Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig.. :hihi

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
essey skrev:
Är det någon som känner för att åka ut o träna lite wheelies ikväll? Tänkte jag skulle lära mig.. :hihi

Tänkte fan ta nån öl ikväll. Jag är jävligt dålig på bakhjulet så visst fan behöver jag träna.

Gärna nån annan kväll!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:

Jag kanske skall ta mig en sväng lite senare ikväll. Skall bara tvätta klart först :rolleyes:

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Förgöraren skrev:
Tänkte fan ta nån öl ikväll. Jag är jävligt dålig på bakhjulet så visst fan behöver jag träna.

Gärna nån annan kväll!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Ska nog ut senare ikväll OCH imorgon kväll.. Måste ju lära mig det där eländet nu..

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Du Bebbe, kan inte du tömma din inbox så man kan skicka ett PM till dig? :va Det står att din inbox är full :hihi

(1.bebbe has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space).

Last edited:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:
Du Bebbe, kan inte du tömma din inbox så man kan skicka ett PM till dig? :va Det står att din inbox är full :hihi

(1.bebbe has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space).

Ehhh.. hoppsan :tungan

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
essey skrev:
jag kan tänka mej att hänga me men kan inte vara igbg för än kl 20.30 är det försent

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Yamaha farfar skrev:
jag kan tänka mej att hänga me men kan inte vara igbg för än kl 20.30 är det försent

Hmm.. Grejen är att jag ska upp imorgon klockan 3.45 am :( Hade tänkt att åka ut vid 19 tiden i så fall.. Behöver lägga mig någorlunda i tid.. men uhm.. Du kan ju höra av dig när du är på gång så får vi se om jag är ute eller inte?

Jag PMar mitt nr.. ( snart är det väl lika bra att lägga ut det här ) :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
essey skrev:
Hmm.. Grejen är att jag ska upp imorgon klockan 3.45 am :( Hade tänkt att åka ut vid 19 tiden i så fall.. Behöver lägga mig någorlunda i tid.. men uhm.. Du kan ju höra av dig när du är på gång så får vi se om jag är ute eller inte?

Jag PMar mitt nr.. ( snart är det väl lika bra att lägga ut det här ) :hihi

men ja tänkte åka vid 19:30?? kan inte ja få vara med då??

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
wheelies

är lite sugen på att hänga på alltså...
jag håller på att lära mig växla på slangen... ettan kan jag ju köra rätt långt på men fan alltså... växlingen är svår... har kört t.o.m 3:an en gång dock....

men jag försöker sälja hojen och har en spekulant imorgon... så jag har ingen lust att pajja nåra bakspeglar eller bakljus eller något nu... =(

får helt enkelt hålla mig hemma ikvääll...
:huvet

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Captain_Insane skrev:
är lite sugen på att hänga på alltså...
jag håller på att lära mig växla på slangen... ettan kan jag ju köra rätt långt på men fan alltså... växlingen är svår... har kört t.o.m 3:an en gång dock....

men jag försöker sälja hojen och har en spekulant imorgon... så jag har ingen lust att pajja nåra bakspeglar eller bakljus eller något nu... =(

får helt enkelt hålla mig hemma ikvääll...
:huvet

Tycker ettan blir så hysterisk, får varva upp den till nästan 7000 varv innan den ens behagar gå upp.. Å andra sidan så är jag kass, har precis börjat öva.. :hihi

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Var ni ute ikväll?
Själv var jag upptagen, men hänger gärna på imorron kväll om någon ska ut då! Är på g att hitta jämviktsläget... :)

Snälla PM'a om ni ska ut!

// Christian

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
chrilla skrev:
Var ni ute ikväll?
Själv var jag upptagen, men hänger gärna på imorron kväll om någon ska ut då! Är på g att hitta jämviktsläget... :)

Snälla PM'a om ni ska ut!

// Christian

Ja vi var ute precis. Imorgon blir det inget för mig men kanske för andra? Ska åka bort i helgen :( Måste vara lite social med mina föräldrar för en gångs skull.. Nästa helg blir det mer åka dock..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM