gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Tack för turen pojkar, snart bär det av till garaget o hämta min egna maskin
nån som hakar på? skorpan??
nån som hakar på? skorpan??
essey skrev:Någon som ska ut o glida på en liten tur idag? Inte hela Sverige runt utan kanske ett par timmar?
Tyvärr måste jag meka ikväll annars hade jag hängt på senare Mike..
Coola Ola skrev:Jag hade gärna hängt men tyvärr sitter jag med jorden dunderförkylning.... I slutet på veckan hänger jag gärna med ut iofs!
Mike the bike skrev:En sväng ikväll efter 18??
Nån som är på?
/Mike
Mike the bike skrev:En sväng ikväll efter 18??
Nån som är på?
/Mike
t-rex skrev:Lovar du sol så... GP 18.30?
Mike the bike skrev:Sorry missade svaret då min sambo akut fick åka ambulans från Varbergs sjukhus till specialförlossningen på Östra.
Så jag kom precis hem.
Kanske en annan dag.
Skall ju tydligen bli uppehåll på lördag så då hoppas jag det blir ett gäng på GP vid 12 för då är jag i alla fall där.
/Mike
Mookie skrev:Har du blivigt pappa Mike?
Mike the bike skrev:Nä tyvärr så har min sambo åkt på havandeskapsförgiftning å har legat på Varberg men fick idag åka akut till stan då dom har en specialavdelning för för tidigt födda barn...................
.................Men tänkte anordna nån typ av Sporthojsfest/Grillning/Fylleslag hemma hos mig inom det snaraste för alla hojburna dårar i Götet så du är varmt välkommen om du vill.
Jag har lång till närmsta granne så man kan väsnas hur mycket man vill
/Mike
Ola_FZR skrev:Vart och när brukar ni åka på lördagarna. har läst om GP vet ej var(vart) det är?. Vi tänkte åka ner över helgen till helgen från Örebro.
;>
Ja dit ska vi väl kunna hitta, blir det utgång på lörda kvällen? vart går man?essey skrev:GP=Götaplatsen.. Längst upp på la avenyn.. Klockan 12 brukar det samlas folk där lördag och söndag.
essey skrev:Personligen undrar jag om någon vill med på en tur i morgon (fredag) vid 11 från GP?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|