Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Coola Ola skrev:
Tack kompis! :) Nog var det jag alltid. Var var dettta nånstans? Själv är jag ju som i trance när jag är ute o kör, lägger inte märke till nånting, hehe.....
Höhöhö, nä det var förbi Berzeligatan, ner mot Engelbrektsgatan vidare på skånegatan för att köra förbi Ullevi och svänga till Redbergsplatsen. Jag skulle dit och käka glass med tjejen :)

Åkte grön Peggy 206. Jaja. När blire körning i skötet då? Jag fick ju ihop mitt junk igår igen efter vissa incidenter (jävla as :mad:)...

:hej

Coola Ola

Guest
hållundan skrev:
Höhöhö, nä det var förbi Berzeligatan, ner mot Engelbrektsgatan vidare på skånegatan för att köra förbi Ullevi och svänga till Redbergsplatsen. Jag skulle dit och käka glass med tjejen :)

Åkte grön Peggy 206. Jaja. När blire körning i skötet då? Jag fick ju ihop mitt junk igår igen efter vissa incidenter (jävla as :mad:)...

:hej

Aha, det var du det :) Jag är på när som helst när det är fint väder. Iofs blåser det en massa nu.... Lite trist då....

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Coola Ola skrev:
Aha, det var du det :) Jag är på när som helst när det är fint väder. Iofs blåser det en massa nu.... Lite trist då....

Jag körde precis till jobbet i Borås o det var helt ok på vägarna hit.. Blåste nästan ingenting :tummenupp

Coola Ola

Guest
essey skrev:
Jag körde precis till jobbet i Borås o det var helt ok på vägarna hit.. Blåste nästan ingenting :tummenupp
Kanske bara var en lokal tornado på min gård då :)

sharpedge skrev:
Jag tyckte inte det blåste mer än vanligt igår heller
Det är för att hela sommaren varit så blåsig... :rolleyes: Well, ska ner på stan nu en sväng, känns det bra så blir det nog en längre tur sen.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
sharpedge skrev:
Jag tyckte inte det blåste mer än vanligt igår heller :)

Mer än vanligt är väll kanske diskutabelt. När flaggorna på flaggstängerna håller på att fladdra sönder tycker iaf jag att det blåser mycket :rolleyes:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Någon som har lust att dricka en öl eller två tillsammans med en hojlös och blåslagen Peter fredag eller lördag kväll? Jag kommer att ha hur tråkigt som helst i helgen när jag ej kan köra.

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Mookie skrev:
Någon som har lust att dricka en öl eller två tillsammans med en hojlös och blåslagen Peter fredag eller lördag kväll? Jag kommer att ha hur tråkigt som helst i helgen när jag ej kan köra.

Du verkar ha haft lika mycket otur som min hoj hade på min senaste vurpa.
Jag klarade mig helt utan skador, men hojen, den blev det inlösen på...
Går din å laga eller?

//Anders.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Törnberg skrev:
Du verkar ha haft lika mycket otur som min hoj hade på min senaste vurpa.
Jag klarade mig helt utan skador, men hojen, den blev det inlösen på...
Går din å laga eller?

//Anders.

Jo då, hojen går att laga.
Det är egentligen inga större problem men det som är jobbigt är att fästöronen till förpinnarna i ramen gick av så de måste svetsas. Inget större jobb utan hade jag haft tillgång till en verkstad med TIG skulle jag kunna gjort det själv på ett par minuter. Nu har jag ej det utan måste få tag i någon annan som kan göra det åt mig.
Har fått ett par tips så jag ska jaga runt lite imorgon.

Annars är det det vanliga, kåpor, styre och sådant. Ev ska bakramen riktas men det är ännu oklart, har inte kommit så långt än.

Coola Ola

Guest
Mookie skrev:

"En" öl är ju aldrig fel.... I morrn kväll funkar för mig, på lördag är jag upptagen.

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Ni är ju helt otroliga, här e man borta några veckor och vips har det tillkommit 20 nya sidor ! :D

Skulle passa på att tacka Skorpan för en kul sväng igår. :banana

/n

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Vägarna var ju riktigt schyssta, synd bara att jag förmodligen inte hittar dit igen.

Men nästa gång kan vi ju testa den där kvarnen jag såg på vägen, nu hittar jag ju dit i alla fall.

/Mike

Napoleon skrev:
Ni är ju helt otroliga, här e man borta några veckor och vips har det tillkommit 20 nya sidor ! :D

/n

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
jag är nog på :tummenupp
RIIIIIIIIIIING

Skorpan

Guest
Napoleon skrev:

/n
jupp,det får vi göra om

Skorpan

Guest
Mike the bike skrev:
Vägarna var ju riktigt schyssta, synd bara att jag förmodligen inte hittar dit igen.

Men nästa gång kan vi ju testa den där kvarnen jag såg på vägen, nu hittar jag ju dit i alla fall.

/Mike
vägarna var ok tyckte jag med,kul o träffas :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Jag pratade precis med skorpan och vi tyckte att en öl eller två kunde vara trevligt en kväll som denna. Den som känner sig manad är varmt välkommen att göra sällskap!

Tid och plats är ej bestämmt än utan det är lite flytande för tillfället.

Vi kollar av tråden lite senare, annars så går det att nå mig på: 0739-794830, Peter.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Mookie skrev:
Jag pratade precis med skorpan och vi tyckte att en öl eller två kunde vara trevligt en kväll som denna. Den som känner sig manad är varmt välkommen att göra sällskap!

Tid och plats är ej bestämmt än utan det är lite flytande för tillfället.

Vi kollar av tråden lite senare, annars så går det att nå mig på: 0739-794830, Peter.

Menar du en aw (after work(nja, alla jobbar ju inte, men de kan låta bra)) ute på stan, eller är det nåt mer privat?

Det här är de kassaste semestervädret man kan tänka sig! :död

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Mark skrev:
Menar du en aw (after work(nja, alla jobbar ju inte, men de kan låta bra)) ute på stan, eller är det nåt mer privat?

Det här är de kassaste semestervädret man kan tänka sig! :död

Det blir på nere på något lämligt hak nere på stan.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM