Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
fogerty skrev:
Visst går det bra, skoj med publik hehe. Dig var längesen man såg på forumet :tungan

:hej

Heltidsstudier samt heltidsjobb tar all min tid :( (Just nu 40hr utan sömn :död ) . Men nu när våren börjar närma sig så skall jag ta det lite lugnare. Börjar ju bli lite sugen på att köra hoj nu :4skrika .

Skall ta med min digital kamera och se om jag kan ta några bilder. Aldrig använt den förut så förvänta er inga underverk.

Ha det gött
/Särfjanten

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skorpan hos fogerty...
en polare följer oxå med o tar lite kort som inte ska köra särtanten,så du blir inte ensam där :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sergeant skrev:
Heltidsstudier samt heltidsjobb tar all min tid :( (Just nu 40hr utan sömn :död ) . Men nu när våren börjar närma sig så skall jag ta det lite lugnare. Börjar ju bli lite sugen på att köra hoj nu :4skrika .

Skall ta med min digital kamera och se om jag kan ta några bilder. Aldrig använt den förut så förvänta er inga underverk.

Ha det gött
/Särfjanten

Wohooo!!! Hallå gubben! Klart du ska komma å glutta! Hur ere annars då??? Du verkar stressad :)

Fan jag är ARRRRRRRRRRRRRRRRGH...... vänta, det kommer en tråd på teknik å meckforumet..... där ska det skrikas......

YAMAHA :finger

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
hållundan skrev:
Wohooo!!! Hallå gubben! Klart du ska komma å glutta! Hur ere annars då??? Du verkar stressad :)

Fan jag är ARRRRRRRRRRRRRRRRGH...... vänta, det kommer en tråd på teknik å meckforumet..... där ska det skrikas......

YAMAHA :finger

Något du behöver lite hjälp med eller kanske en kram :rolleyes:

:tomten

Skorpan

Guest
denna tröja kommer du o se framför dej hela racet idag fogerty :D :D :D
:banana :banana :banana

Bifogat

• tröja.jpg
    tröja.jpg
    51.4 KB · Visningar: 47

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wohooo. Jag har Anders som gridgirl, handyman, cameraman, stallchef, kompanjon, delägare, pussgubbe, mekaniker, depåstöd och moralisk hjälpreda. Jag kommer vinna. Eller nått. I´m hot today.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wohooo. Nu har jag tatt ut henne. Körde 1,8 km parkering ännu så länge. Jeflar va halt det är när man drar fullt på ettan =) Feteslides... Men men. Hon är alldeles naken, men varm blev hon. Jeflar va gött... Soppatorsk fick jag med. Men men.

NU ska jag te yammacenter. KLämma lite på rettan... Ses sedan då pojkar å flickor.

Therudeboy

Guest
Hållundan: du ser äldre ut en 15 på den nytagna bilden ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...