Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Någon som ska ut o glida på en liten tur idag? Inte hela Sverige runt utan kanske ett par timmar?

Tyvärr måste jag meka ikväll annars hade jag hängt på senare Mike..

Last edited:

Coola Ola

Guest
essey skrev:
Någon som ska ut o glida på en liten tur idag? Inte hela Sverige runt utan kanske ett par timmar?

Tyvärr måste jag meka ikväll annars hade jag hängt på senare Mike..

Jag hade gärna hängt men tyvärr sitter jag med jorden dunderförkylning.... :( I slutet på veckan hänger jag gärna med ut iofs!

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Coola Ola skrev:
Jag hade gärna hängt men tyvärr sitter jag med jorden dunderförkylning.... :( I slutet på veckan hänger jag gärna med ut iofs!

Usch då :( Inte speciellt kul.. Får hoppas du kryar på dig då.. Det ska ju bli fint väder till helgen :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Oh jävlar mitt arsle...

ca 140 mil på tre dagar. Jag, fogerty, flugan och Törnberg har sladdat land och rike runt... Det var ballt. Tur att vi hade med oss tält :rolleyes:

Puss på er. Nu ska jag träffa dama...

:hej

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Japp ont i :arsele har man , även gashanden smärtar lite efter sju timmar i sadeln :banana Kul att hänga av ninjan å gixxern vid töllsjö när man hade full packning också =) Nu kanske de inte gav gärnet iofs men ändå hehe.

Imorrn får man pyssla om älsklingen (hojen) lite, den är något skiten nu :yoparty

// Foggy

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Sorry missade svaret då min sambo akut fick åka ambulans från Varbergs sjukhus till specialförlossningen på Östra.

Så jag kom precis hem.

Kanske en annan dag.

Skall ju tydligen bli uppehåll på lördag så då hoppas jag det blir ett gäng på GP vid 12 för då är jag i alla fall där.

/Mike

t-rex skrev:
Lovar du sol så... GP 18.30?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mike the bike skrev:
Sorry missade svaret då min sambo akut fick åka ambulans från Varbergs sjukhus till specialförlossningen på Östra.

Så jag kom precis hem.

Kanske en annan dag.

Skall ju tydligen bli uppehåll på lördag så då hoppas jag det blir ett gäng på GP vid 12 för då är jag i alla fall där.

/Mike

Har du blivigt pappa Mike?

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Nä tyvärr så har min sambo åkt på havandeskapsförgiftning å har legat på Varberg men fick idag åka akut till stan då dom har en specialavdelning för för tidigt födda barn.

Det är 15 veckor kvar men det verkar som om dom måste ta ut honom snart för annars klarar inte Lena sig, hennes lever å njurvärden är skit.

SÅ det är lite mörkt nu. :(

Men man lever ju på hoppet.

Det värsta är ändå att jag idag fick reda på att hon kommer absolut inte hem den närmsat månaden vilket känns grymt då vi är vana att göra allt tillsammans.

Tex som nu, hon har varit med på varenda bankörning å SM helg å bara backat mig å DQ med mat å hjälp med allt ända sen säsongen började på A-torp.

Så det känns lite ensamt hemma då vi inte varit ifrån varandra på nästan 10 år.

Men tänkte anordna nån typ av Sporthojsfest/Grillning/Fylleslag hemma hos mig inom det snaraste för alla hojburna dårar i Götet så du är varmt välkommen om du vill.

Jag har lång till närmsta granne så man kan väsnas hur mycket man vill :fyllisar :fyllisar

/Mike

Mookie skrev:
Har du blivigt pappa Mike?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mike the bike skrev:
Nä tyvärr så har min sambo åkt på havandeskapsförgiftning å har legat på Varberg men fick idag åka akut till stan då dom har en specialavdelning för för tidigt födda barn...................

.................Men tänkte anordna nån typ av Sporthojsfest/Grillning/Fylleslag hemma hos mig inom det snaraste för alla hojburna dårar i Götet så du är varmt välkommen om du vill.

Jag har lång till närmsta granne så man kan väsnas hur mycket man vill :fyllisar :fyllisar

/Mike

Det där låter inte kul, hoppas verkligen att det ordnar sig för er alla tre!

Jag är inte sen på en grillkväll så det är bara att säga till.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nån som har lite rennsport framdäck liggandes?

Ogay detta är inte annonsforumet, men fråga kan man ju göra...

:hej

Ola_FZR

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
TDM 850
Vart och när brukar ni åka på lördagarna. har läst om GP vet ej var(vart) det är?. Vi tänkte åka ner över helgen till helgen från Örebro.
;>

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Ola_FZR skrev:
Vart och när brukar ni åka på lördagarna. har läst om GP vet ej var(vart) det är?. Vi tänkte åka ner över helgen till helgen från Örebro.
;>

GP=Götaplatsen.. Längst upp på la avenyn.. Klockan 12 brukar det samlas folk där lördag och söndag.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Personligen undrar jag om någon vill med på en tur i morgon (fredag) vid 11 från GP?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM