hållundan
Emozione!
Jag tar det...fogerty skrev:Jag fixar ett phett supercorsa eller rennsport imoorn om du vill ha??
På stubinen!
Fan, resan ner till Halmstaden nu var inge vidare sköj faktiskt... Rövvärken gjorde sig påmind, hela tiden....
Jag tar det...fogerty skrev:Jag fixar ett phett supercorsa eller rennsport imoorn om du vill ha??
t-rex skrev:Har ni inga jobb människor??
Idag? 18.30 gp? Någon?
vi ska ut imorgon, men vi kör med grön skylt...essey skrev:Personligen undrar jag om någon vill med på en tur i morgon (fredag) vid 11 från GP?
Blondie skrev:varför inte skriva en tråd på www.wcx.nu?
Ok, då rullar vi oxå upp t gp. Ska bara fixa min blinkers.essey skrev:Jag parkerar vid GP imorgon klockan 11 i alla fall.. Hoppas bara vädret är fint..
Även om det är grönskyltar med så kan man ju alltid köra sitt eget tempo och vänta in vid korsningar och dyl.. Alla har vi ju varit där en gång..
Coola Ola skrev:Trevlig tur idag och inte minst, trevlig fika Vi i den långsamma gruppen tog "den vanliga" vändan runt Lygnern. Tyvärr klotade Martina med ER-5:an på hällingsjövägen, det gick bra med henne förutom en ordentlig smäll på låret (blev ett sjukhusbesök för att vara säker trots allt). Hojen verkade inte må lika bra dessvärre. En knapp meters marginal till en telefonstolpe så skyddshelgonen verkade hon ha med sig iaf.
Mookie skrev:Det är aldrig kul att klota. Skönt att det gick bra i alla fall!
Trist att inte kunna följa med men det får bli en annan dag, hojen är fortfarande inte ihop och jag sitter med datajobb som kommer at någon timme till.
Coola Ola skrev:Har du hittat nån som kan svetsa fotpinnen än?
Mookie skrev:@ Bebbe.
Det är ingen vidare touringhoj den där motarden du har va? Du ser lite ansträngd ut på i motorvägsfart och väskan vilt fladdrande bakpå.
(Jo då, jag ser er allt)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |