fogerty skrev:Ja så kan det gå när man blir prejad, fan tappade ju två placeringar i starten p.g.a ojusta metoder, jag var ju rädd för svartflagg så jag var snäll, men ludde tryckte jag till ordentligt. Vid det laget var jag lite småirriterad![]()
Ludde skrev:Jamen fan...
Tycker att du MINST skulle fått svartflagg... Kanske tillåmed en svartfana för smällen mot mig!!![]()
![]()
HA DE GÔTT
Edit: dessutom är jag äldre så jag vet bättre, hahahafogerty skrev:Ähhhh jag låg 2 cm före å hade innerspår, jag tog bara den plats jag hade rätt till. Helt juste körning från min sida![]()
![]()
fogerty skrev:Ähhhh jag låg 2 cm före å hade innerspår, jag tog bara den plats jag hade rätt till. Helt juste körning från min sida![]()
![]()
du fick 6 o det e gayhållundan skrev:Vaddå det är la häfftigt att komma 6:a, eller vaffan va det för placering jag fick?
![]()
klart som fan vi ska åka till sommarnNapoleon skrev:Appropå att skrapa knäna. Jag skall hämta mina nylackade kåpor på tisdag, sen ska killen lacka ram & fälgar mattsvart, därefter börjar det roliga jobbet...att sätta ihop hojjen.
Ser fram emot att köra lite hoj med er i sommar![]()
/n
Napoleon skrev:Appropå att skrapa knäna. Jag skall hämta mina nylackade kåpor på tisdag, sen ska killen lacka ram & fälgar mattsvart, därefter börjar det roliga jobbet...att sätta ihop hojjen.
Ser fram emot att köra lite hoj med er i sommar![]()
/n
Skorpan skrev:monterat innan o efter utan alla kåpor tyvärr![]()
fogerty skrev:Mycket najsDen ser snabbare ut nu
![]()
Kanske du kan hänga på nu![]()
![]()
![]()
![]()
Du har missat detta min gode man. GOKART, HOJ, är inte samma bokstavskombinationer, inte ens samma typ av bokstäver. Detta är ett H, uttalas HÅ. Blås ut med "öppen mun", å tänk på kvinnligt sköte. O, detta är ett o. Forma munnen runt å tryck lite med stämbandet. SKönt ljud uppstår. J Detta är ett j, det är samma bokstav som Jörgen börjar på.Skorpan skrev:EHUM,host host....
vem var det som vann i gokart??
![]()
![]()
hållundan skrev:Du har missat detta min gode man. GOKART, HOJ, är inte samma bokstavskombinationer, inte ens samma typ av bokstäver. Detta är ett H, uttalas HÅ. Blås ut med "öppen mun", å tänk på kvinnligt sköte. O, detta är ett o. Forma munnen runt å tryck lite med stämbandet. SKönt ljud uppstår. J Detta är ett j, det är samma bokstav som Jörgen börjar på.
Inte gocart... okej?
Jag har en lila hoj. Hej svejs.
Edit: Jag har inte brukat rusdrycker, eller anna form av stimulering av kroppen. Endast chips och mycket pill på könet, samt en skysst rulle med Tom Cruise.
fogerty skrev:DU ÄR EN MYCKET STÖRD MÄNNSIKA. MER PENGAR TILL PSYKVÅRDEN![]()
![]()
Tackarfogerty skrev:DU ÄR EN MYCKET STÖRD MÄNNSIKA. MER PENGAR TILL PSYKVÅRDEN![]()
![]()
Fast jag har inte lite fjösskägg å ett par pilotbrillor. Det vill jag inte ha.Therudeboy skrev:Kan man förvänta sig mer från en som inte ser ut att va 3 dagar över 15?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |