Coola Ola skrev:bah, kunde o kunde... du skulle hem o kolla på tv eller vad var det?![]()
![]()
Haha nej jag hade faktiskt lovat min kompis att käka middag så.. man kan ju inte svika vännerna sådär även om jag hade bra lust..
Coola Ola skrev:bah, kunde o kunde... du skulle hem o kolla på tv eller vad var det?![]()
![]()
essey skrev:Haha nej jag hade faktiskt lovat min kompis att käka middag så.. man kan ju inte svika vännerna sådär även om jag hade bra lust..![]()
Coola Ola skrev:Apapap... Det låter farligt nära hädelse det där.... En sann motorcyklist besvärar sig med värdsliga detaljer såsom vänner, jobb eller dylikt. Är det fint väder så är det lägga mil på hojen som gäller, utan undantag. Jag tror nog vi får banna dig från nästa hojtur.
essey skrev:Haha nej jag hade faktiskt lovat min kompis att käka middag så.. man kan ju inte svika vännerna sådär även om jag hade bra lust..![]()
bebbe skrev:Vadå svika vännerna!! Vad är vi då![]()
![]()
essey skrev:Uhm.. mina andra vänner?Fast jag loooooovar att åka med hela dagen nästa gång.. Vad sägs om helgen om vädret nu tillåter?
essey skrev:Uhm.. mina andra vänner?Fast jag loooooovar att åka med hela dagen nästa gång.. Vad sägs om helgen om vädret nu tillåter?
Coola Ola skrev:Vad sägs om mitt i veckan om vädret tillåter?(och helgen också, givetvis)
t-rex skrev:Ok, detta var fel svar.
Det du naturligtvis skulle gjort var att ringa kompisen, säga att du kommer med några polare (=vi), om ett tag (=när vi kört färdigt) för att äta middag!
Tada!
Frågor? Framåt!
essey skrev:Haha! Värsta utfodringsställetDet tar ju på krafterna att köra hoj..
![]()
Miss_Orchidee skrev:Hej hej! ville bara berätta hur det går med min hoj!!! den e hel nu!!! ska bara lägga lite packningsmassa mellan kopplingskåpan och fästet....å fylla på olja å kylvatten!! sen blir det åka av igen!!!!
Nån som vet hur länge packningsmassa måste torka innan man fyller på med olja??
Mookie skrev:Perfekt, då har du tid att fixa min. Inget större utan bara lite mysmeck. Svetsa ramen, rikta lite grejer, lite plastjobb, byta lite annat plock och varför inte passa på att lacka bakdelen när du ändå håller på?
![]()
så d blir med andra ord ingen mer körning nu på ett litet tag.... se t å få ihop skiten t nästa måndag bara....hehe Lycka tillMookie skrev:Jupp. Jag har hajsajdat.
Miss_Orchidee skrev:hahaha, vad har du gjort egentligen??? d låter nästan som en liten krach där....
Miss_Orchidee skrev:så d blir med andra ord ingen mer körning nu på ett litet tag.... se t å få ihop skiten t nästa måndag bara....hehe Lycka till![]()
![]()
Coola Ola skrev:ja, annars skulle man kunna tro att DumDum bara blivit frustrerad över det dåliga vädret och gått lös på hojen med en slägga.
Coola Ola skrev:ja, annars skulle man kunna tro att DumDum bara blivit frustrerad över det dåliga vädret och gått lös på hojen med en slägga.
bebbe skrev:Eeehhh....... kan inte till helgen skall till Gotland med................................
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand