Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Tony Tiger

On The Run
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
VN2000 (KTM 625 SXC/SM -03 såld)
Skorpan skrev:
om du tänker dej att du går från GP så håll dej på vänster sida,förbi 1a korsningen o en liten bit så ser du det.du har även ett hotell mittemot på andra sidan gatan så det går inte o missa,hittar du inte så ring mej :tummenupp

edit: 1a stora korsningen eller 2a om man ska va petnoga :)

Fan har du semester nu?? :fyllisar

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Skulle man kunna få nåt nummer till nån om man inte skulle hitta till rätt "gäng" där inne, alla ser ju lika kriminella ut om de är okända man ska hitta :hihi

PM:a eller lägg ut de...eller ska ja lägga ut mitt? jag kan PM:a till vem som...

Dricker nåra stadiga innan oxå så man vågar prata lite dessa outlows...

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mark skrev:
Skulle man kunna få nåt nummer till nån om man inte skulle hitta till rätt "gäng" där inne, alla ser ju lika kriminella ut om de är okända man ska hitta :hihi

PM:a eller lägg ut de...eller ska ja lägga ut mitt? jag kan PM:a till vem som...

Dricker nåra stadiga innan oxå så man vågar prata lite dessa outlows...

0739-794830, Peter.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mark skrev:
you're # is now saved! tack o thanx & bonjour eller gracias

En grej bara, jag hör rätt dåligt efter en arbetsolycka för något år sedan så om jag inte svara så är det bara att ringa igen så hör jag nog förr eller senare.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Fan jag missade ölkvällen totalt :död

Jaja det blir väl fler kvällar hoppas jag, ni sitter väl där sådär lagom berusade nu :hihi . babar är ett farligt ställe om man bara ska ta "en" öl :yoparty :lol

Coola Ola

Guest
Satan i gatan.... Ja, en öl blev det inte iaf..... :rolleyes: Jag skyller allt på Mark, snubben som lurade iväg oss allihopa till Trädgårn. Jag hade iaf kul som fan och är fortfarande nykter nog att slänga ihop ett inlägg i den här spamtråden. Feta synthkvällen på övervåningen på trädgårn och grym trance på dansgolvet (iaf till o börja med). Den lilla fjollan Skorpan avvek alldeles för tidigt däremot, han däckade väl efter tequiliaracet.... Eller så lyckades han ragga upp den feta tanten med glasögon som jag vet att han stod o spanade på hela kvällen. :zpy

Fan, grym kväll allt som allt, tack Mark för att du övertalade oss att dra till trädgårn, glöm nu inte att dyka upp på Göta Place i fortsättningen. :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Mmmm, jag har har haft kul! trots att jag fortfarande är full som en kastrull! Djävla Ola! lura i meg en massa teqila sådär....

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hahahaha gott å höra peter, du stavar ju rätt bra för att vara full :hihi . Hur lång tid tog det att hitta rätt på tangentbordet :näsblod

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Huuua, det var första dagen på länge då jag tycker att regn är välkommet.

Jag kommer ju inte kunna köra hoj på nåra dar... :död

Ola, Peter mm tack för en asbra kväll! Kul att ni alla ville följa med till Brägårrn. Fan ta dig Skropan för dom där små glasen med nåt drickbart i. Är fortf. :banana

nu borde man tatt en återställare för att slippa en ENORM bakis :hihi

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
fogerty skrev:
hahahaha gott å höra peter, du stavar ju rätt bra för att vara full :hihi . Hur lång tid tog det att hitta rätt på tangentbordet :näsblod

Det tog väl en kvart eller så att få till teqila. :hihi

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Den lilla fjollan Skorpan avvek alldeles för tidigt däremot, han däckade väl efter tequiliaracet....
jag satt inte med en o samma öl hela kvällen på babar heller,det gäller o ta för sej :hihi :fyllisar :banana

Skorpan

Guest
Mark skrev:
Huuua, det var första dagen på länge då jag tycker att regn är välkommet.

Jag kommer ju inte kunna köra hoj på nåra dar... :död

Ola, Peter mm tack för en asbra kväll! Kul att ni alla ville följa med till Brägårrn. Fan ta dig Skropan för dom där små glasen med nåt drickbart i. Är fortf. :banana

nu borde man tatt en återställare för att slippa en ENORM bakis :hihi
nästa gång blir det värre :D :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand