Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jag fixar ett phett supercorsa eller rennsport imoorn om du vill ha?? :yoparty
Jag tar det...

På stubinen!

:yoparty

Fan, resan ner till Halmstaden nu var inge vidare sköj faktiskt... Rövvärken gjorde sig påmind, hela tiden....

:hej

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Jag parkerar vid GP imorgon klockan 11 i alla fall.. Hoppas bara vädret är fint..
Även om det är grönskyltar med så kan man ju alltid köra sitt eget tempo och vänta in vid korsningar och dyl.. Alla har vi ju varit där en gång..

twostroke

Chippen
Gick med
19 May 2004
Hoj
Yamaha DT
essey skrev:
Jag parkerar vid GP imorgon klockan 11 i alla fall.. Hoppas bara vädret är fint..
Även om det är grönskyltar med så kan man ju alltid köra sitt eget tempo och vänta in vid korsningar och dyl.. Alla har vi ju varit där en gång..
Ok, då rullar vi oxå upp t gp. Ska bara fixa min blinkers.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
@ Bebbe.

Det är ingen vidare touringhoj den där motarden du har va? Du ser lite ansträngd ut på i motorvägsfart och väskan vilt fladdrande bakpå.

(Jo då, jag ser er allt)

Thomb

Hellre amortera än reparera o renovera!
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
SV650S for sail...
Undrar angående GP 12.00 ida? Nån pg? Nyfiken på att kenske dyka upp?
/ Thomb

Coola Ola

Guest
Trevlig tur idag och inte minst, trevlig fika :) Vi i den långsamma gruppen tog "den vanliga" vändan runt Lygnern. Tyvärr klotade Martina med ER-5:an på hällingsjövägen, det gick bra med henne förutom en ordentlig smäll på låret (blev ett sjukhusbesök för att vara säker trots allt). Hojen verkade inte må lika bra dessvärre. En knapp meters marginal till en telefonstolpe så skyddshelgonen verkade hon ha med sig iaf.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fan, varföre kan inte jag vara med å köra....
måste jobba nu... så man får upp lite pengar till vintern..........å till R6:an..... :)
men ni andra verkar ha det kul

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
RF 900 rgv 250
Coola Ola skrev:
Trevlig tur idag och inte minst, trevlig fika :) Vi i den långsamma gruppen tog "den vanliga" vändan runt Lygnern. Tyvärr klotade Martina med ER-5:an på hällingsjövägen, det gick bra med henne förutom en ordentlig smäll på låret (blev ett sjukhusbesök för att vara säker trots allt). Hojen verkade inte må lika bra dessvärre. En knapp meters marginal till en telefonstolpe så skyddshelgonen verkade hon ha med sig iaf.

Så det var därför hon inte var med sen när jag mötte upp vid Tostared!
Alltid surt att klota en moppe, men det var ju gott att det gick så pass bra med henne.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Gamla e6 mot kungälv?

var det er vi möte på gammla E6an mot kungälv?? vi var 3 som var på väg in mot stan.

//Jocke

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Det är aldrig kul att klota. Skönt att det gick bra i alla fall!

Trist att inte kunna följa med men det får bli en annan dag, hojen är fortfarande inte ihop och jag sitter med datajobb som kommer at någon timme till.

Coola Ola

Guest
Mookie skrev:
Det är aldrig kul att klota. Skönt att det gick bra i alla fall!

Trist att inte kunna följa med men det får bli en annan dag, hojen är fortfarande inte ihop och jag sitter med datajobb som kommer at någon timme till.

Har du hittat nån som kan svetsa fotpinnen än?

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Tack för idag allihopa. Pratade med Martina precis och hon mådde bra förutom lårkakan. Ska hämta upp hojen imorgon och köra den till verkstan.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Coola Ola skrev:
Har du hittat nån som kan svetsa fotpinnen än?

Njae, jag har fått ett tips på Aluminiumhuset i högsbo som gör sådana här grejer. Jag ska ta kontakt med dom på måndag så löser det sig säkert. Jag ska ha ihop hojen så jag kan köra till helgen igen är planen.

Kåpan är ihoplimmad och styret ligger bredvid mig här, det är fotpinnefästet och lite annat småtjafs kvar. Nu har i och för sig chefen fått spader och gett mig riktigt dåliga arbetstider ett par veckor framöver så vi får se hur mycket jag hinner med nu under veckan.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Mookie skrev:
@ Bebbe.

Det är ingen vidare touringhoj den där motarden du har va? Du ser lite ansträngd ut på i motorvägsfart och väskan vilt fladdrande bakpå.

(Jo då, jag ser er allt)

Jaha, där ser man! Kan inte göra någonting utan att det är någon som ser det :tungan Måste ha varit när jag var påväg upp till Karlskoga, fick en plats på Bike events körning på Gälleråsen idag. Körde upp igår för att vakna pigg och fräch vid banan. Och vad kul det var :banana Har inte kört på Gälleråsen på några år och nästan glömt av hur roligt det var. Inte helt kasst att man fick ha självaste Peter Lindén som föråkare heller :D (iaf i praktiken :tungan )

Förresten det var värst vad det händer mycket här hemma när man inte är med då. Ni har kört "goe" turen runt Lygnern med riktigt fika och allt!! Det ville jag ju varit med på :(
Väldigt synd för Martina förresten! Om du läser detta så hoppas jag att du inte fick för ont utav din lårkaka och att du kommer att krya på dig snart :) Vore ju synd att tappa bort en person nu när det så smått börjar likna ett mc gäng här runt GBG :D

Jahapp så e dé..............

Tintin

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Hojlös-beslutsångest R/RR
Får tacka för mig med.
Kul att få åkt lite hoj. Trist med avåket men gött att det gick bra.
Det materiella går alltid att fixa....
Mvh Tomas

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha