Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
1.Mark
2.Hultan +Anna
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie
5. DaneTL1000R "jesper"
6. Angel1000
7. Barbs
8. Bagerah - dyker upp så fort mormor har somnat

Åtta(ev tio), om jag får be. Bagerah missade att Barbs skrivit in sig efter mig.

/Vi ses imorrn!

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Ännu fler..

Nu lutar det visst åt att jag får med mig ytterligare någon eller några vilsna själar.

I vilket fall som helst ska det bli riktigt trevligt att se er alla! :banana

Barbs

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hjulafton.

Hade beställt en blå men det blev visst en röd. Kan knappt hålla mig från att gå ut och köra. SKITVÄDER!!!!!!!!!!!

Bifogat

• DSC_2016 (Small).JPG
    DSC_2016 (Small).JPG
    36.6 KB · Visningar: 48

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Angel1000 skrev:
1.Mark
2.Hultan +Anna
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie
5. DaneTL1000R "jesper"
6. Angel1000
7. Barbs

Åtta(ev tio), om jag får be. Bagerah missade att Barbs skrivit in sig efter mig.

/Vi ses imorrn!

sorry... :(
var så mycket minimoppar att jag tappa bort mig :hihi

:fyllisar

Viglo

Z-900 prolink
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
z900
Mark skrev:
Hur är det att köra i nåt garage? :rofl

Osså, måste ja fixa med min flottör... :rolleyes:

Kolla så inte bränslefiltert har spruckit och det rinner bensin ned längs slangen
jag trodde oxå att flottören hade hängt sig på min ena mini men det var bara att byta filter (man hade ju redan köpt på sig några nya eftersom man visste att det bara var en tidsfåga innan filtren skulle ge upp. (även bensinslangarna skall tydligen vara av mindre bra kvalitet. (har jag hört)

Viglo

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Viglo skrev:
Kolla så inte bränslefiltert har spruckit och det rinner bensin ned längs slangen
jag trodde oxå att flottören hade hängt sig på min ena mini men det var bara att byta filter (man hade ju redan köpt på sig några nya eftersom man visste att det bara var en tidsfåga innan filtren skulle ge upp. (även bensinslangarna skall tydligen vara av mindre bra kvalitet. (har jag hört)

Viglo

Precis vad som hände mig idag (naturligtvis kunde jag inte hålla mig, så jag tankade upp den i sovrummet! :kocko :kocko :kocko :kocko). Var köper man bensinfilter?

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
1.Mark
2.Hultan +Anna
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie
5. DaneTL1000R "jesper"
6. Angel1000
7. Barbs
9. henq

Viglo

Z-900 prolink
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
z900
henq skrev:
Precis vad som hände mig idag (naturligtvis kunde jag inte hålla mig, så jag tankade upp den i sovrummet! :kocko :kocko :kocko :kocko). Var köper man bensinfilter?
Micro har ett bra för 14 spänn

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
KTM 990 Adventure
Vad får man ge för en sån där moppe egentligen? Vad är det som gör det så kul att åka sån? Nyfiken bara?

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Angel1000 skrev:
Vad får man ge för en sån där moppe egentligen? Vad är det som gör det så kul att åka sån? Nyfiken bara?

Den populäraste kostade ca. 2000:-.
Man sitter så nära marken så det känns som att man åker i tusenmiljonersmiljarders km/h, nästan. :banana

Sen halva nöjet är väl att den inte kostar en halv förmögenhet heller. :hihi

Coola Ola

Guest
Blev det nåt minimotoåka idag eller? Var ute o partajade med folket från min klass så det blev inget för mig iaf. Vädret var ju ruttet hursomhelst.

Mookie: Verkar som färgerna stämde rätt kass i de flesta fall. Jag hade beställt en blå och fick en svart (iofs berodde det på Sam och inte kineserna) men den svarta var ju snyggare så det gjorde inget :D Nu står den o glänsar på golvet framför o väntar på nästa tur :banana

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
God morgon kära hojbröder och systrar!

Efter en hårt natt på Club Akut är jag såklart jävligt sugen på att gå till Babar ikväll. Med ett huvud som är 3 stl. för litet en genomborrande huvudvärk ska jag bara ta mig genom 8 timmar på min arbetsplats.

För övrigt vill jag påpeka att tequilarejs ikväll är förbjudet. Förbudet kommer såklart från högsta instans, det vill säga Skånegatan :rolleyes:
Detta förbud gäller över hela Västra Götaland, är det uppfattat Skorpisgubben? :7peta

under och in /Mark

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
1: vad är klubb akut och varför var inte jag där?

2: Våga vägra tequilarejs! Jag ska parta till 05:00 och det funkar inte på tequila.

3: Kan inte någon lite snabbt stifta en lag som säger att man ska köra minimoto istället för lastbil hela kvällen idag?

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
1: vad är klubb akut och varför var inte jag där?

2: Våga vägra tequilarejs! Jag ska parta till 05:00 och det funkar inte på tequila.

3: Kan inte någon lite snabbt stifta en lag som säger att man ska köra minimoto istället för lastbil hela kvällen idag?
1. klubb akut är torsdagar på dojan om jag inte minns helt fel (det finns massa poliser,läkare & brandmän mm där så det är inget bra ställe för dej)
och du var inte där för du pilla med din minimoppe :)

2. yepp,det är bättre med redbullrace (jag & mark ska ha ett :hihi )

3. done,pys iväg från jobbet nu :banana
:bow

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
1. klubb akut är torsdagar på dojan om jag inte minns helt fel (det finns massa poliser,läkare & brandmän mm där så det är inget bra ställe för dej)
och du var inte där för du pilla med din minimoppe :)

Antagligen
2. yepp,det är bättre med redbullrace (jag & mark ska ha ett :hihi )

Jag e på!

3. done,pys iväg från jobbet nu :banana
:bow

E inte på jobbet nu, jobbar 14:30-20:30.

..............................................................................................

Appropå redbull och egentligen ingenting alls;

Fick tag i importerad redbull från taiwan häromdagen och det var inte på något sätt samma som vi har här. Smaken påminde väl i och för sig om varann även om det var mindre kåålsyra i taiwanesen.
Det som däremot inte var lika var effekten, WOOOOHOOOO, det var fart i importgrejerna. Inte en chans att den där kan vara laglig! Det lät pling i ögonen och jag blev hyperpigg och allmänt lycklig sedan så gick jag runt och fnissade i flera timmar ungefär som en fjortis på lustgas. :hihi

Det har aldrig varit så kul att jobba någongång tidigare. :D

Bifogat

• DSC_2017 (Small).JPG
    DSC_2017 (Small).JPG
    33.9 KB · Visningar: 36
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras