DisqoBizkit skrev:Hoppa av när du vill hem!!
PacMan skrev:Oki, jag är på!
18:30 är jag på GP, håll utkik efter mig .
sharpedge skrev:jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man
DisqoBizkit skrev:Ja det var roligt idag, men jag körde vilse när alla skulle hem! :kocko Jag skulle ju med till "Mickey dee" men körde fel i rondellen, sen så körde jag helt vilse när jag försökte hitta er igen.. Jaja, jag hitta E6:an till slut, (med gråten i halsen ;-) och kom hem typ nu...
Bättre lycka nästa gång!
jag har oxå ett om du ska hasharpedge skrev:jag såg hela gänget idag vid korsvägen... jisses va sugen jag var ... men från jobbet kom man och inget bakdäck har man
Skorpan skrev:jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat
Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..Skorpan skrev:jag har oxå ett om du ska ha
du får det monterat & balanserat
du har PMBlack-Wolf skrev:Om det är någon som vill bli av med däck så hör av er har inet så många mil kvar på mitt
/BW
framdäck är det sämre medsharpedge skrev:Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..
sharpedge skrev:Jag väntar på besked från Lars... det dumma i kråksången är att jag behöver ett framdäck också..
DisqoBizkit skrev:Nej jag såg inga ekorrar?!
Jag kan idag igen när som helst förövrigt!
12:00 och/eller 18:00 G.P?
Vem är på?
En tur med lunch på vägen?
Haka på, det blir alltid några som sticker iväg och några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!Black-Wolf skrev:Vilket tempo blir det till kvällen? Tänkte ev ta med min akutskjuksköterska tillika sambo...för säkerhets skull menar jag
Inte för att jag hänger med i det vanliga racetempot ensam heller men men
/BW
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha