Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Öhhhhh, vad är detta? :va

Kommer hem i tid en fredagkväll för en gångs skull, slår på burken och surfar in på SH bara för att kolla av vad ni andra små vänner har planerat och GB-tråden finns inte ens på förstasidan i träffforumet. Har ni däppat ihop helt eller vad är det frågan om?
Nåväl, jag har en vecka lvar på resjobbet sedan är jag tillbaka i Götet på heltid igen så då är det i alla fall någon som håller fanan uppe.

Hur kul är förresten Herrljunga en torsdagkväll? Tur att servitrisen på Gyllene kärven är otroligt söt annars så hade jag nog dött av utråkning.:kär

Någon som har nummret till den lilla korta sötnosen? :D

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mookie skrev:
Öhhhhh, vad är detta? :va

Kommer hem i tid en fredagkväll för en gångs skull, slår på burken och surfar in på SH bara för att kolla av vad ni andra små vänner har planerat och GB-tråden finns inte ens på förstasidan i träffforumet. Har ni däppat ihop helt eller vad är det frågan om?
Nåväl, jag har en vecka lvar på resjobbet sedan är jag tillbaka i Götet på heltid igen så då är det i alla fall någon som håller fanan uppe.

Hur kul är förresten Herrljunga en torsdagkväll? Tur att servitrisen på Gyllene kärven är otroligt söt annars så hade jag nog dött av utråkning.:kär

Någon som har nummret till den lilla korta sötnosen? :D

Ja det har änna (<--jôttbosska) dött ut!
Men men, vi får lobba för lite ölkvällar eller nåt nu under ickesommaren..

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Hultan skrev:
Ja det har änna (<--jôttbosska) dött ut!
Men men, vi får lobba för lite ölkvällar eller nåt nu under ickesommaren..

Tycker jag kan vara en bra idé!!

Mooki: Jag tror att problemet här på forumet är just att det är sporthojar som gäller. Inte jätte kul att kör på vintern med en sådan. Jag har precis bytt till mig en gammal grussprättare så nu blir det säsongen förlängd :banana Sedan så skulle ju våra minimotosar anlända till hamnen här i Götet den 2 Nov. Jäklar vad det skall bli åka av :banana Skall bara hitta ett bra ställe :va

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Tycker jag kan vara en bra idé!!

Mooki: Jag tror att problemet här på forumet är just att det är sporthojar som gäller. Inte jätte kul att kör på vintern med en sådan. Jag har precis bytt till mig en gammal grussprättare så nu blir det säsongen förlängd :banana Sedan så skulle ju våra minimotosar anlända till hamnen här i Götet den 2 Nov. Jäklar vad det skall bli åka av :banana Skall bara hitta ett bra ställe :va

din svikare........ :gnissla

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Kanske det kanske.

:evilflino.

Det är inte helt omöjligt att det har löst sig med minimotoställe att köra på i vinter, jag har hört lite grejer men vill inte starta någon ryktesspridning så dom som håller i det hela får kläcka det när och om det blir av.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Mookie skrev:
:evilflino.

Det är inte helt omöjligt att det har löst sig med minimotoställe att köra på i vinter, jag har hört lite grejer men vill inte starta någon ryktesspridning så dom som håller i det hela får kläcka det när och om det blir av.

Gahhh......... berätta :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...