Skorpan skrev:jag tar avenyn när jag kan ta den på bakslangen
Klart du ska me ut idag o försöka dra hela på slangen, Jag ligger bakom me headcamen o filmar eventuella lyckade försök
Skorpan skrev:jag tar avenyn när jag kan ta den på bakslangen
hur fan ska du kunna hålla koll på mej o filma när du inte ens kan köra i rondell själv utan att lägga dej??Slynix skrev:Klart du ska me ut idag o försöka dra hela på slangen, Jag ligger bakom me headcamen o filmar eventuella lyckade försök
jo,jag har cap och ljudet av en skrapande 600a i en rondell som aldrig går ur huvetSlynix skrev:tsss du har inga bevis
you vs me, chicken race på avenyn!
Skorpan skrev:jo,jag har cap och ljudet av en skrapande 600a i en rondell som aldrig går ur huvet
Jag var ju där ju ;-)Miss_Orchidee skrev:´vart va alla ni igår som jag brukar köra med?? alla kan väl inte ha jobbat va?
Hultan skrev:Jag var ju där ju ;-)
Miss_Orchidee skrev:Jo det är sant, men ja trodde det va fler som skulle komma, typ bebbe, Coola Ola, Back in black, Mike the bike, ja mfl...
20 meter idagHultan skrev:Yea baby!!
Skorpan skrev:20 meter idag
blir mera imon kommer du o filmar lite??
lite här o var,lite cykelvägar,runt garaget,lite vanliga gator...bebbe skrev:Var kör du med den nu?
Skorpan skrev:lite här o var,lite cykelvägar,runt garaget,lite vanliga gator...
där det går
jag funderar på o sälja min o köpa F istället,gaaaah vill ha faaaaaaartbebbe skrev:Rätt Fasen jag är så jäkla sugen!! Funderar även på om man skulle beställa sig en 14F
Har vart nere i Spanien. Kom hem igår.Miss_Orchidee skrev:Jo det är sant, men ja trodde det va fler som skulle komma, typ bebbe, Coola Ola, Back in black, Mike the bike, ja mfl...
Skorpan skrev:jag funderar på o sälja min o köpa F istället,gaaaah vill ha faaaaaaart
tror inte det är nån större fara med kylet,det sitter ju ändå lite skyddatbebbe skrev:Fast jag tror inte att den kommer klara alla klotningar förstås Med tanke på kyl och annat
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|