HanneZ
Guest
sjunker de om det går från -10 till -7?Therudeboy skrev:våran mätare är i skuggan och visar just nu 7- så det sjunker, ger det en timme till sen drar jag på mig termobrallerna och börjar åka.
sjunker de om det går från -10 till -7?Therudeboy skrev:våran mätare är i skuggan och visar just nu 7- så det sjunker, ger det en timme till sen drar jag på mig termobrallerna och börjar åka.
fluppen skrev:Va va det som var så skoj
yezzzzzzzzz,som faaaaaaaaanDumDum skrev:Skulle ni köra imorgon söndag också? Jag kan inte vara med och åka för min hoj ligger sönderplockad men jag har en ny fin glugg till kameran som vore kul att få testa.
Samling 13.00 GP?
Skorpan skrev:yezzzzzzzzz,som faaaaaaaaan
jag?? posör?? ääääääähhhhhhh hahahahahhaDumDum skrev:Kul. Jag ska försöka slita mig från skruvandet (vill ju köra jag me ju!) och traska ner till gp i lagom tid. Så får ni leva ut era små posörfetisher.
Skorpan skrev:jag?? posör?? ääääääähhhhhhh hahahahahha
jag kör ju åtminstone,inte alla som gör eller hur fogggggerttttyyyyy hihihi
Samuel skrev:Nu ska du inte tro att DU äger vägarna, smulan...jag menar skorpan. Imorson är det upp till bevis! Vi ses på GP kl 14.00.....
jo det e 13.00 som gäller men Samuel kanske skulle bli lite sen så vi får väl åka förbi runt 14.00 oxåfogerty skrev:Helt rätt Samuel, skorpan e grym . Förresten var det inte 13.00??
fogerty skrev:Nästa helg är det premiär med wcx, då kan du hänga med om du inte ska till SM då förstås
Focus skrev:Det är SM i Kalmar som gäller! Du skall inte med som joker i leken?
Men när det är klart så börjar säsongen på allvar.
varför kom du inte bort till GP för??Focus skrev:Premiär för mig idag!
Wiiiihhaaaaa!!!!!!!!!
Skorpan skrev:varför kom du inte bort till GP för??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |