hållundan skrev:Tjöp min hoj då
Hmmm, vad du tjatar. Jag får la köpa den då då. 5000:- bjudet
hållundan skrev:Tjöp min hoj då
Tintin skrev:Upps då... Det var la inget vidare gjort!!! Trött på att åka hoj eller???
Hoppas att du får ihop den snart då...
Mvh Tintin
Coola Ola skrev:Jag tyckte den såg för ny ut... Vafan. måste ju synas att man använt grejerna.... Måste ha tag på en ny (begagnad) framfälg nu bara, verkar inte finnas några fälgriktare som har öppet förräns i Augusti
Mookie skrev:Trist! Det är på tok för lätt att slå i backen när man är ute på bus, hoppas verkligen inte att det tar lika lång tid som sist innan du får ihop hojen.
Skönt att det gick bra med dig i alla fall! Vi kan bilda klubb du och jag, krash mc eller nåt i den stilen.
Coola Ola skrev:Ja, vi får ha klubblokalen på Kelly's eller nån annan bar på samma sunkiga nivå där vi kan dränka våra sorger.....
essey skrev:GP klockan 11 Tisdag? Vädret ska ju bli
Blir nog en långtur kanske jag ska tillägga..
Strider skrev:Tack Essey, Tintin, Röd Ninja&KawaTina(?), Blå SV650 & BMW850 för en trevlig tur och trevligt sällskap. Kul vägar och kul att ni gillade mitt förslag på lunchställe. Båtmupparna såg lite undrande på oss.
Se nu till att pallra er upp till Gälleråsen och Bikeweek.
http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/allman.htm
http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/bikeweek.htm
Vi syns nästa gång.
Mookie skrev:Vi kan bilda klubb du och jag, krash mc eller nåt i den stilen.
Coola Ola skrev:Jag tyckte den såg för ny ut... Vafan. måste ju synas att man använt grejerna.... Måste ha tag på en ny (begagnad) framfälg nu bara, verkar inte finnas några fälgriktare som har öppet förräns i Augusti
Törnberg skrev:Det ska finnas en fälgriktare i Frändefors, träffade en snubbe på Öland för nån vecka sen, han hade en svetsarkompis som var en jävel på att rikta MC-fälg.
Ska luska lite i det och se om jag kan gräva fram något nummer eller liknande.
//Anders.
Coola Ola skrev:Nån som är sugen på att hänga med på en öl ifall jag övertalar lämplig bar att visa MotoGP nu på söndag?
Coola Ola skrev:Låter kalas det! Ev. måste jag lämna in min dator på reparation nu i dagarna så ifall det inte vore för mycket besvär kanske du kan SMS:a numret om du hittar något? (0706-918687)
//Ola
hållundan skrev:
Jag glömde mina svindyra badkallingar på Öland
Det är säkert årets arbetare från margarinfabriken i Piteå med en månads vistelse på Datsjan dom knyckt dom av mig.Törnberg skrev:Har du ringit Campingen och frågat? Nån borde väl kunnat ha hittat dem? Och så fula, om än dyra, som de var, så borde ju denna någon lämnat in dem om de hittat dem, rajt?
//A.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |