Skorpan
Guest
jag är påCoola Ola skrev:Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...
jag är påCoola Ola skrev:Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...
Skorpan skrev:jag är på
Coola Ola skrev:Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...
Btw, G.P eller? Då aldrig varit med innan så undrar jag ju om det är underförstått att det är där man träffas?Coola Ola skrev:Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...
ser ut att bli väder jag e påCoola Ola skrev:Nån som vill ut o åka ikväll (om det är torrt)? Runt sextiden och ingen jättelåg sväng kanske...
Mark skrev:Ung. hur hög ska den vara då min gode vän?
sharpedge skrev:Hur menas med inte jättelång sväng.. jag har fortfarande pissigt bakdäck och ska nog spara det så mkt som möjligt...
DisqoBizkit skrev:Btw, G.P eller? Då aldrig varit med innan så undrar jag ju om det är underförstått att det är där man träffas?
Coola Ola skrev:Det är det väl egentligen inte, eller iaf så var det inte underförstått i det här fallet men GP blir nog bra trots allt
DisqoBizkit skrev:Satan vad det gick undan! Jag får nog tugga lite mer kurvor innan jag ens bryr mig om att hänga med på dessa turer...
precis, alla kör i sin egna takt å på lördag kör vi säkert igenbullitt skrev:Äh kom igen! Så långt efter blev du faktiskt inte. Oftast (alltid tror jag) när jag varit med innan så har det varit flera som föredragit ett aningen lugnare tempo, och det blir då helt naturligt en "snabb" och en "lugn" grupp. Jag ligger nog nånstans mittemellan. Dessutom gör det ju inget om man hamnar efter lite, bara man har hyfsad koll på färdvägen och resten av gänget ser till att hämta upp vid vägbyten. Så låt inte dagens tur avskräcka dig!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|