Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Jag jobbar kvällar i GBG under sommaren så om det finns nån mer än jag där ute som är sugen att köra lite hoj på förmiddagarna så RING MIG!
0735-025906
Min tillgång till internet är gravt begränsad under sommaren.
/Johan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Törnberg skrev:
Och inlägg No. 1000 skrevs av Yonsson, grattis på sig.

//A.
vevevepunktlunarstormpunktcom :va

Ditt as, jag ska inte med å köra idag. Mår som en kratta. Ska till Såsen å kurera mig mellan två bröst.

Coola Ola

Guest
hållundan skrev:
Var körde ni då?

Vi körde söderut. Först mot landvetter, via mölnlycke, därefter Eskilsby, Hällingsjövägen, Älvsåker, Anneberg, Fjärås, Sätila, Fjärås igen. Där lämnade vi av essey, firefly o miss_orchidee (som för övrigt måste ha gasat nåt djävulskt med 125:an!!). Kvar var alltså motardmaffian (jag, magnus_gbg, bebbe och tpe-swe) plus mookie och vi åkte ännu längre söderut mot tjolöholm där vi hade tänkt käka. Pga av en smågrinig servitris fick vi inte parkera hojarna utanför fiket så vi åkte till en pizzeria i Åsa o käkade istället. Sedan söderut mot Veddige och Varberg och så långt komna var vi lite trötta så vi satt i solen och åt glass ett tag. Hemvägen vet jag inte exakt hur vi körde men det var inåt landet i halland iaf. Jag lämnade gänget i Fjärås för att tanka och sen kunde jag inte låta bli att ta en ny sväng förbi Lygnern innan jag åkte hem. Supertrevlig runda helt klart, startade vid 11 och jag var hemma runt 6. Synd att du missade den :tungan

-edit- en lite kul grej som hände precis när vi skulle åka från varberg är att det kommer fram en liten kille på kanske 4-5 år o frågar med kraftig halmstadsdialekt: "kör ni nånting på bakhjulet?" :)

Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
bebbe skrev:
Nej, det var kullen vi pratade om :) Körde med Sator rör på min spetta där (dom är ju inte kända för att vara direkt tysta) och det var ingen som klagade på en hel dag.

Mätte de ngn ljudnivå vid inskrivningen då?

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Firefly skrev:
Tack för en kul åktur idag. Hoppas att ni fick en bra sista etapp med. För min del blev det full rulle hem. Hoppas att vi får chansen att åka igen.

PS. Trippmätaren sa att jag kört 33 mil när jag kom hem... :banana

Tack tack själv och till alla andra! :tummenupp As kul när vi blev ett gäng!
Hoppas trippen till Smögen var nice :yoparty

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mmmm, det har varit en riktigt bra tur idag! Fina vägar, trevligt sällskap, massor av sol, glass, en bra dag helt enkelt.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
essey skrev:
Tack tack själv och till alla andra! :tummenupp As kul när vi blev ett gäng!
Hoppas trippen till Smögen var nice :yoparty

Smögentrippen blev aldrig av. :(
Det hade mulnat på mycket när jag var tillbaka i Uddevalla så jag hoppade den.
Men sen sprack det upp på eftermiddagen, och då blev det en lite tur i trakterna runt Uddevalla, Ljungskile... Så totalt har jag nog petat av ca 40 mil idag. :squid
Det känns.... :trött :död

Nu ska jag dricka öl... :öl :dricka :fyllisar :zpy

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Törnberg skrev:
Hörru DumDum, skaru med en sväng till?

//Anders.

Näää, nu får det vara bra för idag, 30mil räcker.

Jag drar till Anderstorp imorgon>tidigt tidigt<bitti och har inte packat en pinal än. och det känns som om det skulle vara en god idé att fixa lite med sådant.

En annan solig dag blir jag gärna med!

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Firefly skrev:
Smögentrippen blev aldrig av. :(
Det hade mulnat på mycket när jag var tillbaka i Uddevalla så jag hoppade den.
Men sen sprack det upp på eftermiddagen, och då blev det en lite tur i trakterna runt Uddevalla, Ljungskile... Så totalt har jag nog petat av ca 40 mil idag. :squid
Det känns.... :trött :död

Nu ska jag dricka öl... :öl :dricka :fyllisar :zpy

Ja jag gjorde nog en 30 mil i alla fall.. Tog en sväng till Borås innan Alingsås via lite småvägar o sen hem igen..

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
essey skrev:
Ja jag gjorde nog en 30 mil i alla fall.. Tog en sväng till Borås innan Alingsås via lite småvägar o sen hem igen..
Det låter som att vi alla fått lite sköna mil i oss idag...

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Jag vill också passa på att tacka alla för en go dag :tummenupp Var ett tag sedan jag fick en sånhär go runda :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
flugan skrev:
Mätte de ngn ljudnivå vid inskrivningen då?

Nej, och när jag frågade så sa dom att ifall det är någon under dagen som låter välldigt mycket så kan det hända att dom säger till. När jag jag körde sist så var det vissa motarder som definetivt lät mer än lovligt mycket och det var ingen som stoppade dom. Jag skulle tippa på att det inte är några problem med din hoj :)

tpe-swe

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
CBR 929
Mookie skrev:
Mmmm, det har varit en riktigt bra tur idag! Fina vägar, trevligt sällskap, massor av sol, glass, en bra dag helt enkelt.

ja det va en kanon dag lite mör nu bara
tack för en trevlig sväng !!!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Coola Ola skrev:
-edit- en lite kul grej som hände precis när vi skulle åka från varberg är att det kommer fram en liten kille på kanske 4-5 år o frågar med kraftig halmstadsdialekt: "kör ni nånting på bakhjulet?" :)

Hahaha kan se det framför mig :lol

Att killen fråga alltså, inte att ni kör på bakhjulet :tungan :hihi

Fan den turen skulle man gärna vart med på....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll