Angel955i skrev:Hej allihop!
Det verkar bli hyfsat väder imorgon (lördag). Är det nån som är sugen på en sväng med start kring 1200-1300. Tänkte sen åka till Mike The Bike vid 1800, men är inte intresserad av go-kart utan kör hellre hoj på dagen, om nu vädret blir som det verkar.
/Angel
ostebo skrev:Jag vill köra hoj, men lite sugen é jag på go-kart. Men en tur kl.12 ut till MIKE och lämna lite kött å så. Sen får man se om man åker ut till go-karten eller om man tar en mc sväng. Låter det okej?! För om vädret blir som det ser ut nu så blir vi någ en del folk, å alla vill ju inte åka go-kart. ex. du
Jaja.... ses vid 12 på GP som alltid!!
Ååååååh, varför jobbar man när det torkat upp på vägarna då.. Annars hade jag kommit förbi i ett nafs..Angel955i skrev:Åker väl till GP till kl12, så får vi se hur stor uppslutningen är.
Angel955i skrev:Åker väl till GP till kl12, så får vi se hur stor uppslutningen är.
Mike the bike skrev:Tanken är ju självklart att vi skulle åka först.
Gokarten verkar vara lite problemfylld då dom tydligen har bokat fullt även över den tid då de sa att vi kunde komma förbi alltså efter 14:00.
Å inte har något ledigt före 19:00
Vad vi kan göra är att åka till ale ring så att vi är där till 16:00 då deras träning slutar.
Men tanken var ju hela tiden givetvis som det står i orginaltråden att ta en tur samtidigt.
Självklart skall vi åka hoj
/Mike
Qrille skrev:Hej! är det någon från götet som skall åka ner till SRW imorgon?
sammåkning ner kanske ?
bebbe skrev:Japp, jag skall ner men det blir med bil och släp
Qrille skrev:Ok... ingen som skall åka hoj ner?
Black-Wolf skrev:Tjena
Tänket höra om det är någon som är intresserad att glida en sväng imorgon om vädret tillåter
/BW
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |