Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Skorpan

Guest
fogerty lättar inte på gasen o åker in i däcken på tävlingen
(kolla lutningen av smällen - ingen dålig smäll!!!) :näsblod

Bifogat

• 6fogerty.jpg
    6fogerty.jpg
    112.8 KB · Visningar: 57

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ja så kan det gå när man blir prejad, fan tappade ju två placeringar i starten p.g.a ojusta metoder, jag var ju rädd för svartflagg så jag var snäll, men ludde tryckte jag till ordentligt. Vid det laget var jag lite småirriterad :D

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
fogerty skrev:
Ja så kan det gå när man blir prejad, fan tappade ju två placeringar i starten p.g.a ojusta metoder, jag var ju rädd för svartflagg så jag var snäll, men ludde tryckte jag till ordentligt. Vid det laget var jag lite småirriterad :D

Jamen fan...
Tycker att du MINST skulle fått svartflagg... Kanske tillåmed en svartfana för smällen mot mig!! :fatta! :näsblod

HA DE GÔTT

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ludde skrev:
Jamen fan...
Tycker att du MINST skulle fått svartflagg... Kanske tillåmed en svartfana för smällen mot mig!! :fatta! :näsblod

HA DE GÔTT

Ähhhh jag låg 2 cm före å hade innerspår, jag tog bara den plats jag hade rätt till. Helt juste körning från min sida :rolleyes: :D

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fogerty skrev:
Ähhhh jag låg 2 cm före å hade innerspår, jag tog bara den plats jag hade rätt till. Helt juste körning från min sida :rolleyes: :D
Edit: dessutom är jag äldre så jag vet bättre, hahaha

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
fogerty skrev:

Jaja, Du mäter i så små marginaler ja... Här mäter vi i yards!! Dina 2cm är alltså försummbara, och efter smällen blev du så rädd för svartflagg att du nästan släppte mig... eller dig :fyllisar

HA DE GÔTT!

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Appropå att skrapa knäna. Jag skall hämta mina nylackade kåpor på tisdag, sen ska killen lacka ram & fälgar mattsvart, därefter börjar det roliga jobbet... :D att sätta ihop hojjen.

Ser fram emot att köra lite hoj med er i sommar :tummenupp

/n

Skorpan

Guest
Napoleon skrev:
Appropå att skrapa knäna. Jag skall hämta mina nylackade kåpor på tisdag, sen ska killen lacka ram & fälgar mattsvart, därefter börjar det roliga jobbet... :D att sätta ihop hojjen.

/n
klart som fan vi ska åka till sommarn :tummenupp
hehe du ska lacka dina i svart o jag har precis fått min framfälg i rött från svart (bakfälg o kåpor kommer snart...)
litet smakprov:

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    78.9 KB · Visningar: 44
  • 2.jpg
    2.jpg
    98 KB · Visningar: 40

Skorpan

Guest
monterat innan o efter utan alla kåpor tyvärr :(

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    112.9 KB · Visningar: 33
  • 4.jpg
    4.jpg
    113.7 KB · Visningar: 42
  • 5.jpg
    5.jpg
    107.4 KB · Visningar: 34

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Napoleon skrev:

/n

Ja det får vi fanimej göra, här ska åkas :tummenupp

PS: hoppas du hinner få klart hojen innan kräfskivorna börjar :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
:7peta EHUM,host host.... :6surkart vem var det som vann i gokart?? :hihi
:krama
Du har missat detta min gode man. GOKART, HOJ, är inte samma bokstavskombinationer, inte ens samma typ av bokstäver. Detta är ett H, uttalas HÅ. Blås ut med "öppen mun", å tänk på kvinnligt sköte. O, detta är ett o. Forma munnen runt å tryck lite med stämbandet. SKönt ljud uppstår. J Detta är ett j, det är samma bokstav som Jörgen börjar på.

Inte gocart... okej?

Jag har en lila hoj. Hej svejs.

Edit: Jag har inte brukat rusdrycker, eller anna form av stimulering av kroppen. Endast chips och mycket pill på könet, samt en skysst rulle med Tom Cruise.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Du har missat detta min gode man. GOKART, HOJ, är inte samma bokstavskombinationer, inte ens samma typ av bokstäver. Detta är ett H, uttalas HÅ. Blås ut med "öppen mun", å tänk på kvinnligt sköte. O, detta är ett o. Forma munnen runt å tryck lite med stämbandet. SKönt ljud uppstår. J Detta är ett j, det är samma bokstav som Jörgen börjar på.

Inte gocart... okej?

Jag har en lila hoj. Hej svejs.

Edit: Jag har inte brukat rusdrycker, eller anna form av stimulering av kroppen. Endast chips och mycket pill på könet, samt en skysst rulle med Tom Cruise.

DU ÄR EN MYCKET STÖRD MÄNNSIKA. MER PENGAR TILL PSYKVÅRDEN :fyllisar :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Kan man förvänta sig mer från en som inte ser ut att va 3 dagar över 15? :tungan
Fast jag har inte lite fjösskägg å ett par pilotbrillor. Det vill jag inte ha. :hihi

Å sen är det nått mer ja tänkte på oxå.... Ja just det, killen som må se ut som 15 HAR EN HOJ :7peta :4skrika :)

Geschluten nu, bitte, Therunkboy :hej

höhö!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...