Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Skorpan skrev:
finns mittemot 8 glas oxå :tummenupp
Måste varna lite för Club Akut. det är förmodligen väldigt torr luft där. För det dricks en hel del. Ganska varmt leder till att damerna endast har små vädrande toppar. Sist men inte minst så får man ont i huvudet dan efter. Typiskt att de ska komma samma dag som man inte har så mkt sömn i bagaget.

För övrigt kan jag berätta att jag tror mig ha hittat ett garage att köra minisar i. Var ute och käkade pizza här på Lindholmen, när jag då passerade plejadgatan såg jag ett parkeringsgarage. I garaget finns det nåra biljettautomater så det borde inte vara nåra bommar eller sån skit i vägen. Jag hann/orkade inte springa in och titta i det, men det så bra ut på håll. Åter kommer snart igen ang. detta! (om ingen annan, typ Tuffa Ola kikar före mig)

Skorpan> Eftersom jag kommer att starta på ca 0.5 i promille ikväll borde du dricka dubbelt så mkt som jag dricker. Är det några som helst dumma frågor gällande den punkten?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Mookie skrev:
Appropå redbull och egentligen ingenting alls;

Fick tag i importerad redbull från taiwan häromdagen och det var inte på något sätt samma som vi har här. Smaken påminde väl i och för sig om varann även om det var mindre kåålsyra i taiwanesen.
Det som däremot inte var lika var effekten, WOOOOHOOOO, det var fart i importgrejerna. Inte en chans att den där kan vara laglig! Det lät pling i ögonen och jag blev hyperpigg och allmänt lycklig sedan så gick jag runt och fnissade i flera timmar ungefär som en fjortis på lustgas. :hihi

Det har aldrig varit så kul att jobba någongång tidigare. :D

Det är en olaglig substans i dessa som heter effedrin, detta klassas som doping i sverige..
Men visst fan funkar dom!

Coola Ola

Guest
Mark skrev:
För övrigt kan jag berätta att jag tror mig ha hittat ett garage att köra minisar i. Var ute och käkade pizza här på Lindholmen, när jag då passerade plejadgatan såg jag ett parkeringsgarage. I garaget finns det nåra biljettautomater så det borde inte vara nåra bommar eller sån skit i vägen. Jag hann/orkade inte springa in och titta i det, men det så bra ut på håll. Åter kommer snart igen ang. detta! (om ingen annan, typ Tuffa Ola kikar före mig)

Om vi tänker på samma garage (det som ligger precis vid skolorna på Lindholmen) så finns där inga bommar eller andra hinder. Det är helt ödelagt på kvällarna så det är nog perfekt. Dessutom nästan helt nybyggt så asfalten lär ju vara tokfin.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Coola Ola skrev:
Om vi tänker på samma garage (det som ligger precis vid skolorna på Lindholmen) så finns där inga bommar eller andra hinder. Det är helt ödelagt på kvällarna så det är nog perfekt. Dessutom nästan helt nybyggt så asfalten lär ju vara tokfin.

Japps, sen är de ju 3 olika garageplan att tuffa runt på oxå. vad sägs om en crossing ala Laser-minimoto-Dome där!? :rofl

jag brummade runt lite här i garaget på Ericsson, de va sjukt kul. tyvärr är det ju bevakat :rolleyes: samt dålgit grepp. nån typ hmm, plastig yta...hal som tusan iaf.

over and out!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mark skrev:
Japps, sen är de ju 3 olika garageplan att tuffa runt på oxå. vad sägs om en crossing ala Laser-minimoto-Dome där!? :rofl

jag brummade runt lite här i garaget på Ericsson, de va sjukt kul. tyvärr är det ju bevakat :rolleyes: samt dålgit grepp. nån typ hmm, plastig yta...hal som tusan iaf.

over and out!

Jag har spanat lite på paketnegrernas terminal på Hulda Mellgrens gata i högsbo. Det är där som posten har sina paketbilar parkerade.
Terminalen är stor som en flygplanshangar med betonggolv och stax under 20+ året runt. Undrar vad chefen skulle säga om vi skulle köra där inne?
:näsblod :brinnerup :fatta!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Mookie skrev:
Jag har spanat lite på paketnegrernas terminal på Hulda Mellgrens gata i högsbo. Det är där som posten har sina paketbilar parkerade.
Terminalen är stor som en flygplanshangar med betonggolv och stax under 20+ året runt. Undrar vad chefen skulle säga om vi skulle köra där inne?
:näsblod :brinnerup :fatta!

Förmodligen en hel del :4skrika !
Men de kostar ju inte nåt att fråga, han kan ju lätt få en hundring i bröstfickan per gång vi är där oxå. 10 kr var är ju en anseenlig summa för lite lokalhyra!

Nåt under tak med värme skulle ju va kanoners! Problemet är väl bara det att hojarna spyr ur sig avgaser och man rökfyller det mesta som inte har ventilering som ett sånt där kemiskåp som fanns på högstadiet. Ja ni fattarla va ja menar!?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mark skrev:
Förmodligen en hel del :4skrika !
.............han kan ju lätt få en hundring i bröstfickan per gång vi är där oxå.............

HON! :tuttar

Jag får väl slå på charmen. :rolleyes: eller möjligen :fyllisar

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Om vi kör på miljösoppa ryker det ju mindre. den röken är säkert helt ofarlig att andas in oxå :rolleyes:

När stänger/öppnar hon isf på kvällen?

måste inte hon vara där? så lokalen kan stängas efter att vi har kört oss trötta/fördärvade.

syns ikväll va?

Dennis75

Evil666
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Honda nx 650
Hultan skriver med Dennis konto->
Skall vi inte ta diamonddogs istället i kväll?
3 för 1 och schysstare ställe!
Mat 2 för en innan nio..
Schysst musik!
Vad säger ni?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Dennis75 skrev:
Hultan skriver med Dennis konto->
Skall vi inte ta diamonddogs istället i kväll?
3 för 1 och schysstare ställe!
Mat 2 för en innan nio..
Schysst musik!
Vad säger ni?

Tror att de är lite försent att byta lokal. De kräver ju att alla ska läsa det här innan dom går ut ikväll. Kan ju inte va säker på att alla gör det såhär 5 timmar före utsett tid. Tycker att de är viktigare att alla kommer, än om bärsen är 17* procent billigare.

*50 % - 33%= 17%, kanske räknat helt fel. isåfall skyller jag de på spriten.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Mark skrev:
Tror att de är lite försent att byta lokal. De kräver ju att alla ska läsa det här innan dom går ut ikväll. Kan ju inte va säker på att alla gör det såhär 5 timmar före utsett tid. Tycker att de är viktigare att alla kommer, än om bärsen är 17* procent billigare.

*50 % - 33%= 17%, kanske räknat helt fel. isåfall skyller jag de på spriten.
hehe, ok, det vara bara en kompis till mig som föreslog detta!
Nämen visst, första stället it is..
;-)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Om nån vilsen och svårt förfestad inte skulle hitta kan ni nå mig på 0730 36 28 85.

och NEJ jag är inte intresserad av heta kvällar med hångel, mys inkl. dig i mig.
Hultan kanske är det, får se om han vill lägga ut sitt nummer här bara...
OM jag mot förmodan håller på att prata allvar med nån sexterrorist så vore de ju bra att ha hans nummer här med.

Seså Hultan...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Mark skrev:
Om nån vilsen och svårt förfestad inte skulle hitta kan ni nå mig på 0730 36 28 85.

och NEJ jag är inte intresserad av heta kvällar med hångel, mys inkl. dig i mig.
Hultan kanske är det, får se om han vill lägga ut sitt nummer här bara...
OM jag mot förmodan håller på att prata allvar med nån sexterrorist så vore de ju bra att ha hans nummer här med.

Seså Hultan...
Du har tullat på sponken redan alltså.. :)

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
allt försenat som vanligt :mad:
blir nog lite sen... får väl se om ni gått hem/trillat under bordet när jag e på ingång.
:fyllisar

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Imorrn kl. 12.00 föreslår jag att vi ses på Lindholmen plejadgatan. Där är ett stort p-hus med tak och lite vindskydd till väggar. Har nån koner eller dyl. vore det bra. annars kan man alltid ta sina varningstrianglar eller dyl och göra en bana med.
Körde runt där lite med bilen idag och det var tom kul o åka bil där. tre olika våningsplan med "ramper". Grymme :tungan

För säkerhetsskull gör jag en lista. Listor är bra.

1. Mark
2.
3.
4.

se nummer här lite ovan om du vill ringa.
(Ola, jag kan plocka upp dig om du ska med)

bagerah skrev:
allt försenat som vanligt :mad:
blir nog lite sen... får väl se om ni gått hem/trillat under bordet när jag e på ingång.
:fyllisar

Vadå? har mormor slarvat med sina sömnpiller?

ta med lite sprit, sänk dom andra eller förklara för dom att Hells A faktiskt har rekryteringsmöte ikväll. Dom kommer aldrig att våga hålla kvar dig.

Vi blir nog ute till sena timmar. Ring bara...(synd att man inte har Comviq bonus)

Hultan skrev:
Du har tullat på sponken redan alltså.. :)

:rolleyes:

va fatta-janoente

här kan du oxå påpeka för Swedie och hans personal om hur viktigt de är för oss göteborgare att ha en egen "trådrulle" !!! :4skrika

Last edited:

Coola Ola

Guest
Mark skrev:
Imorrn kl. 12.00 föreslår jag att vi ses på Lindholmen plejadgatan. Där är ett stort p-hus med tak och lite vindskydd till väggar. Har nån koner eller dyl. vore det bra. annars kan man alltid ta sina varningstrianglar eller dyl och göra en bana med.
Körde runt där lite med bilen idag och det var tom kul o åka bil där. tre olika våningsplan med "ramper". Grymme :tungan

För säkerhetsskull gör jag en lista. Listor är bra.

1. Mark
2.Ola (Om jag hinner in till stan till 12)
3.
4.

(Ola, jag kan plocka upp dig om du ska med)

Är ju ute hos morsan o farsan nu så får se om jag hinner hem i tid som sagt. Ska dock göra ett tappert försök, jag var djävligt nära att ta ut minin på en sväng idag :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Skorpan: Blev du nervös när de vär började dra ihop sig? :hihi
hultan> läs oven (fastnade du mä rakhyvenn?)

till er andra kan jag berätta att jag tfn brb,,,kanske imorrn....heppåer...måste fan sova sejj lite...

nehöäver ja säjja att fingrarnan känns som DUPLO.-klossar?

fan...ser för djävligt ut...god jävla natt.

imorrn ska vi* piska skiten ur er på lindholmen

*Mookie Ola mark o den där kaxiga bruden som aldrig vinner :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha