Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
Jaha, så du har vaknat nu :tungan Vi får väll se, om det inte kommer mer regn så kanske det kan bli en tur ändå :yoparty Inte lika lång som jag hade tänkt mig från början, men ändå.

Jag är upptagen fram emot eftermiddagen/kvällen så det blir ingen jättelång tur för mig heller om det blir nåt.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Jag är upptagen fram emot eftermiddagen/kvällen så det blir ingen jättelång tur för mig heller om det blir nåt.

Hörrni, jag TROR att gud menar att ni ska vänta tills min hoj e lagad.... tills den 12/7 iallafall..... :hihi

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Hörrni, jag TROR att gud menar att ni ska vänta tills min hoj e lagad.... tills den 12/7 iallafall..... :hihi

Men jag kan ju inte då, är ju på Gotland och kollar raukar (eller hur det nu stavas) :tungan

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
ja tror du skrev fel.... kollar och runkar....

EDIT: rättade dina stavfel bara.... :rofl

Nej, det hade jag inte tänkt. Slutade med det när jag gick ifrån fjortis stadiet. Nu är det andra som fixar sådant för mig :rofl

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
för alla som inte har sett tråden "TJEJKÖRNING I GBG" så rekomenderar jag er att gå in där ock kålla den!! å se till å skriva er på listan oxå!!

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
för alla som inte har sett tråden "TJEJKÖRNING I GBG" så rekomenderar jag er att gå in där ock kålla den!! å se till å skriva er på listan oxå!!

Ja, o hör sen!! Ett rykte jag hörde på stan gör gällande att Fröken Orkidé kommer hemsöka alla de göteborgare på sh.com som inte dyker upp den 12e.... Passa er jävligt noga mao!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Ja, o hör sen!! Ett rykte jag hörde på stan gör gällande att Fröken Orkidé kommer hemsöka alla de göteborgare på sh.com som inte dyker upp den 12e.... Passa er jävligt noga mao!
hahaha.... d e bra! på dom bara! :whip

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:

Ja, det skulle man ju definetivt inte vilja :skrämd

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Ja, det skulle man ju definetivt inte vilja :skrämd

hehe.....mmm....kanske kan komma å smitta alla med min hemska förkylning som ja dragit på mig....
undra vad man ska äta t lunch...e sjukt sugen på pommes...men va gör man när man e utan hojen?? orka kläpåsig å GÅ ner t affären....knappast... :(

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
hehe.....mmm....kanske kan komma å smitta alla med min hemska förkylning som ja dragit på mig....
undra vad man ska äta t lunch...e sjukt sugen på pommes...men va gör man när man e utan hojen?? orka kläpåsig å GÅ ner t affären....knappast... :(
Du får la fixa hem körning.............

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Du får la fixa hem körning.............
det e en ide..tror inte att våran lilla butik syslar med sånt dessvärre...
d e la bara t å klä på sig ordentligt å ta sykeln utan motor då...

PS. du har PM

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Så ni göteborgare som var sugna på en tripp till Halmstad imorgon med körning så gäller kl 15:00 på slottsparkeringen mitt inne i stan som gäller, strax intill Nissan och slottet.

:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...