det här får vi göra om fler gångerNapoleon skrev:Grymt kul race go' vänner !
Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare
/n
ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)Napoleon skrev:Grymt kul race go' vänner !
Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare
/n
var snäll mot tanten ikväll nu va...red_ninja skrev:ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)
skorpan< nästa gång så ska vi häva lite öl oxo, promise!!
(obs, tantens resultat räknas inte va?? Hon borde ha fått en stop and go på ungefär 5 min tycker jag haha)
Skorpan skrev:var snäll mot tanten ikväll nu va... [/QUOTE hon ska få smisk på ett ställe där solen inte lyser
red_ninja skrev:akta dej för vattenplaning baraSkorpan skrev:var snäll mot tanten ikväll nu va... [/QUOTE hon ska få smisk på ett ställe där solen inte lyser
hahaha, asgarvSkorpan skrev:akta dej för vattenplaning bara
fogerty skrev:Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalen Man fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde )
Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt . Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag
// Foggy
fogerty skrev:Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalen Man fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde )
Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt . Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag
// Foggy
uj uj uj uj du har o göra ett tag ser det ut somNapoleon skrev:Skorpan, Ren_Ninja & ni andra, klart vi ska' ut o ta en bärs längre fram, gärna kombinerat med lite biljard
Tyvärr måste jag hålla i mina pesetas så nu blir det inta nåra mer gokart
race på ett tag(ingen undanflykt för jag inte vann ). Gå gärna in & kika på http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=20460#20460 så fattar ni
Red_Ninja, om du hjälper mig att sätt ihop kawan skall du få lite stalltips inför nsäta F1-race i gbg...
Återigen, sketkul & träffa goa gubbar( o gummor) som man har ett gemensamt intresse med
/n
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari