Japp, körde där för att par dagar sen, livsfarligt..Tjet skrev:En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis...
Japp, körde där för att par dagar sen, livsfarligt..Tjet skrev:En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis...
Tjet skrev:En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis...
Mookie skrev:@ Mark och Napoleon:
Skönt att se att ni är ok trots äventyren!
.........................................................
Jag har hittat världens bästa (?) hojtur idag. Sydsidan lygnern, Horred, Kungsäter, Gunnarsjö, Älvsered och till Falken. Helt fantastisk, trist bara att jag körde bil men den där lilla Renaulten fick bekänna färg.
Sätt i en större motor!hållundan skrev:Seså, ge mig tips på vad som kan ändras på denna lilla gynnaren.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=60084
Äh, ställa av är gayHultan skrev:Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(
Jag betalar nog lite mer än dig i försäkringar lille vän.. ;-)hållundan skrev:Äh, ställa av är gay
Hultan skrev:Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(
Äh, gäller ju att köra så billigt som möjligt per kronaHultan skrev:Jag betalar nog lite mer än dig i försäkringar lille vän.. ;-)
Inte så gay längre då.. Bara dyrt..
Onewheeler skrev:Skorpan hade regeringen på besök i helgen.. Då ere utegångsförbud
Så fort det blir en solig dag skjuter jag säkert upp det endå..hållundan skrev:Äh, gäller ju att köra så billigt som möjligt per krona
Närå, jag förstår dig... Jag kommer ha påställt ett tag till... Snart får jag ju ny skiva, då ska det köras mer...
Jo det är ju så, jag fick mig en släng av samma fenomen i helgen med.. :-(Onewheeler skrev:Skorpan hade regeringen på besök i helgen.. Då ere utegångsförbud
Låter bra det Jag märkte idag att löven är rejält hala, i år oxå.Hultan skrev:Så fort det blir en solig dag skjuter jag säkert upp det endå..
Aj aj aj, lägg inte hojjen nu...hållundan skrev:Låter bra det Jag märkte idag att löven är rejält hala, i år oxå.
Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...Hultan skrev:Aj aj aj, lägg inte hojjen nu...
Det är en av anledningarna till att jag vill ställa av med, det blir halt, kallt och smutsigt ute nu..
Men men, några dagar till kanske man kan krama ur denna säsongen..
Sant sant! Man får ta det lungt, men det roliga försvinner lite då.. :-(hållundan skrev:Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...
Eller som när jag och skorpan körde 29 februari i år... Jösses, det var spännande
Edit: 22 februari!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35884&highlight=h%E5llundan
hållundan skrev:Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...
Eller som när jag och skorpan körde 22 februari i år... Jösses, det var spännande
Edit: 22 februari!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35884&highlight=h%E5llundan
Som fan. Våren är bra mycket skojigare än hösten... Men men, snart är vi där igen!fogerty skrev:Hahaha den e skojig den tråden , våren e fan bäst alltså
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|