Måste jobba. Typiskt när de ska bli moppeväder...essey skrev:GP klockan 11 Tisdag? Vädret ska ju bli
Blir nog en långtur kanske jag ska tillägga..
essey skrev:GP klockan 11 Tisdag? Vädret ska ju bli
Blir nog en långtur kanske jag ska tillägga..
Coola Ola skrev:Jag är alltid på! Om du nu inte tänkt ligga o kryssa i 180 på 90-vägar eller så?
essey skrev:Nääää det blir inget med det! Vi tänkte nog en sväng uppåt kusten.. Kanske ta en fika på en liten Smögenbrygga eller nåt?
Coola Ola skrev:Räkna med mig isf! Ska bara försöka skruva dit en cykeldator istället för min trasiga hastighetsmätare så jag har koll på milen.....
Mookie skrev:Rackarns vad ni åker! Kör lite för mig med!
Coola Ola skrev:Om du ber snällt får du säkert åka med bak på elisabeths hoj![]()
essey skrev:Ja du Peter.. såklart du får göra det.. men du får inte väga mer än typ 60 kg för annars går min dämpare i bottenJag sänkte den nämligen häromdagen..
Mookie skrev:Rackarns, jag skulle inte ha käkat så mycket glass i helgen!
Får sätta ihop min egen hoj istället, inte mycket kvar nu.......
Vad gjorde du för att sänka den? Lossade fjädern eller har du krotat hundbenet? Hur blev vägegenskaperna?
Coola Ola skrev:Hmm, funkar det med 11.30 istället för 11 imorrn? Kommer få det lite tajt med att köpa och skruva ihop cykeldator annars....
essey skrev:Nääää det blir inget med det! Vi tänkte nog en sväng uppåt kusten.. Kanske ta en fika på en liten Smögenbrygga eller nåt?
essey skrev:Kom du när du kommer, vi lär ju få vänta på folk ändå kan jag tro.. Hör av dig om du blir väldans sen.. PM:ar mitt nummer
Oj då, det var la dumt....Coola Ola skrev:Hahaha, ja, jo, det verkar som om jag kommer bli sen som fan faktiskt... Ett par veckor, minst..... Jag övade mig lite väl mycket på slangning, gjorde en 1 o'clock på särövägen för en timme sen eller så.... så nu måste jag laga lite plast och rikta en framfälg innan det blir nåt åka av. Men är huvudet dumt så får hojen lida..... Ha så kul på körningen!
hållundan skrev:Sturmtreiberei![]()
Coola Ola skrev:Hahaha, ja, jo, det verkar som om jag kommer bli sen som fan faktiskt... Ett par veckor, minst..... Jag övade mig lite väl mycket på slangning, gjorde en 1 o'clock på särövägen för en timme sen eller så.... så nu måste jag laga lite plast och rikta en framfälg innan det blir nåt åka av. Men är huvudet dumt så får hojen lida..... Ha så kul på körningen!
Coola Ola skrev:Hahaha, ja, jo, det verkar som om jag kommer bli sen som fan faktiskt... Ett par veckor, minst..... Jag övade mig lite väl mycket på slangning, gjorde en 1 o'clock på särövägen för en timme sen eller så.... så nu måste jag laga lite plast och rikta en framfälg innan det blir nåt åka av. Men är huvudet dumt så får hojen lida..... Ha så kul på körningen!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |