Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Coola Ola skrev:
bah, kunde o kunde... du skulle hem o kolla på tv eller vad var det? ;) :tungan

Haha nej jag hade faktiskt lovat min kompis att käka middag så.. man kan ju inte svika vännerna sådär även om jag hade bra lust.. :rolleyes:

Coola Ola

Guest
essey skrev:
Haha nej jag hade faktiskt lovat min kompis att käka middag så.. man kan ju inte svika vännerna sådär även om jag hade bra lust.. :rolleyes:

Apapap... Det låter farligt nära hädelse det där.... En sann motorcyklist besvärar sig med värdsliga detaljer såsom vänner, jobb eller dylikt. Är det fint väder så är det lägga mil på hojen som gäller, utan undantag. Jag tror nog vi får banna dig från nästa hojtur.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Coola Ola skrev:
Apapap... Det låter farligt nära hädelse det där.... En sann motorcyklist besvärar sig med värdsliga detaljer såsom vänner, jobb eller dylikt. Är det fint väder så är det lägga mil på hojen som gäller, utan undantag. Jag tror nog vi får banna dig från nästa hojtur.

:gråta :gråta :gråta

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:

Vadå svika vännerna!! Vad är vi då :4skrika :tungan

Coola Ola

Guest
essey skrev:
Uhm.. mina andra vänner? :va Fast jag loooooovar att åka med hela dagen nästa gång.. Vad sägs om helgen om vädret nu tillåter?

Vad sägs om mitt i veckan om vädret tillåter? :tungan (och helgen också, givetvis)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
essey skrev:
Uhm.. mina andra vänner? :va Fast jag loooooovar att åka med hela dagen nästa gång.. Vad sägs om helgen om vädret nu tillåter?

Eeehhh....... kan inte till helgen skall till Gotland med............... :rolleyes:................. :tungan

Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
essey skrev:

Ok, detta var fel svar.

Det du naturligtvis skulle gjort var att ringa kompisen, säga att du kommer med några polare (=vi), om ett tag (=när vi kört färdigt) för att äta middag!

Tada!

Frågor? Framåt!

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
t-rex skrev:
Ok, detta var fel svar.

Det du naturligtvis skulle gjort var att ringa kompisen, säga att du kommer med några polare (=vi), om ett tag (=när vi kört färdigt) för att äta middag!

Tada!

Frågor? Framåt!

Haha! Värsta utfodringsstället ;) Det tar ju på krafterna att köra hoj.. :lol

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
essey skrev:
Haha! Värsta utfodringsstället ;) Det tar ju på krafterna att köra hoj.. :lol

Hej hej! ville bara berätta hur det går med min hoj!!! den e hel nu!!! ska bara lägga lite packningsmassa mellan kopplingskåpan och fästet....å fylla på olja å kylvatten!! sen blir det åka av igen!!!!

Nån som vet hur länge packningsmassa måste torka innan man fyller på med olja??

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Miss_Orchidee skrev:
Hej hej! ville bara berätta hur det går med min hoj!!! den e hel nu!!! ska bara lägga lite packningsmassa mellan kopplingskåpan och fästet....å fylla på olja å kylvatten!! sen blir det åka av igen!!!!

Nån som vet hur länge packningsmassa måste torka innan man fyller på med olja??

Perfekt, då har du tid att fixa min. Inget större utan bara lite mysmeck. Svetsa ramen, rikta lite grejer, lite plastjobb, byta lite annat plock och varför inte passa på att lacka bakdelen när du ändå håller på?

:död

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Mookie skrev:
Perfekt, då har du tid att fixa min. Inget större utan bara lite mysmeck. Svetsa ramen, rikta lite grejer, lite plastjobb, byta lite annat plock och varför inte passa på att lacka bakdelen när du ändå håller på?

:död

hahaha, vad har du gjort egentligen??? d låter nästan som en liten krach där....

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Miss_Orchidee skrev:
hahaha, vad har du gjort egentligen??? d låter nästan som en liten krach där....

Jupp. Jag har hajsajdat.

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:

ja, annars skulle man kunna tro att DumDum bara blivit frustrerad över det dåliga vädret och gått lös på hojen med en slägga.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Miss_Orchidee skrev:
så d blir med andra ord ingen mer körning nu på ett litet tag.... se t å få ihop skiten t nästa måndag bara....hehe Lycka till :hihi :tummenupp

Kan jag bara hitta någon som kan svetsa ramen åt mig så går det ganska fort. Det är inte så illa egentligen. Fästena till fotpinnar och stödet i ramen är av och sedan så är det det vanliga, styrhalva, kåpa och lite småplock.

Jag har ju inte tillgång till vare sig verkstad eller garage för tillfället så vi får se när jag kan köra igen. Det kommer nog dröja..................... :död

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Coola Ola skrev:
ja, annars skulle man kunna tro att DumDum bara blivit frustrerad över det dåliga vädret och gått lös på hojen med en slägga.

Hehe, i fredags var det inte långt ifrån....................................

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
Eeehhh....... kan inte till helgen skall till Gotland med............... :rolleyes:................. :tungan

Det var inte tillräckligt med punkter från början? :tungan Förresten, såg i nån gammal tråd att du kände till nåt bra bakslangsställe i kba, lust att visa var?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll