DisqoBizkit skrev:Då var provturen inför turen gjord.. ;-) Vädret ser lurigt ut.. Hoppas på torrt resten av kvällen!
Träffade en Retta och något annat mystiskt lurvigt (ja lurvigt?!) vid macken i Partille? Vad var det där lurviga igentligen?
Syns vid GP...
Det stämmer säkert!Mark skrev:Det var säkert Mr.Cap, han har "pälsat" sin hoj. Ser ut som ett gosedjur på hjul. Kan det stämma?
det där odjuret var cappens hojDisqoBizkit skrev:Då var provturen inför turen gjord.. ;-) Vädret ser lurigt ut.. Hoppas på torrt resten av kvällen!
Träffade en Retta och något annat mystiskt lurvigt (ja lurvigt?!) vid macken i Partille? Vad var det där lurviga igentligen?
Syns vid GP...
Skorpan skrev:det där odjuret var cappens hoj
det kan man inte tro heheOnewheeler skrev:Det där odjuret har en gång varit en cbr 900 rr
Ingen?DisqoBizkit skrev:Fredag vid 12 tiden, nån som vill hojja en sväng med mig?
Jag kanske åker då med, speciellt om ingen vill leka med mig tidigare! ;-)bagerah skrev:springer i ekorrhjulet till 1600, så det får bli en em-runda för mig i så fall
Ledig imon. 1200 låter ok (om det e torrt)DisqoBizkit skrev:Fredag vid 12 tiden, nån som vill hojja en sväng med mig?
mmm, den står dock redan i vinterdvala. Batteriet somnade och dom hade inget på hyllan hos Biltema så det blev till att ställa av och vänta på bättre tider.DisqoBizkit skrev:Det stämmer säkert!
Vart var du då Mark? Har du hojen kvar?
jag kanske kommerDisqoBizkit skrev:Fredag vid 12 tiden, nån som vill hojja en sväng med mig?
Ok! Japp till våren får det bli!Mark skrev:mmm, den står dock redan i vinterdvala. Batteriet somnade och dom hade inget på hyllan hos Biltema så det blev till att ställa av och vänta på bättre tider.
Har börjat en praktik på Ericsson nu i veckan oxå så jag har ju inte råd med mkt. Knappt att andas.
Kör n på ordenligt nu det sista den här vintern, du kan få låna mina snowboardhandskar om du fryser. Så tar vi nåra mil till våren ihop (Om jag inte sålt knarren till dess, men isf står det ju nåt annat där ist).
Mark med abstinens
yepp,GPDisqoBizkit skrev:Angående 12-turen, gp eller? Då syns vi där! ;-)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|