essey skrev:Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig..
essey skrev:Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig..
Förgöraren skrev:Tänkte fan ta nån öl ikväll. Jag är jävligt dålig på bakhjulet så visst fan behöver jag träna.
Gärna nån annan kväll!!!
FÖRGÖRAREN
bebbe skrev:Jag kanske skall ta mig en sväng lite senare ikväll. Skall bara tvätta klart först
essey skrev:Du Bebbe, kan inte du tömma din inbox så man kan skicka ett PM till dig? Det står att din inbox är full
(1.bebbe has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space).
jag kan tänka mej att hänga me men kan inte vara igbg för än kl 20.30 är det försentessey skrev:Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig..
Yamaha farfar skrev:jag kan tänka mej att hänga me men kan inte vara igbg för än kl 20.30 är det försent
essey skrev:Hmm.. Grejen är att jag ska upp imorgon klockan 3.45 am Hade tänkt att åka ut vid 19 tiden i så fall.. Behöver lägga mig någorlunda i tid.. men uhm.. Du kan ju höra av dig när du är på gång så får vi se om jag är ute eller inte?
Jag PMar mitt nr.. ( snart är det väl lika bra att lägga ut det här )
Miss_Orchidee skrev:men ja tänkte åka vid 19:30?? kan inte ja få vara med då??
essey skrev:Vill du wheela med 125:an?? Klart du får va med..
Miss_Orchidee skrev:går nog inte...hehe men ja får väll inte vara sämmre än alla andra?? så ja gör ett försök.... ne men när ska vi ses då?
essey skrev:GP 19.30?
Miss_Orchidee skrev:jag e där!! åker nu!
Captain_Insane skrev:är lite sugen på att hänga på alltså...
jag håller på att lära mig växla på slangen... ettan kan jag ju köra rätt långt på men fan alltså... växlingen är svår... har kört t.o.m 3:an en gång dock....
men jag försöker sälja hojen och har en spekulant imorgon... så jag har ingen lust att pajja nåra bakspeglar eller bakljus eller något nu... =(
får helt enkelt hålla mig hemma ikvääll...
chrilla skrev:Var ni ute ikväll?
Själv var jag upptagen, men hänger gärna på imorron kväll om någon ska ut då! Är på g att hitta jämviktsläget...
Snälla PM'a om ni ska ut!
// Christian
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha