Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Klart jag känner för det, frågan är om jag har däck nog, om jag har råd att tanka samt om frugan skulle bli så glad..
Bebbe, vad gör du nästa vecka? vecka 29? Semester?

//Anders.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Törnberg skrev:
Klart jag känner för det, frågan är om jag har däck nog, om jag har råd att tanka samt om frugan skulle bli så glad..
Bebbe, vad gör du nästa vecka? vecka 29? Semester?

//Anders.

Japp, semester :D På Måndag så åker jag till Kinnekulle :banana . Sedan på Torsdag så åker jag och min tjej en vecka till Gotland. Men på tis, ons så är jag ledig. Blir väll förhoppningsvis lite hoj åkning då, om nu vädret tillåter det :rolleyes: Efter att jag kommer hem från Gotland så är det ytterligare nästan två veckors semester kvar, blir förhoppningsvis lite hoj åka då med :D

Annars så kanske en liten mindre tur också hade varit intressant?

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
Skall bli gött väder imorgon. Någon som känner för en lite längre runda (med karta och liknande), och starta ganska tidigt. Som typ vid tio tiden, eller tom tidigare?

Kan du bara leva med den något begränsade tankvolymen på min hoj så är jag på, tror jag (om jag vaknar tidigt nog). Orust/Svartedalen kanske? Jag har för övrigt en rätt ok kartbok med de flesta småvägar (ner till större grusvägar) utmärkta.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:
Kan du bara leva med den något begränsade tankvolymen på min hoj så är jag på, tror jag (om jag vaknar tidigt nog). Orust/Svartedalen kanske? Jag har för övrigt en rätt ok kartbok med de flesta småvägar (ner till större grusvägar) utmärkta.

Klart att jag kan! Och orust verkar bra, tycker jag. Om du vaknar i tid så är jag vid GP runt tio tiden! Ta gärna med dig din kartboken. Alla andra som vill följa med är givetvis också välkommna :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Klart att jag kan! Och orust verkar bra, tycker jag. Om du vaknar i tid så är jag vid GP runt tio tiden! Ta gärna med dig din kartboken. Alla andra som vill följa med är givetvis också välkommna :)

NU har jag missat något...?? ska allihoppa jköra t orust?? å ja e inte ionformerad??? LITE dålig stil va...... :(

när var och hur??, så ska vi se om ja vill förlja med.....eller om jobbet kallar :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
NU har jag missat något...?? ska allihoppa jköra t orust?? å ja e inte ionformerad??? LITE dålig stil va...... :(

när var och hur??, så ska vi se om ja vill förlja med.....eller om jobbet kallar :)

Inte "alla". Blir nog inte många alls verkar det som :( Tiden är idag kl tio, vid GP.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Inte "alla". Blir nog inte många alls verkar det som :( Tiden är idag kl tio, vid GP.

fan ja kan inte alls....hade en katastrof dag igår....hojen total cp:ade.... Koplingen e helt slapp... den tar inte, fast vajern e tydligen inte av...... :huvet så nu står den i ett garage väntandes på att någon ska få tid att laga min älskling! :(

Så det blir inget köra hoj för migg förrens tidigast måndag..........

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
fan ja kan inte alls....hade en katastrof dag igår....hojen total cp:ade.... Koplingen e helt slapp... den tar inte, fast vajern e tydligen inte av...... :huvet så nu står den i ett garage väntandes på att någon ska få tid att laga min älskling! :(

Så det blir inget köra hoj för migg förrens tidigast måndag..........

Ajdå! Låter tråkigt! Då var det kanske det som var på G när vi var ute och körde sist. Du sa ju att den började uppföra sig konstigt.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Ajdå! Låter tråkigt! Då var det kanske det som var på G när vi var ute och körde sist. Du sa ju att den började uppföra sig konstigt.

M d e nog så.... mn nu får ja hjälp av Ravetrancer som ja hoppas kan fixa detta...så ja kan få tillbaka mitt liv igen,.........hur tar man sig runt utan hojen?? :3freak

idag pisseregnar det ju här iof....så ja kan lika gärna vara hemma å sjuk....men d e tråkigt att vet att den e sönder...

Det konstiga va att när ja åkte från jobbet på fredag kväll runt kl:18:00 så fungerade den som den skulle....å sen låg ja på E6 in t GBG å sen när ja skulle växla ner så hade kopplingen pajjat..... :död :va lite skummt

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:

Iof, ja hade ganska kul körning även om den lät konstigt.... :) :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Iof, ja hade ganska kul körning även om den lät konstigt.... :) :)

Det var ju kul att höra :) Jäkligt synd att du inte kunde följa med idag då, med det kommer väll fler gånger som alla brukar säga :rolleyes:
Nej, nu sticker jag bort till GP.............

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Det var ju kul att höra :) Jäkligt synd att du inte kunde följa med idag då, med det kommer väll fler gånger som alla brukar säga :rolleyes:
Nej, nu sticker jag bort till GP.............

Som sagt det blir nog fler....du vet att det regnar här va?? ja ska inte ut å förvärra min förkylning tror jag....ligger kvar inne med min tv å glass....idag med

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Vad F-N :mad: Skulle precis sätta mig på hojen när det börjar små dugga, sedan när jag åker iväg så ser jag att det är helt kolsvart på himmlen. När jag är ca 300m hemmifrån så börjar det ösregna :mad: Vart tog det fina vädret vägen :4skrika Det skulle ju vara fint idag ju :(

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Som sagt det blir nog fler....du vet att det regnar här va?? ja ska inte ut å förvärra min förkylning tror jag....ligger kvar inne med min tv å glass....idag med

Nu regnar det här med :( Du måste bo mer söderut än jag va :rolleyes:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Nu regnar det här med :( Du måste bo mer söderut än jag va :rolleyes:

Bor i Kullavik.... så ja ja bor väll mer söder skulle ja gissa....(e jättedålig på geografi) men nu har det slutat regna här.....aldeles för nån minut sen så stod det som spön i backen....

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Bor i Kullavik.... så ja ja bor väll mer söder skulle ja gissa....(e jättedålig på geografi) men nu har det slutat regna här.....aldeles för nån minut sen så stod det som spön i backen....

Japp, det är mer söderut det. Om det har slutat regna där nu så kanske det gör det här också snart. Får hoppas att det bara e en rejäl skur :rolleyes: Kanske kan bli lite hoj åkning i efm ändå :tungan

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Kanske kan bli lite hoj åkning i efm ändå :tungan

Ne...jag vill oxå köra......fan då, måste min hoj vara trasig...och jag sjuk,.......jag börjar tro att det är skadligt för hällsan att sitta här.... Synd att hojen står hos wcx annars hade ja ju kunnat putsa lite på den iallafall...men nu kan ja inte ens se den.....*snyft*

Coola Ola

Guest
Jag tror att det var Gud som grep in o fixade lite regn så att jag skulle hinna vakna etc. Det kommer säkert att ha torkat upp till lunch :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Jag tror att det var Gud som grep in o fixade lite regn så att jag skulle hinna vakna etc. Det kommer säkert att ha torkat upp till lunch :)

Om gud har något hjärta så fixar han så min hoj blir hel nu på studs så ja kan följa med.......
ne se..det finns ingn gud....................jag vill oxå följa med.....

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:

Jaha, så du har vaknat nu :tungan Vi får väll se, om det inte kommer mer regn så kanske det kan bli en tur ändå :yoparty Inte lika lång som jag hade tänkt mig från början, men ändå.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll