Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Ingen som vill ut på en tur i sommarvädret??
:rolleyes:

Jag är på men bara om du lovar att köra med på hela min vända..... :tungan Vad var du i lördags förresten? Tyckte jag såg ditt namn på listan för de som skulle komma till mickes fest :7peta

phaeton

W12
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
r1 05
Mike the bike skrev:
För att quota dig själv....What we do in life echoes in eternity

Så ekade det inte så jävligt här igår från dig som du tidigare ville ge sken av.

Skämt åsido, var fn har du vart den sista veckan.

Har skickat 100 PM minst.

/Mike

Ja, det är nog minst 100 PM :kär :hihi

Jag körde förra söndagen tror jag senast... mitt bakdäck såg inte allt för :banana ut... Men nu e de bytt :tummenupp

Säsongen är inte slut än (får vi hoppas), blir säkert en och en annan tur om du kan slita dig från :rullandeu (vilket inte lär va allt för enkelt) :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Attan vad ni kör. Jag vill också vara med ju!

@T-rex & Bebbe: Jag har lite bilder på er, nyfikna?

/Peter@ it café i Ystad.

Coola Ola

Guest
Mookie skrev:
Attan vad ni kör. Jag vill också vara med ju!

@T-rex & Bebbe: Jag har lite bilder på er, nyfikna?

/Peter@ it café i Ystad.

Men SZR:en funkar väl? Eller har jag missat nåt? Så jäklar grymt att få köra lite i helgen förresten, min hoj är rätt mysig ändå :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coola Ola skrev:
Men SZR:en funkar väl? Eller har jag missat nåt? Så jäklar grymt att få köra lite i helgen förresten, min hoj är rätt mysig ändå :)

Jupp, visst funkar den, ful men fullt funktionell och lika underbar att köra som innan highsidern. Grejen är ju den att jag sitter i Ystad och hojen är hemma i Götet så det blir inte mycket kört av den anledningen.

Nästa helg är det väl finnkampen och det är inte helt omöjligt att jag kommer att jobba där lördag/söndag så beroende på hur det blir med det så får vi se hur det blir med hojåka.

/Peter@ it café i Ystad.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan, fick nu erbjudande om att köpa farsans feta :rolleyes: (ohyggligt välvårdade) 745. En ägare i familjen, servad, rostrfri m.m. för 15K...

Frågan är hur sköj det är att åka 740 när jag kan spara lite lite lite till för att köpa en ZX7r...

Kluven...

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
hållundan skrev:
Fan, fick nu erbjudande om att köpa farsans feta :rolleyes: (ohyggligt välvårdade) 745. En ägare i familjen, servad, rostrfri m.m. för 15K...

Frågan är hur sköj det är att åka 740 när jag kan spara lite lite lite till för att köpa en ZX7r...

Kluven...

Bra, köp den och kom upp till Göteborg för du har nånting som är mitt... :hihi

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
hållundan skrev:

Kluven...

EXAKT samma erbjudande hade jag förra hösten (skulle inte förvåna mej din bil också är vinröd :banana )

Ångrar grymmt att jag inte köpte den med tanke vilklet jävla väder det varit sen dess :4skrika

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
ostebo skrev:
Missa helgen.... lr, nja! Va på GP på lördagen å hoppades på lite folk som skulle köra innan vi drog till MIKE THE BIKE. Men vi va hela 4st. Så då åkte jag hemåt å möttes av ett mycket dåligt väder. Sluta lite illa. Inte bra å lägga hojen så mycket som jag gjorde, när det é så våt på marken. Dök upp en stor pöl på vägen å oj vad hände... lite glid på höger ben. Men MC klara sig fint. Å döm som man va körde man i jeans?!? :kocko

Men det blev inte så farligt... Jag överlever...

Men nu é det slut för mitt mc åk i år. För jag lämnar landet den 13/9 och just nu letar jag efter ett varmt garage å ställe henne i. I ca: 3-5 månader. Nån som har nåt bra tipps?!?! PM mig i så fall.

MVH
Tomas

Hate to say I told you so... Med kommentaren: Tjena, det är ju du i bomberjackan. :) Även om jackan visst hade skydd. My mistake.
Åk aldrig utan skyddskläder!!! :fatta!

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Dez skrev:
EXAKT samma erbjudande hade jag förra hösten (skulle inte förvåna mej din bil också är vinröd :banana )

Ångrar grymmt att jag inte köpte den med tanke vilklet jävla väder det varit sen dess :4skrika
Nja den är klarröd, men en 745 i sina bästa där är det allt...

Annars kunde jag ju köpa den nu, köra den lite å sedan sälja den för 20K.

:crash

Fast lite taskigt mot mor å far kanske?!

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
hållundan skrev:
Nja den är klarröd, men en 745 i sina bästa där är det allt...

Annars kunde jag ju köpa den nu, köra den lite å sedan sälja den för 20K.

:crash

Fast lite taskigt mot mor å far kanske?!

Tjöp den istället för en suddendäringa Ninja.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Jag är på men bara om du lovar att köra med på hela min vända..... :tungan Vad var du i lördags förresten? Tyckte jag såg ditt namn på listan för de som skulle komma till mickes fest :7peta

Jag var ute på en Bröllops "fest" eller vad man ska kalla det... så vi kom inte till er...förstår att ni saknade oss.......... :hihi

Coola Ola

Guest
Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM