Coola Ola
Guest
Mookie skrev:Dricka sprit, med mig t.ex.
Sluta ragga på essey nu, Peter.....
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Förresten så får essey skylla sig själv att hon inte har nåt att göra i vinter, hon drog ju sig ur minimotoköpet......
![Peta :7peta :7peta](/img/smilies/poke2.gif)
Mookie skrev:Dricka sprit, med mig t.ex.
Coola Ola skrev:Sluta ragga på essey nu, Peter.....Jag kan dricka sprit med dig annars
![]()
Förresten så får essey skylla sig själv att hon inte har nåt att göra i vinter, hon drog ju sig ur minimotoköpet......![]()
Blondie skrev:Ni missar väl inte WCX halloweenfest den 6nov?
maskeradfest är det som gäller.
För biljetter kontakta någon i WCX
vänta inte för länge för då kanske biljetterna är slut
gixxer_chrille skrev:Det vetifan, gillar inte att spöka ut mig.![]()
Därför kommer jag nog troligen inte att dyka upp.
gixxer_chrille skrev:Det vetifan, gillar inte att spöka ut mig.![]()
Därför kommer jag nog troligen inte att dyka upp.
Blondie skrev:Skärp dig nu ta på svarta kläder o en mask bara!
det lär förbättra dina chanser den kvällen![]()
Napoleon skrev:Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil![]()
/n
Magnus skrev:Köpa min hoj så att du har en "ny" fin hoj att titta på tills våren förståss...![]()
Coola Ola skrev:Sluta ragga på essey nu, Peter.....Jag kan dricka sprit med dig annars
![]()
Förresten så får essey skylla sig själv att hon inte har nåt att göra i vinter, hon drog ju sig ur minimotoköpet......![]()
Napoleon skrev:Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil![]()
/n
grattisNapoleon skrev:Nu blir det fullt ös medvetslös här hemma. OBS, det handlar inte om någon Halloweenfest, jag har precis blivit pappa till en liten Emil![]()
/n
/n
Jag är på på lördag, jobbar fredag..Mark skrev:I vintras/våras var vi ju några killar som drog ut och svepte ett par kallapå ba(r)bar, sedan blev det Brägårrn tills ganska sent. Jag hade jävligt kul, trots sällskapet
och kan tänka mig att göra om det hela. Inte nödvändigtvis på samma ställen, men iaf i samma stad.
Denna gång är det helt ok om några tjejer oxå hänger med. Om inte kan vi säkert adoptera in några när vi ändå är ute på språng.
Hur rika är vi nu fredag den 22:e? är det kanske värt att vänta till nästa fredag då iaf dom som arbetar har fått sin lön.
Skorpan: Den här kvällen ska det inte drickas tequila, möjlitvis tequila rose![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |