Skorpan
Guest
och enligt TV4 rena sommarn,vilket ska man tro på??Tony Tiger skrev:Lördag 13 Mars
Mulet och snöblandat regn.
Söndag 14 Mars
Upphörande regn följt av lättande molntäcke.
Källa Aftonbladet
och enligt TV4 rena sommarn,vilket ska man tro på??Tony Tiger skrev:Lördag 13 Mars
Mulet och snöblandat regn.
Söndag 14 Mars
Upphörande regn följt av lättande molntäcke.
Källa Aftonbladet
Ni e gay. Vaffan? Har ni inget vettigt att göra? SOM att tjäna lite pengar? Höja Sveriges BNP? Mata fåglar? Bygga friggebodar? Fiska makrill på tjörn?Samuel skrev:Jag ska med
vi ska rulla runt lagren några varv imon så dom inte kärvarhållundan skrev:Ni e gay. Vaffan? Har ni inget vettigt att göra? SOM att tjäna lite pengar? Höja Sveriges BNP? Mata fåglar? Bygga friggebodar? Fiska makrill på tjörn?
GAaahhhaha
Skorpan skrev:13.00 på GP imon om nån ska med
jag,samuel+fogerty (ska försöka o slita med mej rejvis oxå)Chille skrev:jag vill gärna med.. om jag får? =).. fast vettefaen om jag hinner till kl ett =/... ´slutar jobba i borås runt 12- 1 tiden.
hur många är ni... det är bara mesar i borås trakten.. ingen som har ställt på... idag klämde jag typ 5-6 mil. ensam.
och hur faen hittar jag till göta platsen? =)
Skorpan skrev:jag o samuel sen kommer fogerty oxå
fogerty kommer lite senare imon så vi kan ju åka förbi runt 14 så kan vi mötas där
göta platsen ligger längst upp på avenyn,går inte o missa-stå bara i närheten av poseidon så löser det sej
Chille skrev:låter bra.. ska försöka hinna dit. annars.. ser ni en svart gixxer1000 så är det jag! då kan ni ju stanna.. hehe.
hållundan skrev:Närå, det ska jag inte göra fluppis. Min hoj är så bra för mig så... Har fått ett skattemärke jag måste klistra på öxå....
I helgen måste vi åka lite iallafall....
fluppen skrev:Hehehe....e du bra på att skjuta luftgevär ? dom skulle iväg med klubben till nån skytteklubb nu i helgen.... vettefan om man ska med ??
Ja har en del med huset i helgen men det e klart vi ska köra höjj
Nästa vecka ska det gasas så mkt det går !! fan...kom på att jag får inte mitt ställ förren den 18:e...jaja...får la gasa utan !
Skorpan ska oxå me ju
fogerty skrev:Har du köpt nytt ställ fluppen?? det var väl inget fel på det gamla, det var ju som nytt Vad blev det för nåt ??
hållundan skrev:ASch, han har "bara" lämnat det till pappa skräddare. Som ska laga dragkedjor å annat.... Hmm, aja.
Fluppen, vi åker en liten sväng i helgen då =).... Å massa nästa vecka... Fan va gött...
Det är ju iofs satans jävla askallt, men men...
Edit: Hmm, nä jag är käss på att skjuta... Fick iofs pris för näst bästa skytt i vår pluton, fast det säger inte så mycket... Jag måste plugga som ett as i helgen... Tenta på måndag å torsdag nästa vecka.... GAY.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |