa gång..
Miss_Orchidee skrev:vart tog du vägen egentligen?? du bara försvann!vi andra hade en jätte kul tur iallafall!!! tack för igår hörrni!
Mark skrev:Jag vill ut och slita gummiikväll!
vad sägs om att ses 19.00 på GP för att åka iväg o ev. bada + fika?
Nu ska jag jobba vidare. kollar tråden igen när jag kommer hem runt 18.
Inget svar=ingen träff
Sitt inte hemma, detta är ju en chans till en ny dans och kanske en härlig romans...![]()
dilemmat löst nu är det bara på det igenessey skrev:Fixa det lilla dilemmat nu så blir det kanon ska du se! 2an sitter snart!![]()
red_ninja skrev:GP idag????kkl 12,00!!! Nya fräscha däck o allt: )
![]()
nu ska här köras,
gärna klustvägen som mike nämde, aldrig åkt den...
ostebo skrev:Japp... hemma från jobbet nu. Tänkte sova lite innan kl. blir 12, För imorgon hoppas jag på ett par hojar... för jag längtar efter en skön tur å med nån framför sig så man kan få upp tempot lite! Ses om par timmar....ps. fixat slip-on nu![]()
Tjena!red_ninja skrev:ok, nattugglor, 12,00 på gp då?!!
badkläder?? var ligger gottskär???? mvh /pete
Hahah, tackarDaggarparn skrev:Tjena!
Vart kör ni ifrån?
Har mina funderingar på att ta mej norrut idag, finns ju bara tråkmånsar här nere.![]()
De kör så sällan......
idag blåser det ingen storm men folk verkar inte ha vaknatphaeton skrev:Blåser storm uteeeeeeeeeeeeeeeeee
Sanning! Såg en Fireblade som var tillsalu av nån här på SH som jag ALDRIG sett aktiv... tråkigt att folk härifrån reggar sig bara för att sälja aset...Daggarparn skrev:Menade inte dej![]()
Ju.
Men alla andra!
hållundan skrev:Sanning! Såg en Fireblade som var tillsalu av nån här på SH som jag ALDRIG sett aktiv... tråkigt att folk härifrån reggar sig bara för att sälja aset...
Nåväl, jag har bruden här i helgen, annars hade vi kunnat köra nån go jäkla sträcka igen... Måste ju skrapa höger puck oxå![]()
hållundan skrev:Sanning! Såg en Fireblade som var tillsalu av nån här på SH som jag ALDRIG sett aktiv... tråkigt att folk härifrån reggar sig bara för att sälja aset...
Nåväl, jag har bruden här i helgen, annars hade vi kunnat köra nån go jäkla sträcka igen... Måste ju skrapa höger puck oxå![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |