Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Man blir lite sugen på att skolka från sommarjobbet å hänga på, men det e nog en dålig idé.

Jag passar på att varna för en dieselfläck i Lunbytunneln, ytterfilen FRÅN Torslanda-hållet. Gick lite fort där igår kväll och jag fick ett otrevligt 2-hjulsläpp, men som tur var "tog fläcken slut" innan det gick illa. Fick lite läskigt vobbel när det greppade igen bara.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
PacMan skrev:
Man blir lite sugen på att skolka från sommarjobbet å hänga på, men det e nog en dålig idé.

Jag passar på att varna för en dieselfläck i Lunbytunneln, ytterfilen FRÅN Torslanda-hållet. Gick lite fort där igår kväll och jag fick ett otrevligt 2-hjulsläpp, men som tur var "tog fläcken slut" innan det gick illa. Fick lite läskigt vobbel när det greppade igen bara.

Det skulle nog vara det enda alternativet i världen som skulle få mig att "skubba" från jobbet.. Att åka hoj... :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Men då måste ja ut å puttsa på hojen nu då...... så denb inte e så sketen å ful...........iof fin blir den ju inte....om inte tandfeen kommer å trollar den t en R6....

om ja tvättar med mycket vatten så kanske den växer?? :confused:

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
bara fem-sex stycken??? Då kanske man skulle vänta till helgen... Det är väl de vanliga körningarna vid 12 på lördag & söndag?

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Firefly skrev:
bara fem-sex stycken??? Då kanske man skulle vänta till helgen... Det är väl de vanliga körningarna vid 12 på lördag & söndag?

Det var bebbe som föreslog en tur idag.. sen vet jag inte riktigt vilka som kommer.. Tog bara ett exempel på de som svarat här..

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Firefly skrev:

firefly..ja tycker du ska ta och komma ner den 12/7 OXÅ!! d finns en tråd om det med...tjejtjörning i gbg heter den tror ja

Krympa den e nogh omöjligt....den e fedan så liten.....iof ja kanske får en minmoto då??? nu sk ja ut å vattna :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jaså du blev sugen på V-twin efter provkörningen av vtr:en :tungan :tummenupp :D
Som fan. En fet V-twin med starka 535 kubik och va kan det vara 35hp?

Nä, jag ska köra farsan sedan efter jobbet, han är gammel å sleten å kan inte sitta bak på mitt monster. Måste sett ball ut med feta dajnäs-stället och en virago... :crash

La man fötterna på bakre fotpinnarna finns det nog knäskrapspotenitial. Fan vet hur mycket man kan luta skiten bara...

:hej

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Miss_Orchidee skrev:
firefly..ja tycker du ska ta och komma ner den 12/7 OXÅ!! d finns en tråd om det med...tjejtjörning i gbg heter den tror ja

Krympa den e nogh omöjligt....den e fedan så liten.....iof ja kanske får en minmoto då??? nu sk ja ut å vattna :hihi
Jag börjar jobba igen den 12:e Så då kan jag inte. Men det är körning på lördag och söndag eller?

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Sak samma. Jag hänger med idag... Jag kan bli lite lite sen( 5-10 minuter ), men jag ska försöka hinna...

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Ravetrancer skrev:
om du snackar om Anderstorp nu, så kan jag meddela att dom är stenhårda på dbkrav.
Allt annat än original brukar dom skicka hem igen.
Bara så ni slipåper bli hemskickade:)

Nej, det var kullen vi pratade om :) Körde med Sator rör på min spetta där (dom är ju inte kända för att vara direkt tysta) och det var ingen som klagade på en hel dag.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tack för en kul åktur idag. Hoppas att ni fick en bra sista etapp med. För min del blev det full rulle hem. Hoppas att vi får chansen att åka igen.

PS. Trippmätaren sa att jag kört 33 mil när jag kom hem... :banana

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Jag jobbar kvällar nu med start 15:30 så om det är någon som tycker det är lika tråkigt som jag tycker att köra själv på förmiddagarna så tveka inte att RINGA mig!
0735-025906
Min tillgång till internet är gravt begränsad nu under sommaren.
Ha det gött!
/Johan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand