Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Skorpan

Guest
Napoleon skrev:
Grymt kul race go' vänner !

Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare :tummenupp

/n
det här får vi göra om fler gånger
synd att du inte kom upp på lite öl :(
jaja...kommer väl fler tillfällen,bara hör av dej om det e nåt :tummenupp

edit: ni andra oxå givetvis :tummenupp

Last edited:

Skorpan

Guest
halvfull Skorpan
PMa era mail (dom som inte har gjort det) så ska jag skicka ut korten imorrn så fort jag har gjort dom ljusare (o vaknat till liv) :rolleyes:
jävla kul o träffas,hoppas det blir över lite öl oxå nån gång,bara ring om det e nåt :tummenupp

Skorpan

Guest
Skorpan firar guld.... :fyllisar :fyllisar :fyllisar
imorrn e det pingis fogerty :D vågar du?? :D :D :D

Bifogat

• Scan10003.JPG
    Scan10003.JPG
    100.7 KB · Visningar: 38

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Napoleon skrev:
Grymt kul race go' vänner !

Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare :tummenupp

/n
ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)
skorpan< nästa gång så ska vi häva lite öl oxo, promise!!
(obs, tantens resultat räknas inte va?? Hon borde ha fått en stop and go på ungefär 5 min tycker jag haha)

Skorpan

Guest
red_ninja skrev:
ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)
skorpan< nästa gång så ska vi häva lite öl oxo, promise!!
(obs, tantens resultat räknas inte va?? Hon borde ha fått en stop and go på ungefär 5 min tycker jag haha)
var snäll mot tanten ikväll nu va... :lol :lol :lol :tummenupp :tummenupp :fyllisar

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Hello Soo!
Måste bara säga tack för idag.... Jäklarns skoj!! :)
Detta måste göras om... Men nästa gång hänger jag med på lite Dart också... :tummenupp
Men nu är det läggdags! Gonatt alla och tack för idag!

Skorpan: Du kan maila mig på tokstrokeracing@hotmail.com eller så tar vi det över ICQ sen... :tummenupp

HA DE GÔTT

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalen :D Man fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde :lol )

Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt :huvet . Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag :banana

// Foggy

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalen :D Man fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde :lol )

Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt :huvet . Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag :banana

// Foggy

Vaffan gär du uppe så tidigt???

ja ja, hör du nått som yyyylar på parkeringen nedför eran så är det jag...

@therudeboy; Tack, du är vänlig :slicka

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
fogerty skrev:

// Foggy

Djävlushornen ja... :D
hahaha, smällarna på första varven ja... Det var ju då det var riktigt skoj! Men nästa gång ska jag ta mig om.... :rolleyes:

Japp, tack alla som va med! Och vi ses säkert på vägarna, fast utan kontakt mellan fordonen då hoppas jag...;)

HA DE GÔTT

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Skorpan, Ren_Ninja & ni andra, klart vi ska' ut o ta en bärs längre fram, gärna kombinerat med lite biljard :tummenupp

Tyvärr måste jag hålla i mina pesetas så nu blir det inta nåra mer gokart
race på ett tag(ingen undanflykt för jag inte vann :D ). Gå gärna in & kika på http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=20460#20460 så fattar ni :hihi

Red_Ninja, om du hjälper mig att sätt ihop kawan skall du få lite stalltips inför nsäta F1-race i gbg... :hihi

Återigen, sketkul & träffa goa gubbar( o gummor) som man har ett gemensamt intresse med :)

/n

Skorpan

Guest
Napoleon skrev:
Skorpan, Ren_Ninja & ni andra, klart vi ska' ut o ta en bärs längre fram, gärna kombinerat med lite biljard :tummenupp

Tyvärr måste jag hålla i mina pesetas så nu blir det inta nåra mer gokart
race på ett tag(ingen undanflykt för jag inte vann :D ). Gå gärna in & kika på http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=20460#20460 så fattar ni :hihi

Red_Ninja, om du hjälper mig att sätt ihop kawan skall du få lite stalltips inför nsäta F1-race i gbg... :hihi

Återigen, sketkul & träffa goa gubbar( o gummor) som man har ett gemensamt intresse med :)

/n
uj uj uj uj du har o göra ett tag ser det ut som
nää,nu blir det nog lugnt med gokarten ett tag,får tbx mina fälgar o kåpor från lackerarn jag oxå snart så nästa månad ska bettan ut :hoppa :hoppa :hoppa
bilderna ser tyvärr inte så bra ut,håller på o få iordning dom så gott det går just nu - jäffla klantskalle till fotograf :huvet

Skorpan

Guest
ok,räddas det som räddas kan-nu e bilderna förminskade o så har jag gjort dom ljusare för dom var helt kolsvarta vissa
46 av 70 gick o fixa till,håll tillgodo....

samling o försnack...
team turbo... :rolleyes:

Bifogat

• 107-0792_img.jpg
    107-0792_img.jpg
    97 KB · Visningar: 53
  • 107-0793_img.jpg
    107-0793_img.jpg
    74.2 KB · Visningar: 46

Skorpan

Guest
du var riktig gullig i nattmössan fogerty :lol :lol :lol

Bifogat

• 107-0794_img.jpg
    107-0794_img.jpg
    114.8 KB · Visningar: 45
  • 107-0795_img.jpg
    107-0795_img.jpg
    103.5 KB · Visningar: 46
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...