Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Jag kunde vart på om jag haft ett backdäck på hojen.

Men det får väl bli nästa gång Lördag kanske :tummenupp

/Mike

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Coola Ola skrev:
Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...
Btw, G.P eller? Då aldrig varit med innan så undrar jag ju om det är underförstått att det är där man träffas?

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Hur menas med inte jättelång sväng.. jag har fortfarande pissigt bakdäck och ska nog spara det så mkt som möjligt... :)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Då var provturen inför turen gjord.. ;-) Vädret ser lurigt ut.. Hoppas på torrt resten av kvällen!
Träffade en Retta och något annat mystiskt lurvigt (ja lurvigt?!) vid macken i Partille? Vad var det där lurviga igentligen? :)
Syns vid GP...

Coola Ola

Guest
sharpedge skrev:
Hur menas med inte jättelång sväng.. jag har fortfarande pissigt bakdäck och ska nog spara det så mkt som möjligt... :)

Vet inte riktigt. Men inte efter det blir mörkt iaf. Längre än vad vi körde förra lördagen iaf. Nåt som jag själv känner mig rätt sugen på är att köra gbg-mölnlycke-landvetter-härskogen-lerum-olofstorp-angered-kornhall-en sväng åt marstrandshållet-kungälv-gbg. Skulle det känns som om däcket inte räcker så är det ju bara att avvika vid lämpligt tillfället.

Coola Ola

Guest
DisqoBizkit skrev:
Btw, G.P eller? Då aldrig varit med innan så undrar jag ju om det är underförstått att det är där man träffas?

Det är det väl egentligen inte, eller iaf så var det inte underförstått i det här fallet men GP blir nog bra trots allt. Jag kommer vara där strax innan sex, måste justera kopplingen först bara.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Coola Ola skrev:
Det är det väl egentligen inte, eller iaf så var det inte underförstått i det här fallet men GP blir nog bra trots allt

Ok, Och vägen verkar väl bra! har redan kört hälften av den för en stund sen :banana ..
Det måste väl betyda att det är dom vägarna som gäller för det mesta, jag som hoppats på att nån hade en annan dimension av vägar som dom skulle visa! :tungan ..
Jaja..

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
jag hinner nog inte komma dit i tid ändå... slutar 18.15 och jag har inte fullt ställ på mig tyvärr. :(

bullitt

fritidslös
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Ninja-Nia NittioNio
Jag kommer, men misstänker att jag blir ca 5-10 minuter sen. Vänta gärna om ni orkar, annars skyller jag mig så gärna själv. :)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Satan vad det gick undan! Jag får nog tugga lite mer kurvor innan jag ens bryr mig om att hänga med på dessa turer...

bullitt

fritidslös
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Ninja-Nia NittioNio
DisqoBizkit skrev:
Satan vad det gick undan! Jag får nog tugga lite mer kurvor innan jag ens bryr mig om att hänga med på dessa turer...

Äh kom igen! Så långt efter blev du faktiskt inte. Oftast (alltid tror jag) när jag varit med innan så har det varit flera som föredragit ett aningen lugnare tempo, och det blir då helt naturligt en "snabb" och en "lugn" grupp. Jag ligger nog nånstans mittemellan. Dessutom gör det ju inget om man hamnar efter lite, bara man har hyfsad koll på färdvägen och resten av gänget ser till att hämta upp vid vägbyten. Så låt inte dagens tur avskräcka dig!
:tummenupp

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
bullitt skrev:
Äh kom igen! Så långt efter blev du faktiskt inte. Oftast (alltid tror jag) när jag varit med innan så har det varit flera som föredragit ett aningen lugnare tempo, och det blir då helt naturligt en "snabb" och en "lugn" grupp. Jag ligger nog nånstans mittemellan. Dessutom gör det ju inget om man hamnar efter lite, bara man har hyfsad koll på färdvägen och resten av gänget ser till att hämta upp vid vägbyten. Så låt inte dagens tur avskräcka dig!
:tummenupp
precis, alla kör i sin egna takt å på lördag kör vi säkert igen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha