Glöm nu föffan inte att komma nyrakadHultan skrev:Nu är vi runt nio pers då! wee, kommer bli kalas!
Glöm nu föffan inte att komma nyrakadHultan skrev:Nu är vi runt nio pers då! wee, kommer bli kalas!
Hehe.. ;-) Jag skall se vad jag kan göra..Mark skrev:Glöm nu föffan inte att komma nyrakad
Angel1000 skrev:1.Mark
2.Hultan +Anna
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie
5. DaneTL1000R "jesper"
6. Angel1000
7. Barbs
8. Bagerah - dyker upp så fort mormor har somnat
Åtta(ev tio), om jag får be. Bagerah missade att Barbs skrivit in sig efter mig.
/Vi ses imorrn!
Mark skrev:Hur är det att köra i nåt garage?
Osså, måste ja fixa med min flottör...
Viglo skrev:Kolla så inte bränslefiltert har spruckit och det rinner bensin ned längs slangen
jag trodde oxå att flottören hade hängt sig på min ena mini men det var bara att byta filter (man hade ju redan köpt på sig några nya eftersom man visste att det bara var en tidsfåga innan filtren skulle ge upp. (även bensinslangarna skall tydligen vara av mindre bra kvalitet. (har jag hört)
Viglo
Micro har ett bra för 14 spännhenq skrev:Precis vad som hände mig idag (naturligtvis kunde jag inte hålla mig, så jag tankade upp den i sovrummet! :kocko :kocko :kocko :kocko). Var köper man bensinfilter?
Angel1000 skrev:Vad får man ge för en sån där moppe egentligen? Vad är det som gör det så kul att åka sån? Nyfiken bara?
1. klubb akut är torsdagar på dojan om jag inte minns helt fel (det finns massa poliser,läkare & brandmän mm där så det är inget bra ställe för dej)Mookie skrev:1: vad är klubb akut och varför var inte jag där?
2: Våga vägra tequilarejs! Jag ska parta till 05:00 och det funkar inte på tequila.
3: Kan inte någon lite snabbt stifta en lag som säger att man ska köra minimoto istället för lastbil hela kvällen idag?
Mookie skrev:...taiwanesisk redbull...
Det har aldrig varit så kul att jobba någongång tidigare.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|